Műszaki problémák

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.04.18. 08:02

Szia!
Bármelyik Suzuki márkakereskedésben rendelésre.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Norbedlee Dátum: 2016.05.11. 14:52

Sziasztok!

Friss regisztrálóként szeretném a segítségeteket kérni. Tervezek egy SV 650 (S vagy N igazából amelyikből találok számomra megfelelő állapotút) vásárlását én ebben kérném a segítségeteket.
A tervezett gép 2006-os vagy annál fiatalabb (öregebbet nem szeretnék) lenne. Végig olvastam a fórumot (több topicot is)

Ha jól értelmezem akkor a régebbi évjáratnál fesz szabályzón kívül ha normálisan karban van tartva akkor nagy "gyermekbetegség" nem nagyon lehet? Esetleg van-e valami olyan dolog amire érdemes ezeknél oda figyelni? Jah és injektorosa lenne a tervezett motor.

köszönöm előre is

üdv: Norbedlee
Avatar
Norbedlee
 
Motor típusa: SV 650 2008. ABS

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2016.05.12. 22:27

Norbedlee írta:Sziasztok!

Friss regisztrálóként szeretném a segítségeteket kérni. Tervezek egy SV 650 (S vagy N igazából amelyikből találok számomra megfelelő állapotút) vásárlását én ebben kérném a segítségeteket.
A tervezett gép 2006-os vagy annál fiatalabb (öregebbet nem szeretnék) lenne. Végig olvastam a fórumot (több topicot is)

Ha jól értelmezem akkor a régebbi évjáratnál fesz szabályzón kívül ha normálisan karban van tartva akkor nagy "gyermekbetegség" nem nagyon lehet? Esetleg van-e valami olyan dolog amire érdemes ezeknél oda figyelni? Jah és injektorosa lenne a tervezett motor.

köszönöm előre is

üdv: Norbedlee



Szia!
Bár nekem régebbi verzióm van, és abban szintén meghalt a fesszab, de csak a szokásosakat kell szerintem átnézned. Fékek, féktárcsák, gumik (ha kopottak akkor lehet alkudni), kormánymű nem lotyog-kopog stb, kuplung és vezérlés nem e zajos. Lánc és fogaskerekek milyen állapotban vannak (szintén alku tárgya).
Illetve ha jól tudom akkor az újabbaknál a gyújtáskapcsolóval szokott néha gond lenni...
Amúgy te az a személy vagy akinek régebben egy kék 251-es ETZ-je volt? :-)
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Norbedlee Dátum: 2016.05.14. 20:33

kobraCode írta:
Norbedlee írta:Sziasztok!

Friss regisztrálóként szeretném a segítségeteket kérni. Tervezek egy SV 650 (S vagy N igazából amelyikből találok számomra megfelelő állapotút) vásárlását én ebben kérném a segítségeteket.
A tervezett gép 2006-os vagy annál fiatalabb (öregebbet nem szeretnék) lenne. Végig olvastam a fórumot (több topicot is)

Ha jól értelmezem akkor a régebbi évjáratnál fesz szabályzón kívül ha normálisan karban van tartva akkor nagy "gyermekbetegség" nem nagyon lehet? Esetleg van-e valami olyan dolog amire érdemes ezeknél oda figyelni? Jah és injektorosa lenne a tervezett motor.

köszönöm előre is

üdv: Norbedlee



Szia!
Bár nekem régebbi verzióm van, és abban szintén meghalt a fesszab, de csak a szokásosakat kell szerintem átnézned. Fékek, féktárcsák, gumik (ha kopottak akkor lehet alkudni), kormánymű nem lotyog-kopog stb, kuplung és vezérlés nem e zajos. Lánc és fogaskerekek milyen állapotban vannak (szintén alku tárgya).
Illetve ha jól tudom akkor az újabbaknál a gyújtáskapcsolóval szokott néha gond lenni...
Amúgy te az a személy vagy akinek régebben egy kék 251-es ETZ-je volt? :-)




Írtam privátot
Avatar
Norbedlee
 
Motor típusa: SV 650 2008. ABS

Bemelegszik, leáll...

HozzászólásSzerző: Zoli33 Dátum: 2016.05.25. 13:52

A következő problémával kapcsolatban kérnék segítséget! Van egy 2004-es SV650 S-em. A motor hidegen tökéletesen indul, bemelegszik szépen megy, de 5-10 kilométer megtétele után alapjáraton mintha csak egy henger menne-akadozva jár-, majd megáll a motor. Hibakód nincs. Amint lehűl, kb. fél órapihentetés után megint gond nélkül indul. "0"-pont jeladót hideg motornál kimértem a Service manual-ban leírtak alapján, aszerint rendben, gyertya kicsit kormos, de nem vészesen (attól függetlenül cserélem amint bolt közelbe jutok). Merre keresgéljek még? Gyújtótekercs? Injektor? Hogyan tudom őket leellenőrizni?
Zoli33
 
Motor típusa: SV650S K3

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: BenjiSv Dátum: 2016.07.09. 22:44

Sziasztok!
Olyan "problémám" lenne, hogy a 2000 évjáratú sv650s-em 180km/h-nál nem hajlandó tovább menni. Valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm!
"Motorra ülök, ha itt a nyár,
Szabad vagyok mint a madár!"
Avatar
BenjiSv
 
Telefonszám: +36703252551
Motor típusa: SV 650S KY
Motor extrák: Kormány kiemelő, lsl alu kormány, raptor fejidom, egyedi oldalidom, bukógomba, kis index, kis rendszámtartó nyitott karbon dob.

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Raule Dátum: 2016.07.15. 10:23

BenjiSv írta:Sziasztok!
Olyan "problémám" lenne, hogy a 2000 évjáratú sv650s-em 180km/h-nál nem hajlandó tovább menni. Valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm!


Sebváltó ... válts tovább ...
2es ... 3as ... 4es ...

Ha úgy tudnék motorozni, mint inni, én lennék a kocsma Valentino Rossi-ja ...

(Copyright by NFeri, asszem)
Avatar
Raule
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: PrometheusDS Dátum: 2016.08.11. 01:53

Sziasztok! Én teljesen kezdő motoros vagyok sv 650nel. Lehet,hogy hülye kérdés lesz,de szerintetek a hűtő ventilátorjának milyen időközönként kell kacsolnia? Mert nekem 80fokról 90re felmelegszik menet közben kb 20-25másodperc alatt. Ez normális? Utána hűtő bekapcs,visszahülik 80ra,kikapcs,majd 20-25 masodperc után ismét 90en van a víz. Normális ez,vagy nem?
PrometheusDS
 
Motor típusa: SV 650s

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: karaksanyi Dátum: 2016.08.22. 09:37

Sziasztok.Olyan problémám van sv 1000 kuplung beragadt,úgy értem hogy a kuplungkart nem lehet behúzni,új 5.1-es fékfolyadék,légtelenítve.
karaksanyi
 
Motor típusa: sv1000

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: karaksanyi Dátum: 2016.08.22. 09:46

PrometheusDS írta:Sziasztok! Én teljesen kezdő motoros vagyok sv 650nel. Lehet,hogy hülye kérdés lesz,de szerintetek a hűtő ventilátorjának milyen időközönként kell kacsolnia? Mert nekem 80fokról 90re felmelegszik menet közben kb 20-25másodperc alatt. Ez normális? Utána hűtő bekapcs,visszahülik 80ra,kikapcs,majd 20-25 masodperc után ismét 90en van a víz. Normális ez,vagy nem?


Szerintem normális a motoroknak kb 85 90 fok a notmál üzemi hőmérsékletük,ez a hőmérséklet ami optimális egy belső égésű motor működéséhez
karaksanyi
 
Motor típusa: sv1000

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: SV_Krisz Dátum: 2016.09.05. 11:33

karaksanyi írta:
PrometheusDS írta:Sziasztok! Én teljesen kezdő motoros vagyok sv 650nel. Lehet,hogy hülye kérdés lesz,de szerintetek a hűtő ventilátorjának milyen időközönként kell kacsolnia? Mert nekem 80fokról 90re felmelegszik menet közben kb 20-25másodperc alatt. Ez normális? Utána hűtő bekapcs,visszahülik 80ra,kikapcs,majd 20-25 masodperc után ismét 90en van a víz. Normális ez,vagy nem?


Szerintem normális a motoroknak kb 85 90 fok a notmál üzemi hőmérsékletük,ez a hőmérséklet ami optimális egy belső égésű motor működéséhez




Az enyém ugyan 1000-es, és az 85-90 fok között szokta tartani magát. Lassabb városi haladásnál 95-98 körül. A ventilátor azonban csak valahol 102-105 körül kell, hogy beinduljon. Ennél hamarabb csak akkor indul be, ha hibás a hőgomba.
Két hengerben pont fele annyi probléma van, mint 4ben :)
SV_Krisz
 
Motor típusa: SV1000S K4
Motor extrák: GIVI doboz, fehér LEDes helyzetjelzők, FINSTER dobok, kék műszervilágítás

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2016.09.05. 18:05

SV_Krisz írta:
karaksanyi írta:
Szerintem normális a motoroknak kb 85 90 fok a notmál üzemi hőmérsékletük,ez a hőmérséklet ami optimális egy belső égésű motor működéséhez




Az enyém ugyan 1000-es, és az 85-90 fok között szokta tartani magát. Lassabb városi haladásnál 95-98 körül. A ventilátor azonban csak valahol 102-105 körül kell, hogy beinduljon. Ennél hamarabb csak akkor indul be, ha hibás a hőgomba.


Nekem is 1000-es volt és az is olyan 102-103 körül kapcsolt be. (Gyakorlatilag ha gurult a moci akkor már nem nagyon ment a venti.)

Z.
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Norbedlee Dátum: 2016.09.05. 18:18

Sziasztok!

Nekem 650 S van de nekem 74 körül van a hőmérséklet menet közben. A ventilátor szervízköny szerint 102-103-nál kapcsol be
Avatar
Norbedlee
 
Motor típusa: SV 650 2008. ABS

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2016.09.05. 21:54

Norbedlee írta:Sziasztok!

Nekem 650 S van de nekem 74 körül van a hőmérséklet menet közben. A ventilátor szervízköny szerint 102-103-nál kapcsol be


A 74 nagyon gáz. Érdemes lenne megnézetni.

Z.
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: SV_Krisz Dátum: 2016.09.06. 21:17

zotya_ írta:
Norbedlee írta:Sziasztok!

Nekem 650 S van de nekem 74 körül van a hőmérséklet menet közben. A ventilátor szervízköny szerint 102-103-nál kapcsol be


A 74 nagyon gáz. Érdemes lenne megnézetni.

Z.



Meg merném tippelni a termosztát cserét...
Két hengerben pont fele annyi probléma van, mint 4ben :)
SV_Krisz
 
Motor típusa: SV1000S K4
Motor extrák: GIVI doboz, fehér LEDes helyzetjelzők, FINSTER dobok, kék műszervilágítás

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Jani Dátum: 2016.09.10. 20:22

Sziasztok!

Segítséget kérnék a következőben.
Vettem egy prop-tech fokozatkijelzőt, a csatlakozókat összedugtam, hisz azt eltéveszteni sem lehet, de a leírás szerint a zöld/fekete vezetékre kellene csatlakoztatni a fordulatszám jelet.
Az elakadás itt kezdődött, mivel a felsorolt típusok között az sv1000s nem szerepelt.
Kérdésem az lenne, hogy hol is keressem azt a jeladó kábelt, milyen színe van, egy különálló szálat keressek, vagy több ér fut egybe.
Válaszokat előre is köszönöm.
Jani
 
Motor típusa: SV1000S

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.09.13. 08:55

Jani: talán érdemes lenne megkérdezni a Prop-Techet, elég segítőkészek :)
A hőmérséklet mizériához kapcsolódóan, már nem emlékszem pontosan, de szerintem az enyém ha bemelegedett, mindig 80 fok felett volt, a venti 100 felett kapcsolt, de ez igen ritkán fordult elő. Ha 20 másodpercenként kapcsol menet közben, ott valószínűleg lesz valami probléma. Pl régi vagy kevés hűtőfolyadék (4 évente cserélni kell, mert ez nem csak hűt, ken is!), vagy rossz a hőgomba, vagy bármi egyéb :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Tarill Dátum: 2016.10.11. 19:56

Sziasztok! Van egy 2001-es 650-es SV-m, a problémám a következő vele, az első hengernél alapjáraton kissé zörög a vezérműlánc, gázadásra elhallgat(nyilván fordulatra kifeszül a lánc), de mivel "műszaki ember" vagyok engem zavar, meg szeretném csinálni, első körbe kivettem a láncfeszítő tetején a csavart és lapos csavarhúzóval rátekertem a feszítőre de nagyon keveset csak egy negyed fordulatnyit tudtam ráfeszíteni, összeraktam elindítom tök f...sza megszűnt a hang, alapjáraton és lassú próbaúton minden jó volt de az első nagy gáz után mikor megálltam újra ugyan az volt mint korábban. Ki fogom cserélni azt a láncfeszítőt gyári újra, csak azt nem tudom hogy ezek a feszítők racsinsak? fogakat ugrik kifele vagy menetes és fokozatmentesen állít kifele? a másik kérdésem pedig hogy van-e valami ellenőrzés a vezérműlánc nyúlásra? mert megnézném már azt is. Egyébként mondták hogy ezeknek a láncfeszítőik nem sikeredtek túl jóra reméljük megúszom ennyivel. Köszönöm előre is
Tarill
 
Motor típusa: SV 650S K1

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.10.12. 08:55

Ha már teljesen kint van a feszítő, hiába cseréled újra, attól még a vezérműlánc ugyanúgy meg lesz nyúlva sajnos :(
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Tarill Dátum: 2016.10.12. 12:11

Azt mondod h inkább láncnyúlás mint h a feszítő enged vissza? Ha kiveszem úgyis meghallom hogy megy-e kijjebb a feszítő nyelve. Ha mégis lánccsere lenne akkor hogy van itt? Szét kell szedni a láncot összefűzni az újjal betekerni a blokkba és patentolni vagy zárt láncot rá kell akasztani?
Tarill
 
Motor típusa: SV 650S K1

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.10.13. 08:43

Hát igen, ezt ki kell deríteni, hogy mi a pontos hiba. Láncból létezik ilyen is, olyan is. De akkor már feszítő és koptaó csere javallott, no meg mindkét hengernél ha már bontva van, mert esélyes, hogy utána a másik is beadja a kulcsot nemsokára.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Tarill Dátum: 2016.10.13. 10:46

Értelek, mivel a feszítőt már megvettem azt hétvégén kicserélem, akkor úgyis kiderül hogy az volt-e a rossz vagy a lánc van szétnyúlva. De igazából csak alapjáraton van a zörgés és az sem túl erős, amiket nézegettem eddig eseteket ott fordulaton is becsörgött a blokk, majd szét esett. A lánccsere menetére tudsz mondani valamit?
Tarill
 
Motor típusa: SV 650S K1

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Tarill Dátum: 2016.10.13. 20:47

közben kicseréltem a feszítőt és az volt a rossz, jó 3-4 mm-t vissza tudom nyomni kézzel, az újat természetesen egy mm-t sem, meg is szűnt a hang, és lánc se hiszem hogy nyúlva lenne mert mikor kivettem a régi feszítőt elég sokat jött még ki a nyelve
Tarill
 
Motor típusa: SV 650S K1

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2016.10.13. 21:05

Tarill írta:közben kicseréltem a feszítőt és az volt a rossz, jó 3-4 mm-t vissza tudom nyomni kézzel, az újat természetesen egy mm-t sem, meg is szűnt a hang, és lánc se hiszem hogy nyúlva lenne mert mikor kivettem a régi feszítőt elég sokat jött még ki a nyelve



Mennyibe kerül egy ilyen feszítő csere? Mint időben mint anyagban? Képeket nem csináltál a cseréről?
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.10.14. 08:59

Akkor így legalább olcsón megúsztad :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Tarill Dátum: 2016.10.14. 13:33

az alkatrész ára ~25-ezer a gyárié, azt hogy szerviz mennyiért cseréli ki azt nem tudom én magam csináltam. nem olyan nagy történet, jelre tekered a blokkot |F első henger |R hátsó henger, ha a motornak a váltókar oldalán állsz akkor óra járásával visszafelé kell tekerni a blokkot, lebontod a dolgokat amíg le nem érsz a feszítőig (tank fel, légszűrőbox....) kijátszod a két csavart újat vissza, pöttyöt úgy rakni ahogy a régi is volt és ha fixre húztad a feszítőt akkor kivenni a rögzítőt az új feszítőből. Kidugja a nyelvét ameddig kell, 1x2x körbetekered a blokkot és mehet össze.

Képeket nem csináltam de egy videót csináltam a hibáról, jól látszik.
Tarill
 
Motor típusa: SV 650S K1

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2016.10.14. 20:33

Tarill írta:az alkatrész ára ~25-ezer a gyárié, azt hogy szerviz mennyiért cseréli ki azt nem tudom én magam csináltam. nem olyan nagy történet, jelre tekered a blokkot |F első henger |R hátsó henger, ha a motornak a váltókar oldalán állsz akkor óra járásával visszafelé kell tekerni a blokkot, lebontod a dolgokat amíg le nem érsz a feszítőig (tank fel, légszűrőbox....) kijátszod a két csavart újat vissza, pöttyöt úgy rakni ahogy a régi is volt és ha fixre húztad a feszítőt akkor kivenni a rögzítőt az új feszítőből. Kidugja a nyelvét ameddig kell, 1x2x körbetekered a blokkot és mehet össze.

Képeket nem csináltam de egy videót csináltam a hibáról, jól látszik.



Köszi!
Nem mondom hogy így elsőre neki állnék magam, mert eddig max feszességet ellenőriztem egyedül. De így legalább tudom mire lehet számítani.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: lukibali Dátum: 2017.02.24. 10:36

KUPLUNG PROBLÉMA
Sziasztok Tagok!
Mint ùj Sv tulajdonos fordulok hozzàtok! Novemberben sikerült megszereznem gyerekkorom àlommocijàt,egy Sv 1000 k4-et!
A tèl beköszöntével csak 100-120km tettem meg vele minden fellèpő problèma nélkül! Ezt követően elraktam tèlire!
Most viszont a jòidő beköszöntèvel az első km-től kuplung probléma jelentkezett!!!
Kivittem egy körre ès a kuplung nem emelt ki rendesen!
Ahogy olvastam többieknek is volt màr hogy fekete lett a hidraulika olaj! Nekem is az volt ugyhogy lecseréltem! De nem javult! Leszedtem a bal oldali deklit szèpen kipucoltam,ahogy ìrtàtok sokan! Ezt követően kapott egy kuplung munkahenger flùjìtò szettet! A kupplung tovàbbra sem emel ki!!! :(
Tudna valaki esetleg hozzà fűzni valamit?
A hétvègèn szeretnèm levenni a màsik oldalt hogy mi a helyzet a lamellàkkal! A motor 17000km-es vezetett szervizes!
Válaszokat előre is köszönöm
lukibali
 
Telefonszám: +352621138884
Motor típusa: Sv1000 k4

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2017.02.24. 17:58

lukibali írta:KUPLUNG PROBLÉMA
Sziasztok Tagok!
Mint ùj Sv tulajdonos fordulok hozzàtok! Novemberben sikerült megszereznem gyerekkorom àlommocijàt,egy Sv 1000 k4-et!
A tèl beköszöntével csak 100-120km tettem meg vele minden fellèpő problèma nélkül! Ezt követően elraktam tèlire!
Most viszont a jòidő beköszöntèvel az első km-től kuplung probléma jelentkezett!!!
Kivittem egy körre ès a kuplung nem emelt ki rendesen!
Ahogy olvastam többieknek is volt màr hogy fekete lett a hidraulika olaj! Nekem is az volt ugyhogy lecseréltem! De nem javult! Leszedtem a bal oldali deklit szèpen kipucoltam,ahogy ìrtàtok sokan! Ezt követően kapott egy kuplung munkahenger flùjìtò szettet! A kupplung tovàbbra sem emel ki!!! :(
Tudna valaki esetleg hozzà fűzni valamit?
A hétvègèn szeretnèm levenni a màsik oldalt hogy mi a helyzet a lamellàkkal! A motor 17000km-es vezetett szervizes!
Válaszokat előre is köszönöm


Szia!

Kuplungot nem láttam szétszedve, de erősen valószínűtlen hogy egy K4-es motorban 17e km legyen. Ha annyi lenne benne akkor nem lenne probléma vele.

Üdv,
Z.
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: lukibali Dátum: 2017.02.24. 19:37

Hellò
A motor első km-től luxemburgi forgalomba helyezèső,Èn is itt hasznàlom! Azòta is szervizelve volt a tulajok szerint! Novemberben hoztam el semmi baja nem volt nem csuszott a kuplung vagy egyèb! Most viszont az első indìtàs òta nem emel ki rendesen! Vàrom a további hozzàszòlàsokat ha esetleg valakinek lenne tipje! ;)
lukibali
 
Telefonszám: +352621138884
Motor típusa: Sv1000 k4

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Fati72 Dátum: 2017.02.27. 20:09

650 N-hez keresek fordulat számmérőt és túradobozt,bír segíteni valaki?
Fati72
 
Motor típusa: SV 650 N

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: david88 Dátum: 2017.03.18. 23:20

Sziasztok!
Van egy K4-es SV 650N-em. Olyan problémám lenne, hogy az ősszel egy mosás után, furcsa dolgokat produkált a motor. Alapjárat ingadozott, hirtelen gázra leállt. Azt gondoltam, hogy a szokásos beázás, ezért szétszedtem és alaposan kiszárítottam mindent, majd a télen lecseréltem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és a gyertyákat is. Vártam a tavaszt, reméltem, hogy minden rendben, de nem... A motor ugyanezeket a tüneteket produkálja... Ingadozó furcsa alapjárat... Hirtelen gázadásra leáll... Indításkor óriásit durran a kippufogó... Újra szétszedtem, kerestem a problémát, de nem találtam.. Kivettem a gyertyákat ismét, és az első hengerből jóval olajosabb, kormosabb a gyertya mint a kettesből. A levegőszűrházban, benzines folyadékot találtam.. Ezt kitisztítottam, beindítottam, felemelt tankkal, és némi kékes füst is jön a kettes henger környékéről.. Sajnos egy szervíz és szerelő sem tudja április közepétől hamarabb fogadni. Lenne esetleg valami ötletetek, hogy mi lehet ez a probléma (csak, hogy mire számítsak)? Gyújtás? Kopott henger? Szelepek? Injektor szinkron? Azért bízok benne, hogy nem lehet nagy a probléma, ugyanis a jelenség egyik napról a másikra jött... Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!
david88
 
Motor típusa: SV 650N K4

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: osziracer Dátum: 2017.04.02. 23:08

Sziasztok! nem találtam megfelelő topicot, kérlek tegyétek a jó helyre. Köszi :)

2006-os Sv 650 S-hez keresnék hűtőt, lámpa foncsort(bal), és kormánytengelyre gyári anya.
Akinek van eladó, vagy tudja hol tudnék ésszerű árakon kapni, kérem jelezze az [url=mailto:oszaczki.robert@indamail.hu]oszaczki.robert@indamail.hu[/url] email cimre.
Előre is köszönöm!
Oszi
osziracer
 
Motor típusa: SV 650S K6

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: turf Dátum: 2017.07.19. 13:30

sziasztok!

új vagyok itt, bár több mint 10 éve van egy tl1000s-em. műszaki problémámra próbálok megoldást találni.
kb. 2 honapja leszervizeltem a mocit, azóta nem ment. (az elmúlt 3-4 évben keveset használtam. nappaliban áll, néha beinditom, kb ennyi.)
a probléma a következő. reggel vittem volna műszakira, akksi be, akartam indítani, de sajnos az üzemanyag pumpa meg se nyekkent. azt gondoltam, hogy csak meg kell picit kocogtatni, nyilván eredménytelen próbálkozás volt... amit tudtam megnéztem, biztosíték, csatik stb. semmi...
nagyon kevés üzemanyag volt benne, az is sajnos 2-3 éves 100as benzin. lehet, hogy meghalt a pumpa?
esetleg az hiba üzenet, hogy 10-15mp után szabályos 2-3 villanás/mp az üzemanyag szint visszajelzőn?
ha vkinek van vmi tipp, azt megköszönném!
(nemi plusz infó. a pumpa relé kattog...)
turf
 
Telefonszám: 3064899941
Motor típusa: tl1000s

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.07.19. 21:28

turf írta:sziasztok!

új vagyok itt, bár több mint 10 éve van egy tl1000s-em. műszaki problémámra próbálok megoldást találni.
kb. 2 honapja leszervizeltem a mocit, azóta nem ment. (az elmúlt 3-4 évben keveset használtam. nappaliban áll, néha beinditom, kb ennyi.)
a probléma a következő. reggel vittem volna műszakira, akksi be, akartam indítani, de sajnos az üzemanyag pumpa meg se nyekkent. azt gondoltam, hogy csak meg kell picit kocogtatni, nyilván eredménytelen próbálkozás volt... amit tudtam megnéztem, biztosíték, csatik stb. semmi...
nagyon kevés üzemanyag volt benne, az is sajnos 2-3 éves 100as benzin. lehet, hogy meghalt a pumpa?
esetleg az hiba üzenet, hogy 10-15mp után szabályos 2-3 villanás/mp az üzemanyag szint visszajelzőn?
ha vkinek van vmi tipp, azt megköszönném!
(nemi plusz infó. a pumpa relé kattog...)



Szia!
2-3 éves benzin az biztos hogy gatya még ha 100-as is akkor is szerintem. Első körbe tegyél bele frisset, illetve amennyire lehet próbáld a régit leengedni, kipucolni az egész rendszerből.
Akku biztos hogy jó? Indítózás közben megvan benne a fesz, mérted? Nálam mikor döglődött az akku, indításkor kattogott a relé, de nem indított. Új aksival pöcc röff. Ha nincs más akkud akár a kocsiéról is megpróbálhatod.
Szerintem ezeket nézd meg első körben.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kispalya Dátum: 2017.07.24. 14:32

Sziasztok,
mult heten sikerult megvennem elso motoromat egy K4-es SV 650N formajaban. Par dolog mar a vasarlasnal kiderult, errol szeretnek bennfentes informaciokat/segitseget toletek.

Hatter informacio:
- 33039km-t mutat az ora, ez mar (legalabb) egy eve nem valtozott, de motor szepen megy. Egy seggel feljott palyan 250km-t atlag 150km/h-s tempoval.
- Nem fustol, nem kormol, a hangja szep, ereje is szepen van.
- Fekfolyadekok szepek, rugos tagok nem huzzak az olajat, szepen jarnak. A kipufogo az illesztesnel hianyolja a tomitest, kicsit kiszelel, de ezt nem irom le hibakent, mert konnyen orvosolhato.
- akkumulatort a tulaj nem cserelt (2011-ben vette a motort), de poccre indul es semmi nem utal hibara, bar a hideg ido majd lehet kihuzza a meregfogat. Illene lecsereleni?

Fontosabb dolgok amiken az elado szerint tul van a motor:
Szelephezag allitas ket eve (~28-30e-nel)
Lanckerek es lanc 24e-nel cserelve (gyari)
Szurocserek, olajcsere (hazilag, bemondasra)

Hibak:
1. Kilometerora nem mukodik.
- En a tipushibas speed sensorra gyanakszom, de ez nyilvan majd csak szetszedeskor derul ki.
- Honnan erdemes ezt beszerezni?
2. Az alapjarat eleg magas (~2000 1/min).
- Elso korben fals levegore gyanakaszom, van esetleg tippetek, mit erdemes meg szamitasba venni?
3. Elotet ellenallas nem kerult beepitesre, igy a ledek gyorsabban villognak, mint kellene.
- Honnan erdemes ezt beszerezni?
4. Tudtok ajanlani egy megbizhato szerelot, aki teljesen atvizsgalna a gepet (motor, vaz, elektronika, csillapitas)?

Elore is koszonok mindennemu velemenyt, segitseget.
kispalya
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: Bodis dob, led-es indexek, tail tidy

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Motyi Dátum: 2017.08.04. 23:07

Sziasztok!!

Elég komoly műszaki problémám lett a napokban.
HA szerencsém van akkor egyszerűen a torkok és a henger közti gumicsonkom repedt meg. Ha nincs szerencsém, egész torokcsere vár rám.
Viszont nem találtam sehol ilyen alkatrészt.

Róluk van szó:
13101-16G10-000 pipe, intake front
13102-16G10-000 pipe, intake rear

Esetleg vki tud segíteni, hogy merre lehet kapni?

Köszönöm
2 keréken szép az élet!
Motyi
 
Motor típusa: SV 1000S K6 volt... most K3

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.08.05. 21:16

Hivatalos márkaszerviz bármit beszerez. Kérj egy árajánlatot azzal nem vesztesz semmit.

Motyi írta:Sziasztok!!

Elég komoly műszaki problémám lett a napokban.
HA szerencsém van akkor egyszerűen a torkok és a henger közti gumicsonkom repedt meg. Ha nincs szerencsém, egész torokcsere vár rám.
Viszont nem találtam sehol ilyen alkatrészt.

Róluk van szó:
13101-16G10-000 pipe, intake front
13102-16G10-000 pipe, intake rear

Esetleg vki tud segíteni, hogy merre lehet kapni?

Köszönöm
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanchezvik Dátum: 2018.05.02. 21:50

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Lejárt a műszaki a vasamról! De most csak azért nem tudom leműszakisztatni mert a lámpája körlámpás lett, s így nem mehet műszakira! Most mit csináljak? Vagy olyan állomás ahol így is átt megy tudtok mondani?
Köszi
sanchezvik
 
Telefonszám: 06204229641
Motor típusa: sv 1000s

Előző

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés