Műszaki problémák

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2006.01.28. 12:41

Minden műszaki problémával írhattok ide, megpróbálunk segíteni vagy tanácsot adni.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2007.06.20. 20:58

Párszáz kilométer múlva újra kötelező szervízre kell vinnem a vasamat. Milyen viszkozitású olajat vegyek bele? Találtam ebay-en marha olcsón Shell Advance Ultra 4T 15W50 , ill Shell Advance Ultra 4T 10W40kenőanyagot. Négy liter kb 12000 HUF postaköltséggel. Az első szervíznél az utóbbi olaj volt a gépben. Csendes volt a blokk jó volt a váltó is,amíg városba nem mentem vele,ott ha nagyon megmelegedett akkor néha nehezebben volt kapcsolható. Érdemes lenne-e 15W50-eset tenni bele? Megoldódna-e ettöl a váltóprobléma? A most benne lévő Actevo-tól olyan csörgés hallható mintha szét akarna esni a motor,és a váltó is sz...r.Soha többé actevo....És még két nagyon hülye kérdés. Számít hogy mikor gyártották az olajat? "Megromlik"?
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2007.06.20. 21:31

igen az olaj is romlik, de az legalább 5 év........a shell olajról eddig csak rosszat hallottam de a motul és valvoline nem túl rossz......
sanyi
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.06.20. 22:49

Zsoltee írta:Párszáz kilométer múlva újra kötelező szervízre kell vinnem a vasamat. Milyen viszkozitású olajat vegyek bele? Találtam ebay-en marha olcsón Shell Advance Ultra 4T 15W50 , ill Shell Advance Ultra 4T 10W40kenőanyagot. Négy liter kb 12000 HUF postaköltséggel. Az első szervíznél az utóbbi olaj volt a gépben. Csendes volt a blokk jó volt a váltó is,amíg városba nem mentem vele,ott ha nagyon megmelegedett akkor néha nehezebben volt kapcsolható. Érdemes lenne-e 15W50-eset tenni bele? Megoldódna-e ettöl a váltóprobléma? A most benne lévő Actevo-tól olyan csörgés hallható mintha szét akarna esni a motor,és a váltó is sz...r.Soha többé actevo....És még két nagyon hülye kérdés. Számít hogy mikor gyártották az olajat? "Megromlik"?


Ha melegedéssel van gondod akkor inkább 10W-50, vagy 10W-60, jobban tűri a meleget, a 15-ös meg már hidegben roszabb....sztem....
suzuimy
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2007.06.21. 06:16

Zsoltee írta:Párszáz kilométer múlva újra kötelező szervízre kell vinnem a vasamat. Milyen viszkozitású olajat vegyek bele? Találtam ebay-en marha olcsón Shell Advance Ultra 4T 15W50 , ill Shell Advance Ultra 4T 10W40kenőanyagot. Négy liter kb 12000 HUF postaköltséggel. Az első szervíznél az utóbbi olaj volt a gépben. Csendes volt a blokk jó volt a váltó is,amíg városba nem mentem vele,ott ha nagyon megmelegedett akkor néha nehezebben volt kapcsolható. Érdemes lenne-e 15W50-eset tenni bele? Megoldódna-e ettöl a váltóprobléma? A most benne lévő Actevo-tól olyan csörgés hallható mintha szét akarna esni a motor,és a váltó is sz...r.Soha többé actevo....És még két nagyon hülye kérdés. Számít hogy mikor gyártották az olajat? "Megromlik"?

