Tapasztalatok az SV-ről

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.04.09. 23:23

Ide jöhetnek a vélemények, tapasztalatok.
Hibákat a másik topicba kérnénk!
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: eszpeti Dátum: 2007.04.09. 23:30

2 sperma beszélget:
- Te látsz itt petesejtet?
- Nem
eszpeti
 
Motor típusa: Adrenalinvidámpark

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: VörösDoma Dátum: 2007.04.09. 23:39

új tagként köszöntök minden motoros társat!
március végén (2007) vettem egy vadonat új k6-os SV1000-est (Suzuki Jó-Dobronya,Esztergom). Jelenleg, mintegy 3 héttel később,1800 km van benne.Eddigi észrevételeim: az első 80 km alatt a motoros ruhám(IMET) olyan szépen ledörzsölte a tank számos szegletéről a fényezést(lakkot), hogy másnap már vittem is vissza újra lakkoztatni.Érdekes módon a többi ismerősöm SV-jén, (K3,K4K5) modelleken ilyen probléma nem, vagy csak alig van. Ennél is aggasztóbb viszont az, hogy kb.1000 km után, az addig csendes járású motor elkezdett melegen jól érzékelhetően kopogni, ami többünk szerint a hajtókar csapszegnek a hangja.A kopogás mostanra olyan lett, hogy a kormányt fogva, nem csak hallható, hanem érezhető is.Túl azon, hogy 2 év garancia van a motorra, szerintem eléggé elkeserítő, hogy egy vadonat új motornál ilyen, olasz robogókra utaló, gagyiságra utaló hibák jelennek meg, a műanyag illesztések hézagosságáról, és az első hengernél a vezérműlánc-feszítő csavarnál szivárgó olajról nem is beszélve.Mindez egy majd' 2 milliós, szalonból elhozott,japán motornál. Mindent egybevéve nekem az SV 1000-es már így, 3 hét után is nagy csalódás minőségileg legalábbis mindenképp....
VörösDoma
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Dátum: 2007.04.09. 23:44

VörösDoma írta:új tagként köszöntök minden motoros társat!
március végén (2007) vettem egy vadonat új k6-os SV1000-est (Suzuki Jó-Dobronya,Esztergom). Jelenleg, mintegy 3 héttel később,1800 km van benne.Eddigi észrevételeim: az első 80 km alatt a motoros ruhám(IMET) olyan szépen ledörzsölte a tank számos szegletéről a fényezést(lakkot), hogy másnap már vittem is vissza újra lakkoztatni.Érdekes módon a többi ismerősöm SV-jén, (K3,K4K5) modelleken ilyen probléma nem, vagy csak alig van. Ennél is aggasztóbb viszont az, hogy kb.1000 km után, az addig csendes járású motor elkezdett melegen jól érzékelhetően kopogni, ami többünk szerint a hajtókar csapszegnek a hangja.A kopogás mostanra olyan lett, hogy a kormányt fogva, nem csak hallható, hanem érezhető is.Túl azon, hogy 2 év garancia van a motorra, szerintem eléggé elkeserítő, hogy egy vadonat új motornál ilyen, olasz robogókra utaló, gagyiságra utaló hibák jelennek meg, a műanyag illesztések hézagosságáról, és az első hengernél a vezérműlánc-feszítő csavarnál szivárgó olajról nem is beszélve.Mindez egy majd' 2 milliós, szalonból elhozott,japán motornál. Mindent egybevéve nekem az SV 1000-es már így, 3 hét után is nagy csalódás minőségileg legalábbis mindenképp....


Sajnálom hogy így kifogtad, ez nagy pech. :-( A lakk az enyémről is elég hamar eltűnt (K5), a többi hibán meg csak csodálkozom. :micsodaaa:
"nem a részvétel a győzelem, hanem a fontos"
Avatar
Moderátor
Moderátor
 
Motor típusa: Aprilia RSV1000R
Motor extrák: Minden

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.04.10. 05:17

VörösDoma írta:új tagként köszöntök minden motoros társat!
március végén (2007) vettem egy vadonat új k6-os SV1000-est (Suzuki Jó-Dobronya,Esztergom). Jelenleg, mintegy 3 héttel később,1800 km van benne.Eddigi észrevételeim: az első 80 km alatt a motoros ruhám(IMET) olyan szépen ledörzsölte a tank számos szegletéről a fényezést(lakkot), hogy másnap már vittem is vissza újra lakkoztatni.Érdekes módon a többi ismerősöm SV-jén, (K3,K4K5) modelleken ilyen probléma nem, vagy csak alig van. Ennél is aggasztóbb viszont az, hogy kb.1000 km után, az addig csendes járású motor elkezdett melegen jól érzékelhetően kopogni, ami többünk szerint a hajtókar csapszegnek a hangja.A kopogás mostanra olyan lett, hogy a kormányt fogva, nem csak hallható, hanem érezhető is.Túl azon, hogy 2 év garancia van a motorra, szerintem eléggé elkeserítő, hogy egy vadonat új motornál ilyen, olasz robogókra utaló, gagyiságra utaló hibák jelennek meg, a műanyag illesztések hézagosságáról, és az első hengernél a vezérműlánc-feszítő csavarnál szivárgó olajról nem is beszélve.Mindez egy majd' 2 milliós, szalonból elhozott,japán motornál. Mindent egybevéve nekem az SV 1000-es már így, 3 hét után is nagy csalódás minőségileg legalábbis mindenképp....


Ez sajnálatos, valószínű pont kifogtad, sajnálom :-(
Vidd vissza garanciálissan csináltatsd meg!!!
suzuimy
 

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.04.10. 08:04

VörösDoma:
Sajnos SV-s körökben már közismert a rendkívül gagyi "minőségű" lakkozás. Nekem egy egyszerű ragasztószalag lerántotta a lakkot a hátsó kapaszkodóról.

A többi hibát és észrevételt olvasva pedig azt kell mondjam: szerintem is kifogtál egy selejtes darabot, így én is azt javaslom, hogy vidd el a motort a vásárlás helyére és add elő a problémádat a szervizes srácoknak. Garanciában ezt meg KELL javítaniuk.
Más lapra tartozik, hogy pont a szezon elején történik ez Veled...

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2007.04.10. 08:28

MaXX írta:VörösDoma:
Sajnos SV-s körökben már közismert a rendkívül gagyi "minőségű" lakkozás. Nekem egy egyszerű ragasztószalag lerántotta a lakkot a hátsó kapaszkodóról.

A többi hibát és észrevételt olvasva pedig azt kell mondjam: szerintem is kifogtál egy selejtes darabot, így én is azt javaslom, hogy vidd el a motort a vásárlás helyére és add elő a problémádat a szervizes srácoknak. Garanciában ezt meg KELL javítaniuk.
Más lapra tartozik, hogy pont a szezon elején történik ez Veled...

Sajnos nem csak az SV-nek ilyen a lakkozása, hanem a többi Suzukinak is. Haverom GSX-R-jén a tank már 400 km után tiszta karc volt. :-(
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.04.10. 08:32

Capirex írta:
MaXX írta:VörösDoma:
Sajnos SV-s körökben már közismert a rendkívül gagyi "minőségű" lakkozás. Nekem egy egyszerű ragasztószalag lerántotta a lakkot a hátsó kapaszkodóról.

A többi hibát és észrevételt olvasva pedig azt kell mondjam: szerintem is kifogtál egy selejtes darabot, így én is azt javaslom, hogy vidd el a motort a vásárlás helyére és add elő a problémádat a szervizes srácoknak. Garanciában ezt meg KELL javítaniuk.
Más lapra tartozik, hogy pont a szezon elején történik ez Veled...

Sajnos nem csak az SV-nek ilyen a lakkozása, hanem a többi Suzukinak is. Haverom GSX-R-jén a tank már 400 km után tiszta karc volt. :-(


Valóban... biztos vett Suzuki bácsi még az ötvenes években 2 hajónyi lakkot, és még nem fogyott el...
Hozzáteszem, hogy a Japcsik sem a régiek már: Guszti GSXR-je és az én SV-m közös vonása, hogy mindkettőnél más színű idomot csomagoltak, mint a motor színe. Gusztinál az üléspúp nálam az alsó idom volt más színű... Biztos mindkettő pénteki műszakban készült.

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.04.10. 09:22

Capirex írta:
MaXX írta:VörösDoma:
Sajnos SV-s körökben már közismert a rendkívül gagyi "minőségű" lakkozás. Nekem egy egyszerű ragasztószalag lerántotta a lakkot a hátsó kapaszkodóról.

A többi hibát és észrevételt olvasva pedig azt kell mondjam: szerintem is kifogtál egy selejtes darabot, így én is azt javaslom, hogy vidd el a motort a vásárlás helyére és add elő a problémádat a szervizes srácoknak. Garanciában ezt meg KELL javítaniuk.
Más lapra tartozik, hogy pont a szezon elején történik ez Veled...

Sajnos nem csak az SV-nek ilyen a lakkozása, hanem a többi Suzukinak is. Haverom GSX-R-jén a tank már 400 km után tiszta karc volt. :-(


Megnyugtatlak benneteket, nem csak a suzuki ilyen gyatra mostanság... :-(
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.04.10. 09:59

Hát valahogy az ezredforduló óta elfelejtett midennki motort gyártani. És akkor gondoljatok bele, milyen egy kínai gép, mert sajnos van azokkal is tapasztalat.
Amúgy alapjában véve sztem az SV még egy megbízható darab, bár már ebben is elég sok az elektronikai cucc, ami sztem inkább hátrány mint előny.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2007.04.10. 10:53

VörösDoma írta:új tagként köszöntök minden motoros társat!
március végén (2007) vettem egy vadonat új k6-os SV1000-est (Suzuki Jó-Dobronya,Esztergom). Jelenleg, mintegy 3 héttel később,1800 km van benne.Eddigi észrevételeim: az első 80 km alatt a motoros ruhám(IMET) olyan szépen ledörzsölte a tank számos szegletéről a fényezést(lakkot), hogy másnap már vittem is vissza újra lakkoztatni.Érdekes módon a többi ismerősöm SV-jén, (K3,K4K5) modelleken ilyen probléma nem, vagy csak alig van. Ennél is aggasztóbb viszont az, hogy kb.1000 km után, az addig csendes járású motor elkezdett melegen jól érzékelhetően kopogni, ami többünk szerint a hajtókar csapszegnek a hangja.A kopogás mostanra olyan lett, hogy a kormányt fogva, nem csak hallható, hanem érezhető is.Túl azon, hogy 2 év garancia van a motorra, szerintem eléggé elkeserítő, hogy egy vadonat új motornál ilyen, olasz robogókra utaló, gagyiságra utaló hibák jelennek meg, a műanyag illesztések hézagosságáról, és az első hengernél a vezérműlánc-feszítő csavarnál szivárgó olajról nem is beszélve.Mindez egy majd' 2 milliós, szalonból elhozott,japán motornál. Mindent egybevéve nekem az SV 1000-es már így, 3 hét után is nagy csalódás minőségileg legalábbis mindenképp....

A fényezésről nem érdemes sokat rinyálni: vagy 0 km-el lematricázod, vagy kopik. Cordurától jobban, bűrtől kevésbé, de kopik. Ez van.
A másik jelenség: nekem is hirtelen, egyik pillanatról a másikra megváltozott a bejáratás alatt a motor hangja (kb. 450 km-nél). Hogy ez mikor jön elő az egyébként attól is függ, hogyan járatod. Nyersebb, keményebb, kopogósabb lett, remegett a kormány, rázott az egész motor. Megijedtem, kiálltam, telefonálgattam, stb. Aztán kiderült, hogy a V2 egy ilyen jószág. Később ez szép fokozatosan csökkent. Vagy megszoktam. Hallanád most! :D Azért nézesd meg, mert úgyis garis, de emiatt ne menjen el tőle a kedved. A többi szarságot is gyorsan orvosolják és csak egy kellemetlen epizód marad at egész!
Mint a többiek is írták: a világ nem a minőségi gyártás irányába halad, ez van. Ezen kár rágódni. Vagy: vegyél helyette egy ötmilliós Dukit és máris visszasírod az SV minőségét. ;)
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.04.10. 11:04

kocamotoros írta:
VörösDoma írta:új tagként köszöntök minden motoros társat!
március végén (2007) vettem egy vadonat új k6-os SV1000-est (Suzuki Jó-Dobronya,Esztergom). Jelenleg, mintegy 3 héttel később,1800 km van benne.Eddigi észrevételeim: az első 80 km alatt a motoros ruhám(IMET) olyan szépen ledörzsölte a tank számos szegletéről a fényezést(lakkot), hogy másnap már vittem is vissza újra lakkoztatni.Érdekes módon a többi ismerősöm SV-jén, (K3,K4K5) modelleken ilyen probléma nem, vagy csak alig van. Ennél is aggasztóbb viszont az, hogy kb.1000 km után, az addig csendes járású motor elkezdett melegen jól érzékelhetően kopogni, ami többünk szerint a hajtókar csapszegnek a hangja.A kopogás mostanra olyan lett, hogy a kormányt fogva, nem csak hallható, hanem érezhető is.Túl azon, hogy 2 év garancia van a motorra, szerintem eléggé elkeserítő, hogy egy vadonat új motornál ilyen, olasz robogókra utaló, gagyiságra utaló hibák jelennek meg, a műanyag illesztések hézagosságáról, és az első hengernél a vezérműlánc-feszítő csavarnál szivárgó olajról nem is beszélve.Mindez egy majd' 2 milliós, szalonból elhozott,japán motornál. Mindent egybevéve nekem az SV 1000-es már így, 3 hét után is nagy csalódás minőségileg legalábbis mindenképp....

A fényezésről nem érdemes sokat rinyálni: vagy 0 km-el lematricázod, vagy kopik. Cordurától jobban, bűrtől kevésbé, de kopik. Ez van.
A másik jelenség: nekem is hirtelen, egyik pillanatról a másikra megváltozott a bejáratás alatt a motor hangja (kb. 450 km-nél). Hogy ez mikor jön elő az egyébként attól is függ, hogyan járatod. Nyersebb, keményebb, kopogósabb lett, remegett a kormány, rázott az egész motor. Megijedtem, kiálltam, telefonálgattam, stb. Aztán kiderült, hogy a V2 egy ilyen jószág. Később ez szép fokozatosan csökkent. Vagy megszoktam. Hallanád most! :D Azért nézesd meg, mert úgyis garis, de emiatt ne menjen el tőle a kedved. A többi szarságot is gyorsan orvosolják és csak egy kellemetlen epizód marad at egész!
Mint a többiek is írták: a világ nem a minőségi gyártás irányába halad, ez van. Ezen kár rágódni. Vagy: vegyél helyette egy ötmilliós Dukit és máris visszasírod az SV minőségét. ;)


Kocának igaza van!
Ma már nem a minőség élvez prioritást a piacon... :-(
Sajnos én is szívtam egyet az injektorral az sv-n. Döhítő volt, de sajnos sokat nem lehet(ett) tenni...
A kopogás egyébként itt több embernek tünetkét jelentkezett és mindenkinek gariban cserélték a hibás alkatrészeket... Gyorsan csináltasd meg és motorozz!! Sok sikert hozzá... :ivas:
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.04.10. 11:05

kocamotoros írta:
VörösDoma írta:új tagként köszöntök minden motoros társat!
március végén (2007) vettem egy vadonat új k6-os SV1000-est (Suzuki Jó-Dobronya,Esztergom). Jelenleg, mintegy 3 héttel később,1800 km van benne.Eddigi észrevételeim: az első 80 km alatt a motoros ruhám(IMET) olyan szépen ledörzsölte a tank számos szegletéről a fényezést(lakkot), hogy másnap már vittem is vissza újra lakkoztatni.Érdekes módon a többi ismerősöm SV-jén, (K3,K4K5) modelleken ilyen probléma nem, vagy csak alig van. Ennél is aggasztóbb viszont az, hogy kb.1000 km után, az addig csendes járású motor elkezdett melegen jól érzékelhetően kopogni, ami többünk szerint a hajtókar csapszegnek a hangja.A kopogás mostanra olyan lett, hogy a kormányt fogva, nem csak hallható, hanem érezhető is.Túl azon, hogy 2 év garancia van a motorra, szerintem eléggé elkeserítő, hogy egy vadonat új motornál ilyen, olasz robogókra utaló, gagyiságra utaló hibák jelennek meg, a műanyag illesztések hézagosságáról, és az első hengernél a vezérműlánc-feszítő csavarnál szivárgó olajról nem is beszélve.Mindez egy majd' 2 milliós, szalonból elhozott,japán motornál. Mindent egybevéve nekem az SV 1000-es már így, 3 hét után is nagy csalódás minőségileg legalábbis mindenképp....

A fényezésről nem érdemes sokat rinyálni: vagy 0 km-el lematricázod, vagy kopik. Cordurától jobban, bűrtől kevésbé, de kopik. Ez van.
A másik jelenség: nekem is hirtelen, egyik pillanatról a másikra megváltozott a bejáratás alatt a motor hangja (kb. 450 km-nél). Hogy ez mikor jön elő az egyébként attól is függ, hogyan járatod. Nyersebb, keményebb, kopogósabb lett, remegett a kormány, rázott az egész motor. Megijedtem, kiálltam, telefonálgattam, stb. Aztán kiderült, hogy a V2 egy ilyen jószág. Később ez szép fokozatosan csökkent. Vagy megszoktam. Hallanád most! :D Azért nézesd meg, mert úgyis garis, de emiatt ne menjen el tőle a kedved. A többi szarságot is gyorsan orvosolják és csak egy kellemetlen epizód marad at egész!
Mint a többiek is írták: a világ nem a minőségi gyártás irányába halad, ez van. Ezen kár rágódni. Vagy: vegyél helyette egy ötmilliós Dukit és máris visszasírod az SV minőségét. ;)


Még nem volt Neki léghűtéses gépe, abbol jobban kijönnek a mechanikai zajok. 8)
suzuimy
 

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2007.09.15. 19:01

Amit elsőnek Maxx és én is elfelejtettem.
Maxx motorjáról (sv1000s) leszerelt bukógombák csavar problémák miatt nem passzolt Cs motorjára(sv650s).
Tehát az 1000 bukógomba nem jó 650-esre

:ivas:
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: cs009 Dátum: 2007.09.15. 23:15

Töki írta:Amit elsőnek Maxx és én is elfelejtettem.
Maxx motorjáról (sv1000s) leszerelt bukógombák csavar problémák miatt nem passzolt Cs motorjára(sv650s).
Tehát az 1000 bukógomba nem jó 650-esre

:ivas:


Valaki segítsen már felrakni a Maxx "régi" bukógombáját , a csirke 650-re!! :hurrá:
Rövid a csavar!!! Hosszabb csavart ide nekem bárkitől!! :allcool:
Avatar
cs009
 
Motor típusa: SV 650 S K4
Motor extrák: Sima gyári :)

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2007.09.16. 08:20

sv-t az sv boltból, csavart a csavar boltból!!! :D (de azért pontos legyen a méret mert ha túl hosszú széttolhatod a hengerfejet)
sanyi
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.09.16. 19:57

sanyi írta:sv-t az sv boltból, csavart a csavar boltból!!! :D (de azért pontos legyen a méret mert ha túl hosszú széttolhatod a hengerfejet)


Azt mongya ja Lci a 'radbúl, hogy olyan csavart nem adnak a vcsavarbótbúl :p

Cs: adj már adatokat az sv csavarról és megnézem a cégemnél...

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Guszti Dátum: 2007.09.17. 09:57

cs009 írta:Valaki segítsen már felrakni a Maxx "régi" bukógombáját , a csirke 650-re!! :hurrá:
Rövid a csavar!!! Hosszabb csavart ide nekem bárkitől!! :allcool:


Délután csörgessé' meg, asszem nekem megvan otthon a 650-hez való csavar, mert csak a gombát amortizáltam le anno :p
"-Kérek egy almát......"
Avatar
Guszti
 
Motor típusa: GSXR 600
Motor extrák: Fekete púpos plexi, siemens xenon, goodridge fékcső

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.09.17. 10:44

Guszti írta:Délután csörgessé' meg, asszem nekem megvan otthon a 650-hez való csavar, mert csak a gombát amortizáltam le anno :p


Köcce a szimpi hozzáállásért, ugyanis a melóhelyen elmondtam a problémámat, és az okos esztergályosunk halvány jelét sem adta az együttműködésnek... el fogom gázolni hazafelé... :p

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2007.09.17. 10:46

MaXX írta:Köcce a szimpi hozzáállásért, ugyanis a melóhelyen elmondtam a problémámat, és az okos esztergályosunk halvány jelét sem adta az együttműködésnek... el fogom gázolni hazafelé... :p


Na, szerintem nem lesz jó, mivel MaXX-nak a konzolos LSL-je van, Gusztinak meg a nemkonzolos... És a konzol kitart valamennyit, tehát oda meg hosszabb csavar kell...

Csé, hídd fel Lezlit, és mond Neki, hogy egyszer beszélte velem pidzázáson hogy hol kell csavartvenni pesten LSL-hez... Na, ott fogsz találni!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.09.17. 10:47

Gyuszi írta:Na, szerintem nem lesz jó, mivel MaXX-nak a konzolos LSL-je van, Gusztinak meg a nemkonzolos... És a konzol kitart valamennyit, tehát oda meg hosszabb csavar kell...

Csé, hídd fel Lezlit, és mond Neki, hogy egyszer beszélte velem pidzázáson hogy hol kell csavartvenni pesten LSL-hez... Na, ott fogsz találni!


Ha minden kötél szakad, rendelek csének a 650-hez egy pár eredeti csavart.

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2007.09.17. 10:58

MaXX írta:Ha minden kötél szakad, rendelek csének a 650-hez egy pár eredeti csavart.


jah, de előtte szerintem próbáljátok meg azt a boltot!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: N Feri Dátum: 2007.09.17. 11:15

Gyuszi írta:Na, szerintem nem lesz jó, mivel MaXX-nak a konzolos LSL-je van, Gusztinak meg a nemkonzolos... És a konzol kitart valamennyit, tehát oda meg hosszabb csavar kell...

Csé, hídd fel Lezlit, és mond Neki, hogy egyszer beszélte velem pidzázáson hogy hol kell csavartvenni pesten LSL-hez... Na, ott fogsz találni!


Itt lehet:csavar
Avatar
N Feri
 
Motor típusa: Aprilia Tuono 1000R
Motor extrák: Akrapovic + maga a MOTOR

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: cs009 Dátum: 2007.09.17. 20:25

N Feri írta:Itt lehet:csavar

Gusztival sikerült beszélnem, megpróbáljuk az övét felrakni!
Ha nem megy, akkor hívom Leslit, ha az sem működik, akkor jön a Feri által ajánlott X-bike!!!

Megoldódik ez a probléma, köszönöm mindenkinek a segítséget!!
Maxx, nem gond, ne rendelj még semmit!!
Szólok , ha gond van!

Még 1* köszi!!! :oje:
Avatar
cs009
 
Motor típusa: SV 650 S K4
Motor extrák: Sima gyári :)

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.12.03. 19:38

Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: MaXX Dátum: 2007.12.03. 20:26

frpeter írta:Revu SV teszt


Köcce :)

Avatar
MaXX
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: SV1000S K6

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Guszti Dátum: 2007.12.03. 20:40

frpeter írta:Revu SV teszt


Köszi Fr! Már kíváncsi voltam mi az amiről mindenki beszél :moci:
"-Kérek egy almát......"
Avatar
Guszti
 
Motor típusa: GSXR 600
Motor extrák: Fekete púpos plexi, siemens xenon, goodridge fékcső

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: padre Dátum: 2007.12.03. 21:12

hátrányai: gyors értékvesztés

hát ez k...rvára igaz
Avatar
padre
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.12.03. 22:09

padre írta:hátrányai: gyors értékvesztés

hát ez k...rvára igaz
a cikkben van egy utalás egy motorrad 50eKm-es tesztre,kopásméréssel
kiváncsi lennék rá,nincsmeg vkinek?
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: eszpeti Dátum: 2007.12.04. 00:20

manapság mindennek gyors az értékvesztése. kocsi,motor, mobil, tv, hifi, mindegy.
ezen kár is agyalni. sajnos.
aminek meg talán kicsit kisebb(pl kocsi: merci, toyota)az meg annyival eleve drágább, hogy bukó mindenképp.

evvan. :cry:
2 sperma beszélget:
- Te látsz itt petesejtet?
- Nem
eszpeti
 
Motor típusa: Adrenalinvidámpark

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2007.12.04. 01:11

eszpeti írta:manapság mindennek gyors az értékvesztése. kocsi,motor, mobil, tv, hifi, mindegy.
ezen kár is agyalni. sajnos.
aminek meg talán kicsit kisebb(pl kocsi: merci, toyota)az meg annyival eleve drágább, hogy bukó mindenképp.

evvan. :cry:


Persze, csak a nők drágulnak... :csb:

:ivas:
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: eszpeti Dátum: 2007.12.04. 09:09

Töki írta:Persze, csak a nők drágulnak... :csb:

:ivas:


egyik haverom mesélte, hogy ott is nagy az értékvesztés. ennek ő örült. :hehehe:
2 sperma beszélget:
- Te látsz itt petesejtet?
- Nem
eszpeti
 
Motor típusa: Adrenalinvidámpark

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.12.04. 10:37

gss írta:a cikkben van egy utalás egy motorrad 50eKm-es tesztre,kopásméréssel
kiváncsi lennék rá,nincsmeg vkinek?


DL650 egy SV blokkos motor, egy 'közeli' oldalon....
suzuimy
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2007.12.04. 10:45

suzuimy írta:DL650 egy SV blokkos motor, egy 'közeli' oldalon....


na suzuimy... beloptad magad Fr szívébe... innen már nincs visszaút! :D:D
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.12.04. 16:09

Gyuszi írta:na suzuimy... beloptad magad Fr szívébe... innen már nincs visszaút! :D:D


Most miért, mert segíteni akartam...? 8)
suzuimy
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.12.04. 18:29

suzuimy írta:DL650 egy SV blokkos motor, egy 'közeli' oldalon....
ez csak 25eKm-es,a német meg 50eKm-es
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.12.04. 20:06

gss írta:ez csak 25eKm-es,a német meg 50eKm-es


Akkor a kopások mégnagyobbak.
Szerintem szedjétek darabokra FR gépét, és akkor meglátjátok.
FR-t már csak meg kell győzni. :p
suzuimy
 

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.12.04. 20:08

suzuimy írta:Akkor a kopások mégnagyobbak.
Szerintem szedjétek darabokra FR gépét, és akkor meglátjátok.
FR-t már csak meg kell győzni. :p


Szerintem ha a Suzuki ad egy nagyobb ajándékcsomagot, és fizeti az esetleges javítanivalót odabenn, benne vagyok.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2007.12.04. 21:21

frpeter írta:Szerintem ha a Suzuki ad egy nagyobb ajándékcsomagot, és fizeti az esetleges javítanivalót odabenn, benne vagyok.


:D :D :D jogos :D :D :D
suzuimy
 

re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Motyi Dátum: 2008.04.25. 21:42

Sztem eme felesleges kérdésem ide illik :P

Tapasztalatok alapján mi a kényelmes utazója egy ezresnek autópályán?
Melyik fordulatszám tartományban a legjobb neki s nekem?

Dávid
2 keréken szép az élet!
Motyi
 
Motor típusa: SV 1000S K6 volt... most K3

Következő

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés