SV típushibák

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2012.07.19. 06:54

Az SV-t arra kel használni, amire való és akkor nincs vele gond. Aki sportmotorként használja, azé megpusztul. Ez van.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2012.07.19. 22:17

kawasaki_zx írta:
gss írta: szűken de mondjuk rá hogy tipushiba (kosz eltömiti a lukat amin ki tud folyna a viz a gyertyáról)

megbizhatóságban meg jó eséllyel indulhat az sv
pár sokat futott sv-vel találkoztam már,az igazi hiba nagyon ritka
szerintem


Akkor miért nem lehet sehol sem kapni bontott kuplung munkahengert? Mert típuhibája és elég sűrűn cserélni kell.
A gyenge első futóművet, a rohadó kipufogót és a beázó gyertyát nem említve is marad még bőven.
Az itt is sokat emlegtet feszültség szabályzó! A blokkban lévő műanyag fogaskerekek...

Csak hogy eszedbe juttasak párat!

Csak hogy eszedbe juttassam, hogy az Sv megbízhatóságban messze veri a drága favoritodat...
Ha gondolod leírom még egyszer amit fentebb írtam... kawa váltó... na ez konstrukciós hiba... Első futómű? Amire való arra jó.
Másrészt meg:
Nem tudom miről regélsz, nekem is ezresem van, nem is kevés kilométerrel. De még nem kellett kuplungmunkahengert cserélnem... Csak karmantyút, és a kettő egyáltalán nem ugyanaz, egy 800 forintos alkatrészről beszélek.
Rohadás? Mégis hol? Rohad az alumínium kipufogó? Vagy a rendszer? Nem tapasztaltam ilyet sem.

Az SV elindulhatna a legmegbízhatóbb motor címért... Még az is megeshet, hogy nyerne is... Ott van Fr példája...
Akadunk még itt egy páran, akik nem ma kezdtek SV-vel motorozni.

Rommá tört motorokról elképzelhető , hogy meghibásodnak. Tudok olyanról aminek még a befecskendezőjét is összeragasztották... Ja és persze eladták... Valami hülyének.
Egy régi fórumtársunk motorja, aminek még a vázát is hegesztették... Na erről el tudom képzelni, hogy megdöglik.
Ez az:


Tk-ra minősítették, megkapta a roncsot, aztán feltámasztotta és eladta...
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2012.07.25. 19:20

Kuplunk munkaherre meg nem volt szuksegem, igy nem is tudom, hogy lehet-e kapni
Gyenge elso futomu: Kerdes milyen motor utan ulsz SV-re. Nekem a CR125R utan kifejezetten kemenynek tunik.
Rohado kipufogo: nem tudok rola
beazo gyertya: javitanek, nem a gyertya azik be, hanem a pipa... az ott felgyulemlo sok viz nem tud kifolyni ha nincs rendesen takaritva az elso hengernel a kifolyo. Legutobbi turan is egy pittypang szaraval fujtam be vizet es oldottuk meg a problemat. (Thx GSS :) )
A feszultseg szabalyzo tenyleg nem a legjobb. Bar lehet jobban muzsikalni tobbeknel ha neha leportalanitanak es normalisabb helyre lenne felszerelve.
muanyag fogaskerek: Mar nagyon reg ota van egy tartalek ilyenem de meg nem volt ra szukseg.

Es ha nalam eddig valami nem ment tonkre akkor az igen is jo cucc... es persze az enyem is bontatlan
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: motoven Dátum: 2012.07.28. 16:52

"nem a gyertya azik be, hanem a pipa... az ott felgyulemlo sok viz nem tud kifolyni ha nincs rendesen takaritva az elso hengernel a kifolyo. Legutobbi turan is egy pittypang szaraval fujtam be vizet es oldottuk meg a problemat. "

Én is beáztam nemrég. Azóta gyertyát is cseréltem, de nem találtam semmilyen kifolyót. Hol kéne pontosan keresnem?
Ha lenne egy kép, akkor megköszönném.
motoven
 
Motor típusa: SV 650S K2
Motor extrák: LeoVince dob, ledes indexek, puig plexi, K&N szűrő, fém fékcsövek, sportfúvókák, kerekek színre fújva, olajhő mérő, vízhőfok mérő...

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: zsolt7 Dátum: 2012.07.29. 17:18

viz 001.jpg
Hello!Az elsö henger jobb oldalán az olajhütö fölött.
Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.
Avatar
zsolt7
 
Telefonszám: 06 20 513 0062
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: üléspúp,ekeidom,Lsl konzolos bukogomba,Leo Vince sportdob,,rinyacsik,gipro fokozatkijelzö,Fabri füstszinü plexi,

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2012.07.30. 16:39

zsolt7 írta:
viz 001.jpg
Hello!Az elsö henger jobb oldalán az olajhütö fölött.


jaja, ez az, jobb oldalon
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: motoven Dátum: 2012.08.01. 23:09

Köszi!
Megnéztem, kifújtam kompresszorral, de semmi kosz nem volt benne mégis eláztam :(
Remélem jövő héten nem fog esni az eső, mert megyünk Montenegróba.
motoven
 
Motor típusa: SV 650S K2
Motor extrák: LeoVince dob, ledes indexek, puig plexi, K&N szűrő, fém fékcsövek, sportfúvókák, kerekek színre fújva, olajhő mérő, vízhőfok mérő...

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: programmer Dátum: 2012.08.02. 16:45

motoven írta:Köszi!
Megnéztem, kifújtam kompresszorral, de semmi kosz nem volt benne mégis eláztam :(
Remélem jövő héten nem fog esni az eső, mert megyünk Montenegróba.



Lehet kapni karbon sárvédő hosszabbítót, szerintem feldobja a megjelenést is, igaz ezen majd megoszlanak a vélemények :) Funkciója viszont vitathatatlan. Esőben egészen a hengerfej és a leömlő csatlakozásig mindig sáros volt a motor + a csizmámat is felcsapta az első kerék. Hosszabbítóval csak a leömlő alját (ahol elkanyarodik hátra) éri a víz és a csizmám is kevésbé koszos.
Avatar
programmer
 
Motor típusa: SV650 N K4
Motor extrák: LEDes indexek, bukógomba, kis rendszámtartó és LEDes világítás, nyitott dob.

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Nyecki Dátum: 2012.08.08. 13:52

Sziasztok, csak hogy hozzaszoljak a problematokhoz nekem K3as 650s em van 3eve vettem, aki eladta figyelmeztetett erre az egy hibara, nem gondoltam hogy annyira háklis az SV a vizre de mikor 2x beaztam es leállt, mar untam a dolgot (no meg kicsit ego is volt), megoldottam a dolgot tokeletesene, egy formára hajlitott szep kis csinos lemezkevel a radiatorhoz erositve ami eltakarja a pipat, attol a gumi vedotol kicsivel hosszabb (ja a gumit meg kivagtam az elso kukaba amit talaltam)
Azota tokeletesen mukodik tavaly nyáron, horvatba mentunk kivolt probalva rendesen kb 400km autopalyan esobe + atfolyasok meg minden es eszeben sem volt beázni, a kollega 98as fazere mar nem birta.

Avatar
Nyecki
 
Motor típusa: SV 650s K3

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2012.08.12. 18:10

Nekem is K3-as volt, kicsit több, mint 100e km-t tettem bele, és gyári állapotban sosem ázott be. Illetve egyszer, de akkor már elöregedett a gyertyapipa és ott folyat be a víz.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kiszsupi Dátum: 2012.12.03. 16:58

Sziasztok Sv tulajok!!

Lenne egy kérdésem felétek!
Van egy Suzuki sv 650N es fekete 2007.11. havis motorkerékpárom és az lenne felétek a kérdésem, hogy elraktam már télire jó egy hónapja ha már nem több és kiszeretném cserélni a hütőbe a hütőfolyadékot!
Megnéztem a mai nap folyamán hogy milyen hütőfolyadék van benne -40fokot mutatott a műszer!És azért szeretném lecserélni az egész rendszerbe mert nagyon sajnálom a mocimat és megadok neki mindent amit kér a moci!
Megmondom őszintén, hogy nemszeretnék rátölteni hanem az egészet lecserélni szeretném és ezt hogyan tudom megoldani hogy az egész rendszerből kicserélem a vizet??

Mire kell odafigyelnem??

Amúgy nekem eddig semmi problémám nemvolt a(z) Sv-vel (LEKOPOGOM) és remélem nem is lesz, márpeddig én elég sokszor megáztam!!


Előre is köszönöm válaszotokat!!
kiszsupi
 
Motor típusa: Suzuki sv 650 N
Motor extrák: Sportdob

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2012.12.03. 17:36

Nemrég cseréltem, igazából leengeded és feltöltöd :)
Célszerű motorba való hűtőfolyadékot beszerezni, mert itt jelentősen kisebbek a járatok, és a normál fagyálló ezeken lasabban mászik át :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: lancus Dátum: 2013.02.06. 18:12

kiszsupi írta:Sziasztok Sv tulajok!!

Lenne egy kérdésem felétek!
Van egy Suzuki sv 650N es fekete 2007.11. havis motorkerékpárom és az lenne felétek a kérdésem, hogy elraktam már télire jó egy hónapja ha már nem több és kiszeretném cserélni a hütőbe a hütőfolyadékot!
Megnéztem a mai nap folyamán hogy milyen hütőfolyadék van benne -40fokot mutatott a műszer!És azért szeretném lecserélni az egész rendszerbe mert nagyon sajnálom a mocimat és megadok neki mindent amit kér a moci!
Megmondom őszintén, hogy nemszeretnék rátölteni hanem az egészet lecserélni szeretném és ezt hogyan tudom megoldani hogy az egész rendszerből kicserélem a vizet??

Mire kell odafigyelnem??

Amúgy nekem eddig semmi problémám nemvolt a(z) Sv-vel (LEKOPOGOM) és remélem nem is lesz, márpeddig én elég sokszor megáztam!!


Előre is köszönöm válaszotokat!!




Szia,

Jutottál valamire a víz cserével? én is ki szeretném cserélni, esetleg van valami tapasztalatod, mire kell odafigyelni? hány liter hűtőfolyadék ment bele?
Avatar
lancus
 
Motor típusa: sv 650n k3
Motor extrák: kipufogo

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: panti Dátum: 2013.03.07. 12:26

Szia mindenkinek!

Olvasgattam keresgettem de nem találok megoldást arra a problémára hogy a motor írja az F1 es hibát és olyankor önindító teker de nem indít...
gyujtás le majd vissza akkor megy az üza szivattyu és brumm jár a motor.. járt igy valaki? és ha igen tudja milehet a hiba?

Segítő válaszokat előre is köszönöm!
panti
 
Motor típusa: sv1000n

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: dragan105 Dátum: 2013.07.31. 07:50

http://www.youtube.com/channel/UCB97zJRDOtaRZ6ukltePBGA?feature=watch

A kllasszikus DL 1000 blokk a Suzuki SV 1000-ben, vagy akár a Vsrom 1000-ben a csörgő kuplungjával és a remegésével, vibrációjáva fejfájást okozott a tulajdonosaik számára...ezidáig. Örömmel jelenthejük ki, hogy van megoldás! tel: 70 332 8213

Csörgés, remegés,rázkódás-van megoldás!
dragan105
 
Motor típusa: suzuki dl 1000
Motor extrák: Gyári

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: szürkemedve Dátum: 2014.03.08. 15:11

Sziasztok!

Láttam a fórumon, hogy többen szívtak SV 650 S-nél az első henger gyertyapipájának beázásával...
Találtatok valami jó megoldást? Bagyó Márton megpróbált felrakni egy gumilapot védelemként, de a tegnapi pesti zuhéban hazafelé - igaz csak az utólsó 200 méteren, de - megint leállt az első henger.

Nincs más megoldás, mint megszokni és tisztogatni? Egy 2004-es SV-t vettem kevesebb, mint egy éve, imádom, de ez a jelenség (mivel munkába járáshoz is használom) kikészít ilyen esős időszakban. Eddig még mindig megúsztam, hogy hazafelé kapott el a komolyabb eső, de ami késik, nem múlik...
Egy angol oldalon "high temperature dielectric grease"-t javasolt valaki (gondolom ez valami szgetelőzsír), de nem vagyok benne biztos, hogy annyira jó ötlet.

Előre is kösz mindenkinek!

Szürkemedve
szürkemedve
 
Motor típusa: SV 650 S

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2014.03.10. 22:04

Szerintem egyszerubb nehany havonta valami finom de merev drot felet feldugni a csapadek kivezetobe tisztitas gyarant mint a szigetelozsirfelet hasznalni.
Azta kitudja.. Probald ki es majd jelentkezz, hogy mennyire valt be :)

szürkemedve írta:Sziasztok!

Láttam a fórumon, hogy többen szívtak SV 650 S-nél az első henger gyertyapipájának beázásával...
Találtatok valami jó megoldást? Bagyó Márton megpróbált felrakni egy gumilapot védelemként, de a tegnapi pesti zuhéban hazafelé - igaz csak az utólsó 200 méteren, de - megint leállt az első henger.

Nincs más megoldás, mint megszokni és tisztogatni? Egy 2004-es SV-t vettem kevesebb, mint egy éve, imádom, de ez a jelenség (mivel munkába járáshoz is használom) kikészít ilyen esős időszakban. Eddig még mindig megúsztam, hogy hazafelé kapott el a komolyabb eső, de ami késik, nem múlik...
Egy angol oldalon "high temperature dielectric grease"-t javasolt valaki (gondolom ez valami szgetelőzsír), de nem vagyok benne biztos, hogy annyira jó ötlet.

Előre is kösz mindenkinek!

Szürkemedve
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: beka1982 Dátum: 2015.03.26. 21:29

Sziasztok!!
Friss tulajdonosa lettem egy SV650S K3 motornak!! Lenne egy kérdésem egy hibáról hogy tapasztalta e valaki!
A motor rendesen indul megy semmi gond nincs vele addíg amig 8000 fölé nem pörög 5-6 sebességbe mert akkor F1 hibakóddal felvillan a piros lámpa a motor ilyenkor 3000 -es lesz az alapjárata!!! Leállítás után minden helyre ál mintha mi sem történt volna!!
Ha valaki tapasztalt már ilyet az adhatna valami ötletet hogy mit is tudok vele kezdeni!!
Előre is köszönöm!!
beka1982
 
Motor típusa: SV650 S

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: starion1982 Dátum: 2015.06.11. 11:24

Sziasztok.Olyan gondom van hogy beinditom a motorom megyek vele leállitom és utána menék vele nem indul,csak 6-7 inditásra indul.Mi lehet a baja??
starion1982
 
Motor típusa: Sv 650 N 2001

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2015.06.14. 21:42

starion1982 írta:Sziasztok.Olyan gondom van hogy beinditom a motorom megyek vele leállitom és utána menék vele nem indul,csak 6-7 inditásra indul.Mi lehet a baja??



Önindító, vagy akku? De előbb nézz át minden elektromos csatlakozást a motoron, biztosítékokat, akkusaruk tiszták e? Töltés rendben van e? Nézd meg a test pontokat is ha nagyon piszkosak takarítsad le, fújd be kontakt tisztítóval. Önindítón is nézd át a csatlakozásokat. Gyújtáskapcsolót nézd át, indító gomb jó e? Illetve a vészleállító gombot is nézd meg nehogy az vacakoljon. Ha minden ok akkor kell megnézni az akkut mennyit bír, vagy az önindítót.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2015.06.15. 09:05

kobraCode írta:
starion1982 írta:Sziasztok.Olyan gondom van hogy beinditom a motorom megyek vele leállitom és utána menék vele nem indul,csak 6-7 inditásra indul.Mi lehet a baja??



Önindító, vagy akku? De előbb nézz át minden elektromos csatlakozást a motoron, biztosítékokat, akkusaruk tiszták e? Töltés rendben van e? Nézd meg a test pontokat is ha nagyon piszkosak takarítsad le, fújd be kontakt tisztítóval. Önindítón is nézd át a csatlakozásokat. Gyújtáskapcsolót nézd át, indító gomb jó e? Illetve a vészleállító gombot is nézd meg nehogy az vacakoljon. Ha minden ok akkor kell megnézni az akkut mennyit bír, vagy az önindítót.

Én úgy értettem a leírásból, hogy csak melegen indul nehezen a motor. Ez lehet rossz karburátorbeállítástól is.
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2015.06.15. 20:30

Capirex írta:Én úgy értettem a leírásból, hogy csak melegen indul nehezen a motor. Ez lehet rossz karburátorbeállítástól is.



Vagy lehet cellazárlatos akkutól is. Enyém is ilyen volt, egy hosszabb túra után nem indított, akku meg tűzforró volt. Cellazárlat --> akku kuka
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Guriga Dátum: 2016.01.28. 11:36

Sziasztok!


Frissen regisztráltam,még csak ismerkedem az oldallal.Valószinű,hogy es SV 650-et fogok vásárolni(2001 évjárat körül).Azt szeretném megkérdezni,hogy mire kell figyelni a vásárlásnál?mi a típushiba amit könnyen ki lehet szűrni?


Köszi a segítséget:Guriga
Guriga
 
Motor típusa: SV 650

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2016.01.28. 20:49

Guriga írta:Sziasztok!


Frissen regisztráltam,még csak ismerkedem az oldallal.Valószinű,hogy es SV 650-et fogok vásárolni(2001 évjárat körül).Azt szeretném megkérdezni,hogy mire kell figyelni a vásárlásnál?mi a típushiba amit könnyen ki lehet szűrni?


Köszi a segítséget:Guriga



Szia!

Van típushiba mindegyiknél, van amit könnyen van amit nehezebben tudsz meglesni.
Könnyű: rozsdás e a tank belül, kuplung dekli alján ereszti e az olajat.
Nehéz: generátor és a fesszab jó e? Ugye itt bontani kell az ülésidomokat és mérni műszerrel.
Én ezekkel a típushibákkal küzdöttem meg egy fél évvel vásárlás után.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Guriga Dátum: 2016.01.29. 19:33

Köszönöm a segítséget!
Guriga
 
Motor típusa: SV 650

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.02.06. 11:37

A 2001 körüli motor 15 éves. Ennyit normál körülmények között már nem bírnak a gumi alkatrészek, sajnos azt kell mondjam, már nem célszerű ilyet vásárolni. Persze karban lehet tartani,d e valami mindig lesz vele sajnos.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Atala Dátum: 2016.02.10. 19:20

frpeter írta:A 2001 körüli motor 15 éves. Ennyit normál körülmények között már nem bírnak a gumi alkatrészek, sajnos azt kell mondjam, már nem célszerű ilyet vásárolni. Persze karban lehet tartani,d e valami mindig lesz vele sajnos.


Most írod mikor pont egy 2001est vettem meg?
Igaz 2006ba helyezték forgalomba. De gumi részeken nem látszik még az idő.
Avatar
Atala
 
Motor típusa: SV 650 N K1
Motor extrák: Riasztó, sport plexi, Sasszem DRL, Vízhőfok mérő.

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.02.12. 08:32

Ha tényleg 2006-ban helyezték forgalomba (bár gyanítom ez inkább a hazai forgalomba helyezés időpontja), akkor az még rosszabb, mert azt jelenti, hogy 5 évet minimum állt a motor.
Amúgy gratula hozzá és sok boldog együtt töltött kilométert!
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: nyeste.tamas Dátum: 2017.12.23. 13:27

Sajnos szivárog a kuplung olajam...tudom tipushiba.. valaki cserélte már sk ?Jótanács ,szakmai segítség jól jönne ! Előre is köszönöm ! Tamás
nyeste.tamas
 
Telefonszám: 06309906908
Motor típusa: suzuki sv 1000 s
Motor extrák: Full LED , yoshimura randszer kettő az egybe, teljesidom , tankkapaszkodó , carbonsárvédők,fémfékcső , sötét plexi ,szivargyujtó vízmentes aljzat,+ 2 ködlámpa a villán

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2017.12.23. 17:28

Alul? Komplett munkahenger csere. Nem nagy mutatvány.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: nyeste.tamas Dátum: 2017.12.25. 18:30

Alsó kuplung olajfolyással kapcsolatba keresnék itt valaki "szakit" !!!!
nyeste.tamas
 
Telefonszám: 06309906908
Motor típusa: suzuki sv 1000 s
Motor extrák: Full LED , yoshimura randszer kettő az egybe, teljesidom , tankkapaszkodó , carbonsárvédők,fémfékcső , sötét plexi ,szivargyujtó vízmentes aljzat,+ 2 ködlámpa a villán

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: szosza88 Dátum: 2018.04.10. 23:24

Sziasztok SzoSza vagyok!Október óta rendelkezem egy 2004-es évjáratú SV 650S mocival.A mai napon az a problémám támadt,hogy motorozás közben beszaladtam boltba és amikor kijöttem ráadtam a gyújtást,behúztam a kuplungot,megnyomtam az indító gombot,kb egyet tekert aztán megállt,olyan szinten,hogy azóta semmit nem hajlandó csinálni!A kulcs elfordítása után nem történik semmi,abszolút semmi!Tehát olyan mintha áramot se kapna a moci,miközben az akksit ellenőriztem és rendben volt,biztosítékok szintúgy rendben!Egyszerűen csak nem csinál semmit,tehát a műszerfalon sem történik semmi és sehol máshol sem..... :( Azt szeretném kérdezni volt-e már valakinek ilyen gondja és mit lenne érdemes megnéznem vagy esetleg mi volt a megoldás?Előre is köszönöm!Széles utat mindenkinek! ;)
szosza88
 
Motor típusa: SV 650S

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2018.04.13. 17:48

szosza88 írta:Sziasztok SzoSza vagyok!Október óta rendelkezem egy 2004-es évjáratú SV 650S mocival.A mai napon az a problémám támadt,hogy motorozás közben beszaladtam boltba és amikor kijöttem ráadtam a gyújtást,behúztam a kuplungot,megnyomtam az indító gombot,kb egyet tekert aztán megállt,olyan szinten,hogy azóta semmit nem hajlandó csinálni!A kulcs elfordítása után nem történik semmi,abszolút semmi!Tehát olyan mintha áramot se kapna a moci,miközben az akksit ellenőriztem és rendben volt,biztosítékok szintúgy rendben!Egyszerűen csak nem csinál semmit,tehát a műszerfalon sem történik semmi és sehol máshol sem..... :( Azt szeretném kérdezni volt-e már valakinek ilyen gondja és mit lenne érdemes megnéznem vagy esetleg mi volt a megoldás?Előre is köszönöm!Széles utat mindenkinek! ;)




Akku problémának tűnik. Terhelés közben nézted az akkut? Indítózás közben is rámérhetsz hogy leesik e a feszültség. Esetleg szerezz egy csere darabot, vagy ideiglenesen kösd rá a kocsi aksit.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kismuki Dátum: 2018.04.29. 21:38

Sziasztok Sanyi vagyok! Lenne egy problémám. Egy SV 1000-es hűtőrendszerével 106-ig felmegy a hőfok, ha sokszor megkel állni. Nézelődtem és azt írták a legtöbben, hogy termosztát baja van, de kicseréltem és ugyan az a baja van. Most arra gondoltam, hogy a hőgomba, mert a ventilátor 105 C-nál kapcsol be. Azután kicsit viszább megy, de akkor is 100 körül marad. Nem tudom, hogy ez normális-e. Mennyinek kéne lennie az üzemhőfoknak?

Választ előre is köszönöm
kismuki
 
Motor típusa: SV1000S

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2018.05.01. 16:06

kismuki írta:Sziasztok Sanyi vagyok! Lenne egy problémám. Egy SV 1000-es hűtőrendszerével 106-ig felmegy a hőfok, ha sokszor megkel állni. Nézelődtem és azt írták a legtöbben, hogy termosztát baja van, de kicseréltem és ugyan az a baja van. Most arra gondoltam, hogy a hőgomba, mert a ventilátor 105 C-nál kapcsol be. Azután kicsit viszább megy, de akkor is 100 körül marad. Nem tudom, hogy ez normális-e. Mennyinek kéne lennie az üzemhőfoknak?

Választ előre is köszönöm


Szia!

Érdemes lenne elolvasni a kézikönyvet! Abban ha jól rémlik az áll, hogy 120 C alatt normális. Zárt hűtőrendszerről van szó, tehát a túlnyomás miatt nem forr fel. Városban mindig 100 fölött volt nekem is.

Üdv,
Z
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: kismuki Dátum: 2018.05.02. 07:14

Értem! Nagyon szépen köszönöm!
kismuki
 
Motor típusa: SV1000S

Előző

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég

Hirdetés