4 liter 12000-ért nem olyan nagyon olcsó.
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.07.01. 13:57

Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy, ha a mocit 1es 2es-ben kiforgatom 10ezerig akkor 2.-ban kidobja üresbe (ez már vagy 3x-4x előfordult velem). Ez miért lehet? Lehet hogy sz...r az olaj? :cry: Vagy ez vmi elektronikai beépített dolog :-( :cry: (?)
Volt már valakinek ilyen jellegű tapasztalata? (bár gondolom volt) :)
De azért szerintem nem kell kétségbe esnem, mert nagy ritkán forgatom csak ki mivel fölösleges ugye... :wehehe: :moci: :motor:

Előre is thx a tippeket!
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.07.01. 16:06

Break írta:Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy, ha a mocit 1es 2es-ben kiforgatom 10ezerig akkor 2.-ban kidobja üresbe (ez már vagy 3x-4x előfordult velem). Ez miért lehet? Lehet hogy sz...r az olaj? :cry: Vagy ez vmi elektronikai beépített dolog :-( :cry: (?)
Volt már valakinek ilyen jellegű tapasztalata? (bár gondolom volt) :)
De azért szerintem nem kell kétségbe esnem, mert nagy ritkán forgatom csak ki mivel fölösleges ugye... :wehehe: :moci: :motor:

Előre is thx a tippeket!


Én még ilyet nem tapasztaltam, 2.ban 10e környékén dobja ki üresbe? Akkor a váltóddal lehet valami inkább....
suzuimy
 

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.07.01. 18:11

A motorom talán ha 6.ban volt 10ezer környékén.... én már 4ezernál felváltok, maximum 7ezernél... így nem tudom, hogy mi lehet a probléma :pirul:

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2007.07.01. 19:54

léptetővilla....valószinüleg.......drága a javítás mert asszem szét kell hozzá húzni a blokkot......hagyd így amíg mükszik, esetleg kicsit rátartasz......
sanyi
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.07.01. 20:02

sanyi írta:léptetővilla....valószinüleg.......drága a javítás mert asszem szét kell hozzá húzni a blokkot......hagyd így amíg mükszik, esetleg kicsit rátartasz......


Kivéve ha garis a motor.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2007.07.01. 20:06

frpeter írta:Kivéve ha garis a motor.

hááát 2005-ös......de ha szerencséje van akkor igen.......viszont akkor gyorsan kell cselekedni.....
sanyi
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: pm Dátum: 2007.07.02. 10:56

suzuimy írta:Én még ilyet nem tapasztaltam, 2.ban 10e környékén dobja ki üresbe? Akkor a váltóddal lehet valami inkább....



szerintem a tiéd még sosem volt 10e környékén, mert ott már többet eszik 5 liternél...
Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot !
Avatar
pm
 
Motor típusa: gsx-r 750 k7

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.07.02. 11:43

hm hm... Ajjaj és miegymás... :cry:

Hát garis még a gép mert márciusban volt 1 éves. És bármelyik suzuki salonba vihetem garis javításra?
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.07.02. 11:44

Break írta:hm hm... Ajjaj és miegymás... :cry:

Hát garis még a gép mert márciusban volt 1 éves. És bármelyik suzuki salonba vihetem garis javításra?
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


valószínűleg elhajtanak a francba ezzel ha nem olyan helyre mész ahol van némi ismerettség.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.07.02. 11:54

frpeter írta:valószínűleg elhajtanak a francba ezzel ha nem olyan helyre mész ahol van némi ismerettség.


faja... most ezért húzassam szét a blokkot?...
De az a fura hogy csak akkor ha egyben is tépem a száját... Ha csak simán 2be kihúzatom akkor nem ...
:-(
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Cerebellum Dátum: 2007.07.02. 11:57

De éppen olvastam valahol egy jogi forumba, hogy ilyenkor azt kell csinálni, hogy beviszed szervízbe. És mivel ilyenkor úgyis azt mondja a szervíz, hogy jó addig amig el nem romlik végleg, mert addig nem érdemes hozzányúlni. Ezért kell kérni papírt, hogy (amit kötelesek adni), hogy bejelentetted a hibát, de egyenlőre a szervíz továbbhasználatra kiadta. Mert ilyenkor ha gari idő után tönkre megy ugyan az benne, akkor az akkoris garanciálisnak számít. Erre oda kell figyelni, mert sok ezer foritnot lehet vele spórolni.
Ha esetleg kötekednek hogy nem adják ki, nyugodtan lehet a fogyasztó védelmet emlegetni, mert törvény kötelezi őket rá.
Avatar
Cerebellum
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.07.02. 12:14

pm írta:szerintem a tiéd még sosem volt 10e környékén, mert ott már többet eszik 5 liternél...

:D :D :D pedig volt, de ki az a nemnormális, aki a kicsi 650-est tartóssan 10e felett pörgeti.... :D Megnézném a motorodat, vagyis csak a maradványait 2 óra tartossan szabályzáskörnyéki fordulatszámon. :D :D :D
suzuimy
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.07.02. 12:17

frpeter írta:valószínűleg elhajtanak a francba ezzel ha nem olyan helyre mész ahol van némi ismerettség.


Szerződés szerint bármelyik kereskedésbe mehetsz, ahol forgalmazzák azt a típust, de többnyire nem szoktak örülni neki, mert a suzuki rt. nagyon gyéren fizeti a garis óradíjat...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.07.02. 12:23

Cerebellum írta:De éppen olvastam valahol egy jogi forumba, hogy ilyenkor azt kell csinálni, hogy beviszed szervízbe. És mivel ilyenkor úgyis azt mondja a szervíz, hogy jó addig amig el nem romlik végleg, mert addig nem érdemes hozzányúlni. Ezért kell kérni papírt, hogy (amit kötelesek adni), hogy bejelentetted a hibát, de egyenlőre a szervíz továbbhasználatra kiadta. Mert ilyenkor ha gari idő után tönkre megy ugyan az benne, akkor az akkoris garanciálisnak számít. Erre oda kell figyelni, mert sok ezer foritnot lehet vele spórolni.
Ha esetleg kötekednek hogy nem adják ki, nyugodtan lehet a fogyasztó védelmet emlegetni, mert törvény kötelezi őket rá.


Ez igaz, és nem árt szem előtt tartani: jó tanács mindenkinek, aki nem bízik a szervizben, vagy nincs kellő ismeretsége ahhoz, hogy a XXI. századhoz és a motor árához méltóan szolgálják ki, az mindenképpen papírozzon komolyabb esetekben.

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.07.02. 14:04

Huh srácok, nagyon köszönöm ezt a sok tapasztalatot!
Azt hiszem akkor felkeresek egy szervízt véleményt kérek tőlük, és egy ilyen hibabejelentő lapot töltetek ki velük. De elég gázul hangzik hogy az alig 1 éves mocimnak széthúzassam a blokkját. Bár arra gondolok lehet sima váltóhiba csak :mrgreen: ...

Szóval thx :ivas:
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: pm Dátum: 2007.07.02. 14:05

Break írta:Huh srácok, nagyon köszönöm ezt a sok tapasztalatot!
Azt hiszem akkor felkeresek egy szervízt véleményt kérek tőlük, és egy ilyen hibabejelentő lapot töltetek ki velük. De elég gázul hangzik hogy az alig 1 éves mocimnak széthúzassam a blokkját. Bár arra gondolok lehet sima váltóhiba csak :mrgreen: ...

Szóval thx :ivas:



Esztergomban elég korrekten dolgoznak...
Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot !
Avatar
pm
 
Motor típusa: gsx-r 750 k7

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.07.02. 14:13

pm írta:Esztergomban elég korrekten dolgoznak...


Én is ezt akartam javasolni: eddig semmi rossz infót nem hallottam róluk!

A prop-tech-ről van szó éps kedvezményt is adnak, mert svmédiás vagy :)

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Powersoup Dátum: 2007.07.02. 14:41

leslie írta:Szerződés szerint bármelyik kereskedésbe mehetsz, ahol forgalmazzák azt a típust, de többnyire nem szoktak örülni neki, mert a suzuki rt. nagyon gyéren fizeti a garis óradíjat...


Engem radból elküldtek a retkesbe, mert nem a suzukirt hozta be, hanem egy kis cég, úgyhogy fizettem a szervizdíjat még annak idején mint a katonatiszt. Olyankor mi van? Nem worldwide garis a suzuki?
értem én, hogy gűzgíp, de mi hájcsá?
Avatar
Powersoup
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.07.02. 15:09

Powersoup írta:Engem radból elküldtek a retkesbe, mert nem a suzukirt hozta be, hanem egy kis cég, úgyhogy fizettem a szervizdíjat még annak idején mint a katonatiszt. Olyankor mi van? Nem worldwide garis a suzuki?


Garantőrnek akkor is kell lennie, csak akkor ez esetben nem a Magyar Suzuki Zrt.
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Powersoup Dátum: 2007.07.02. 15:31

leslie írta:Garantőrnek akkor is kell lennie, csak akkor ez esetben nem a Magyar Suzuki Zrt.


Az ok, hogy ahonnan vásárolva lett oda vigyem vissza, viszont tudomásom szerint már rég nincs olyan, hogy "kizárólagis importőr", ha te kereskedelmi képességeket felveszed a vállalkozásodba a lifegő bizbazt, megveszed a bizbaszgyártól, akkor ha én is felveszem és behozom ugyanattól, akkor mindkettőnknek garit kell rá vállalnia, magyar jogszabályok szerint a minimum 6 hónapot ezen felül amire a bizbaszgyárral leszerződsz. Valami ilyesmi
értem én, hogy gűzgíp, de mi hájcsá?
Avatar
Powersoup
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.07.02. 15:33

Powersoup írta:Az ok, hogy ahonnan vásárolva lett oda vigyem vissza, viszont tudomásom szerint már rég nincs olyan, hogy "kizárólagis importőr", ha te kereskedelmi képességeket felveszed a vállalkozásodba a lifegő bizbazt, megveszed a bizbaszgyártól, akkor ha én is felveszem és behozom ugyanattól, akkor mindkettőnknek garit kell rá vállalnia, magyar jogszabályok szerint a minimum 6 hónapot ezen felül amire a bizbaszgyárral leszerződsz. Valami ilyesmi


Én itt nem látom az ellentmondást... ;)
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Powersoup Dátum: 2007.07.02. 15:38

leslie írta:Én itt nem látom az ellentmondást... ;)


Majd egy sör mellett, ehhez fáradt vagyok :zzz:
értem én, hogy gűzgíp, de mi hájcsá?
Avatar
Powersoup
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.07.02. 15:55

Powersoup írta:Majd egy sör mellett, ehhez fáradt vagyok :zzz:


szintúgy... :p ;)
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.07.02. 16:54

hátezérdekes, Az egyik füzetkébe benne van hogy bárhova viheted, függetlenül attól hogy hol vetted,és fel van sorolva az összes létezö sutyukikereskedés.

Break!Szerintem elöször is tájékozódj egy ügyvédnél aki motoros és képbe van a garanciával.Légy tisztába a jogaiddal,különben hülyére vesznek.(javitás idejére cseremotor?,ha idöpontkérés nélkül betolod ketyeg-e az idö ami adott nekik?,ami annyi mennyi?...)
Régebben ugy müködött hogy a szervizbe betolástól 1 hónapjuk volt a javitásra,ha letelt,benyöghetted hogy kérek egy uj motort,(vagy mint ahogy én is tettem listaárkülönbözet ráfizetésével a más tipusra cserét)
Csak sajna azóta átvettük a zunijjós jogszabályokat.
Radot tudom ajánlani,velem rendesek voltak.
...vagy várd meg az öszt és akkor lépj
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Powersoup Dátum: 2007.07.02. 16:59

gss írta:hátezérdekes, Az egyik füzetkébe benne van hogy bárhova viheted, függetlenül attól hogy hol vetted,és fel van sorolva az összes létezö sutyukikereskedés.

Break!Szerintem elöször is tájékozódj egy ügyvédnél aki motoros és képbe van a garanciával.Légy tisztába a jogaiddal,különben hülyére vesznek.(javitás idejére cseremotor?,ha idöpontkérés nélkül betolod ketyeg-e az idö ami adott nekik?,ami annyi mennyi?...)
Régebben ugy müködött hogy a szervizbe betolástól 1 hónapjuk volt a javitásra,ha letelt,benyöghetted hogy kérek egy uj motort,(vagy mint ahogy én is tettem listaárkülönbözet ráfizetésével a más tipusra cserét)
Csak sajna azóta átvettük a zunijjós jogszabályokat.
Radot tudom ajánlani,velem rendesek voltak.
...vagy várd meg az öszt és akkor lépj


Most már magamnak szervizelem amit tudok (olaj/szűrőcsere, etc.), rad jó, nincs ezzel gond, itt a szürkeimport, vs worldwide warranty volt a kérdés, amúgy az 1 hónap most is van, és a 2 hét utáni cserekészülék is amennyiben nem sikerült megjavítani, bár azért itt sok a joghézag, de már tényleg fáradt vagyok :ivas:
értem én, hogy gűzgíp, de mi hájcsá?
Avatar
Powersoup
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.07.02. 17:22

Powersoup írta:Most már magamnak szervizelem amit tudok (olaj/szűrőcsere, etc.), rad jó, nincs ezzel gond, itt a szürkeimport, vs worldwide warranty volt a kérdés, amúgy az 1 hónap most is van, és a 2 hét utáni cserekészülék is amennyiben nem sikerült megjavítani, bár azért itt sok a joghézag, de már tényleg fáradt vagyok :ivas:
tényleg az vagy :D vénásan nyomj egy kávét.Miután a képet megcsináltad felölem akár aludhatsz is. :D
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.07.02. 17:27

gss írta:hátezérdekes, Az egyik füzetkébe benne van hogy bárhova viheted, függetlenül attól hogy hol vetted,és fel van sorolva az összes létezö sutyukikereskedés.

Break!Szerintem elöször is tájékozódj egy ügyvédnél aki motoros és képbe van a garanciával.Légy tisztába a jogaiddal,különben hülyére vesznek.(javitás idejére cseremotor?,ha idöpontkérés nélkül betolod ketyeg-e az idö ami adott nekik?,ami annyi mennyi?...)
Régebben ugy müködött hogy a szervizbe betolástól 1 hónapjuk volt a javitásra,ha letelt,benyöghetted hogy kérek egy uj motort,(vagy mint ahogy én is tettem listaárkülönbözet ráfizetésével a más tipusra cserét)
Csak sajna azóta átvettük a zunijjós jogszabályokat.
Radot tudom ajánlani,velem rendesek voltak.
...vagy várd meg az öszt és akkor lépj


Nem lesz nehéz, lévén hogy édesanyám ügyvéd :hehehe: :hehehe: :hehehe: :hehehe: :wehehe: :wehehe: :wehehe: :wehehe:
Utána járok majd én ennek. Aztán megírom a harcom eredményét :p

De ez az 1 hónap nevetséges, nekem csinálják meg fél órán belül :mrgreen: :mrgreen:
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.07.02. 17:31

Amúgy valaki akinek szintén k5 650s svje van, kipróbálhatná, hogy kidobja-e neki is ha 1-2ben 10ezerig forgatja. :p :p :p
Bár hangsúlyozom, hogy NEM szoktam kipörgetni 10-ig, (max 8-9-ig) mert tök fölösleges csak egyszer véletlenül tovább engedtem és akkor hirtelen...EHHHH. Jó kis tiltáshang, és látom világít a zöld N-ecske...
Mert ugye a v2 nem szereti ha pörgetik...És lehet hogy valami tök egyszerű dologról van szó :micsodaaa: Hogy nem is tudom ha túlpörög kidobja vagy valami...próbálok reménykedni bármi olyan dologban amivel elkerülhetem a garis szervízt mert szerintem az egy rémálom lehet... :-(
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2007.07.02. 17:48

hát ha ezt nem mindig csinálja hanem csak egyszer-kétszer akkor inkább rosszul raktad sebességbe........ez még a legjobb családban is megesik.....
sanyi
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2007.07.02. 17:49

Break írta:Amúgy valaki akinek szintén k5 650s svje van, kipróbálhatná, hogy kidobja-e neki is ha 1-2ben 10ezerig forgatja. :p :p :p
Bár hangsúlyozom, hogy NEM szoktam kipörgetni 10-ig, (max 8-9-ig) mert tök fölösleges csak egyszer véletlenül tovább engedtem és akkor hirtelen...EHHHH. Jó kis tiltáshang, és látom világít a zöld N-ecske...
Mert ugye a v2 nem szereti ha pörgetik...És lehet hogy valami tök egyszerű dologról van szó :micsodaaa: Hogy nem is tudom ha túlpörög kidobja vagy valami...próbálok reménykedni bármi olyan dologban amivel elkerülhetem a garis szervízt mert szerintem az egy rémálom lehet... :-(


Nem dobja ki! Ha kidobja, akkor az hiba. Ha nálad reprodukálható a hiba, akkor irány a szerviz!

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.07.02. 19:08

Break írta:Nem lesz nehéz, lévén hogy édesanyám ügyvéd :hehehe: :hehehe: :hehehe: :hehehe: :wehehe: :wehehe: :wehehe: :wehehe:
Utána járok majd én ennek. Aztán megírom a harcom eredményét :p

De ez az 1 hónap nevetséges, nekem csinálják meg fél órán belül :mrgreen: :mrgreen:
adsz elöleget én megcsinálom félóra alatt (igérem a végösszeg 2milka alatt lesz) :D

A garancia érvényesitése tényleg rémálom,attál már csak a NEM érvényesitése a nagyobb szivás.
Ez a hiba fokozódni fog (mint annó az etz 3.sebessége),ahogy nyalódnak le a körmök sarkai.
Szerintem.
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2007.07.02. 19:43

Gss-nek lehet igaza....vszinüleg kifogtál egy rosszul hézagolt váltót és a léptető megadta magát......tényleg, szervízben voltál már? 8)
sanyi
 

Re: re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.07.02. 21:22

Powersoup írta:Most már magamnak szervizelem amit tudok (olaj/szűrőcsere, etc.), rad jó, nincs ezzel gond, itt a szürkeimport, vs worldwide warranty volt a kérdés, amúgy az 1 hónap most is van, és a 2 hét utáni cserekészülék is amennyiben nem sikerült megjavítani, bár azért itt sok a joghézag, de már tényleg fáradt vagyok :ivas:


Az egy hónap és a 2hét már megszűnt EU-ba lépés óta! Direkt utánakérdeztem még anno.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: Hajdutomi Dátum: 2007.07.03. 15:50

segitségeteket szeretném kérni mert az sv 650 s K5 ös motorm főtengelye és hajtókarjai is odalettek vki tud nekem segiteni hol tudok beszerezni? és hogy mennyiért?
köszike
Hajdutomi
 

Re: re: SV típushibák

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.07.03. 15:55

Hajdutomi írta:segitségeteket szeretném kérni mert az sv 650 s K5 ös motorm főtengelye és hajtókarjai is odalettek vki tud nekem segiteni hol tudok beszerezni? és hogy mennyiért?
köszike


Ez nem a tipushiba tpocba kellett volna (FR, vagy Maxx!) ez inkább müszaki probléma.

Amúgy szerelő mondta, hogy főtengely? Annyira gázas az a ciripelés amit említettél nemrég?
suzuimy
 

Következő

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés