Tapasztalatok az SV-ről

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: andrew Dátum: 2008.07.20. 12:22

marti írta:Üdv!

Normális az , hogy bejáratás alatt ( kb 200 km van a mociba) után az 5. , 6. fokozat között esetenként lyukat váltok?

vagy nem veszi be a hatodikat rendesen és ezért dobja ki vagy nem tudom....
ezen felül néha lámpánál, elindulásnál alig lehet betenni egybe.

k8 sv650-ről van szó.

kösz!


nekem is k8 van, de nálam csak az 1-et nem vette néha... mondjuk én városban járattam be, kifejezetten figyuztam is rá, h kapcsolgassak mint állat, úhogy már most váltottam vele annyit, mint más pár szezon alatt :D

nemrég volt meg az 1000es szervíz, azóta meg aztán tényleg semmi problem... (na nem azért mert akkor babráltak a váltóval, csak viszonyítás képpen)

persze az is lehet, h a nagy csattanásom során rázódott minden helyre :mrgreen: :D

szóval csak nyúzd, be fog az kopni :)

ps: éljen a k8 :oje: színe, idomzata?
Mit mond egy frissen végzett mérnök egy frissen végzett bölcsésznek?
- Két hamburgert és egy kis kólát
Avatar
andrew
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: GSX1300R K8
Motor extrák: maga a motor :)

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2008.07.20. 18:13

marti írta:Üdv!

Normális az , hogy bejáratás alatt ( kb 200 km van a mociba) után az 5. , 6. fokozat között esetenként lyukat váltok?

vagy nem veszi be a hatodikat rendesen és ezért dobja ki vagy nem tudom....
ezen felül néha lámpánál, elindulásnál alig lehet betenni egybe.

k8 sv650-ről van szó.

kösz!


A bejáratás után kicsit jobb lesz. Meg kell tanulni hogy csak akkor engedd rá a kuplungot amikor már bent van a következő sebességben. Ezt nagyon jól lehet érezni.

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: marti Dátum: 2008.07.21. 08:00

a színe piros/fekete.

SV650sa
marti
 
Motor típusa: SV 650 SA K8

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Bécus Dátum: 2008.07.24. 14:11

marti írta:Üdv!

Normális az , hogy bejáratás alatt ( kb 200 km van a mociba) után az 5. , 6. fokozat között esetenként lyukat váltok?

vagy nem veszi be a hatodikat rendesen és ezért dobja ki vagy nem tudom....
ezen felül néha lámpánál, elindulásnál alig lehet betenni egybe.

k8 sv650-ről van szó.

kösz!


Tényleg van ilyen.. Igyekezz figyelni, hogy 5-6 között felfelé pontosan, határozottan csináld. Ha túl vagy a bejáratáson később már talán el is marad..
Avatar
Bécus
 
Motor típusa: GSX-R 750 K6
Motor extrák: Pályaidom, bukógomba, fém fékcső, egyedi fényezés.

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: szmiki Dátum: 2008.12.12. 12:20

A bukogombakkal kapcsolatban: ha kicsit olcsobban akarjatok meguszni, az e-bay rol jokat lehet rendelni, csak eppen a csavarok nem mindig passzolnak. A kivett rovid csavarok hegesztes utjan valo meghosszabitasat nem ajanlom: probaltam, elpattant. Csavarboltban meg lehetetlen megfelelot beszerezni, mivelhogy surubb a menete a normal csavarokenak. Ha valaki akar csinaltatni, akkor a menet M10x1,25x a csavar teljes hossza. Barmelyik esztergalyos kepes elkesziteni, csak arra kell figyelni, hogy megfelelo alapanyagot hasznaljon: a tul lagy acel hamar megnyulik es a csavar kilazul.
Nekem az utangyartott darab bevalt, 3-e km utan semmi gond ( a hegesztett a rezonanciaktol 2-3szaz utan beadta a torulkozot, meg is szenvedtem vele mire sikerult kimutenem)
Avatar
szmiki
 
Telefonszám: +421907737162
Motor típusa: SV 650S K3
Motor extrák: GIANELLI sportdob, K&N légszuro, Prop-tech fokozatkijelzo, meg neha a baratnom

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: szmiki Dátum: 2008.12.12. 12:23

zotya_ írta:
marti írta:Üdv!

Normális az , hogy bejáratás alatt ( kb 200 km van a mociba) után az 5. , 6. fokozat között esetenként lyukat váltok?

vagy nem veszi be a hatodikat rendesen és ezért dobja ki vagy nem tudom....
ezen felül néha lámpánál, elindulásnál alig lehet betenni egybe.

k8 sv650-ről van szó.

kösz!


A bejáratás után kicsit jobb lesz. Meg kell tanulni hogy csak akkor engedd rá a kuplungot amikor már bent van a következő sebességben. Ezt nagyon jól lehet érezni.

Zotya


probalj meg kuplung nelkul valtani felfele, ha magas fordulatnal csinalod, siman beveszi. nekem meg nem okozott ez a modszer gondot
Avatar
szmiki
 
Telefonszám: +421907737162
Motor típusa: SV 650S K3
Motor extrák: GIANELLI sportdob, K&N légszuro, Prop-tech fokozatkijelzo, meg neha a baratnom

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2008.12.12. 12:26

szmiki írta:A bukogombakkal kapcsolatban: ha kicsit olcsobban akarjatok meguszni, az e-bay rol jokat lehet rendelni, csak eppen a csavarok nem mindig passzolnak. A kivett rovid csavarok hegesztes utjan valo meghosszabitasat nem ajanlom: probaltam, elpattant. Csavarboltban meg lehetetlen megfelelot beszerezni, mivelhogy surubb a menete a normal csavarokenak. Ha valaki akar csinaltatni, akkor a menet M10x1,25x a csavar teljes hossza. Barmelyik esztergalyos kepes elkesziteni, csak arra kell figyelni, hogy megfelelo alapanyagot hasznaljon: a tul lagy acel hamar megnyulik es a csavar kilazul.
Nekem az utangyartott darab bevalt, 3-e km utan semmi gond ( a hegesztett a rezonanciaktol 2-3szaz utan beadta a torulkozot, meg is szenvedtem vele mire sikerult kimutenem)


Asszem kengyelfutóék környékén van egy csavarbolt... én ott vettem pontosan gyári csavart hozzá! sőt, még választhattam hogy feketét vagy normál színűt kérek!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: szmiki Dátum: 2008.12.12. 13:07

Bukogombak: van elfekvoben 1par LSL bukogombam, karbonutanzat.Vadiujak, epp csak ki lettek csomagolva, kb 1 eve. Azota a szekrenyem tetejen pihennek. Tartokonzolok nelkul. Ha valakit erdekelne, az ajanlatom: postakoltseg+valamelyik jovore esedekes turakor 1pofa sor. [url=mailto:szabomiky@gmail.com]szabomiky@gmail.com[/url]
Avatar
szmiki
 
Telefonszám: +421907737162
Motor típusa: SV 650S K3
Motor extrák: GIANELLI sportdob, K&N légszuro, Prop-tech fokozatkijelzo, meg neha a baratnom

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2008.12.12. 13:52

szmiki írta:Bukogombak: van elfekvoben 1par LSL bukogombam, karbonutanzat.Vadiujak, epp csak ki lettek csomagolva, kb 1 eve. Azota a szekrenyem tetejen pihennek. Tartokonzolok nelkul. Ha valakit erdekelne, az ajanlatom: postakoltseg+valamelyik jovore esedekes turakor 1pofa sor. [url=mailto:szabomiky@gmail.com]szabomiky@gmail.com[/url]


Ha még nem kelt el akkor érdekelne.
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: szmiki Dátum: 2008.12.12. 23:41

Laller írta:
szmiki írta:Bukogombak: van elfekvoben 1par LSL bukogombam, karbonutanzat.Vadiujak, epp csak ki lettek csomagolva, kb 1 eve. Azota a szekrenyem tetejen pihennek. Tartokonzolok nelkul. Ha valakit erdekelne, az ajanlatom: postakoltseg+valamelyik jovore esedekes turakor 1pofa sor. [url=mailto:szabomiky@gmail.com]szabomiky@gmail.com[/url]


Ha még nem kelt el akkor érdekelne.

akkor tán irhatnal egy emilt............. a cim: lasd feljebb, azt folyamatosan ellenorzom, a forumot akkor latogatom mikor van kis szabadidom, az meg nagyon szukos az utobbi idoben
Avatar
szmiki
 
Telefonszám: +421907737162
Motor típusa: SV 650S K3
Motor extrák: GIANELLI sportdob, K&N légszuro, Prop-tech fokozatkijelzo, meg neha a baratnom

SV vásárlás

HozzászólásSzerző: bighead Dátum: 2009.08.25. 21:30

Sziasztok

Most tervezem a GS500-asom cseréjét. Egy 2004es SV650-et néztem ki ( http://www.hasznaltauto.hu/2954438_suzuki_sv_2004 ). Viszonylag sokat futott (49000 km), amiért aggódom is egy kicsit. Bal oldalon a hátsó ülés alatt van egy kb 5 centis repedés az idomon, valamint a hűtő van megnyomódva, de nem láttam, hogy folyna. Állítólag a szalonban eldőlt még anno.

Mit érdemes átnézni ennyi km után? Esetleg ismeri valamelyikőtök az élettörténetét?

köszi
bh
bighead
 
Motor típusa: gs500

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.08.26. 08:38

bighead írta:Sziasztok

Most tervezem a GS500-asom cseréjét. Egy 2004es SV650-et néztem ki ( http://www.hasznaltauto.hu/2954438_suzuki_sv_2004 ). Viszonylag sokat futott (49000 km), amiért aggódom is egy kicsit. Bal oldalon a hátsó ülés alatt van egy kb 5 centis repedés az idomon, valamint a hűtő van megnyomódva, de nem láttam, hogy folyna. Állítólag a szalonban eldőlt még anno.

Mit érdemes átnézni ennyi km után? Esetleg ismeri valamelyikőtök az élettörténetét?

köszi
bh


ez a sárga szín ugye nem az eredeti színe, mert 2004-ne ilyen kód elvileg nem volt... tehát fújták + hűtősérülés= nem hiszem, hogy a szalonban dölt el... én azt mondom keresgélj még egy picit, 1M körül jobbat is találsz...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.08.26. 08:46

leslie írta:
bighead írta:Sziasztok

Most tervezem a GS500-asom cseréjét. Egy 2004es SV650-et néztem ki ( http://www.hasznaltauto.hu/2954438_suzuki_sv_2004 ). Viszonylag sokat futott (49000 km), amiért aggódom is egy kicsit. Bal oldalon a hátsó ülés alatt van egy kb 5 centis repedés az idomon, valamint a hűtő van megnyomódva, de nem láttam, hogy folyna. Állítólag a szalonban eldőlt még anno.

Mit érdemes átnézni ennyi km után? Esetleg ismeri valamelyikőtök az élettörténetét?

köszi
bh


ez a sárga szín ugye nem az eredeti színe, mert 2004-ne ilyen kód elvileg nem volt... tehát fújták + hűtősérülés= nem hiszem, hogy a szalonban dölt el... én azt mondom keresgélj még egy picit, 1M körül jobbat is találsz...


Rosszul tudod, 2004-ben volt sárga, kék, fekete :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.08.26. 10:04

frpeter írta:
leslie írta:

ez a sárga szín ugye nem az eredeti színe, mert 2004-ne ilyen kód elvileg nem volt... tehát fújták + hűtősérülés= nem hiszem, hogy a szalonban dölt el... én azt mondom keresgélj még egy picit, 1M körül jobbat is találsz...


Rosszul tudod, 2004-ben volt sárga, kék, fekete :)


nem rozsda, kék és ezüst? vagy az 2003?
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2009.08.26. 10:15

leslie írta:
frpeter írta:

Rosszul tudod, 2004-ben volt sárga, kék, fekete :)


nem rozsda, kék és ezüst? vagy az 2003?

Igen, ezek a K3-as színek.
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.08.26. 10:21

Capirex írta:
leslie írta:

nem rozsda, kék és ezüst? vagy az 2003?

Igen, ezek a K3-as színek.


akkor csak annyi a problémám, hogy nem tetszik a sárga szín...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: bighead Dátum: 2009.08.26. 19:30

leslie írta:
bighead írta:Sziasztok

Most tervezem a GS500-asom cseréjét. Egy 2004es SV650-et néztem ki ( http://www.hasznaltauto.hu/2954438_suzuki_sv_2004 ). Viszonylag sokat futott (49000 km), amiért aggódom is egy kicsit. Bal oldalon a hátsó ülés alatt van egy kb 5 centis repedés az idomon, valamint a hűtő van megnyomódva, de nem láttam, hogy folyna. Állítólag a szalonban eldőlt még anno.

Mit érdemes átnézni ennyi km után? Esetleg ismeri valamelyikőtök az élettörténetét?

köszi
bh


ez a sárga szín ugye nem az eredeti színe, mert 2004-ne ilyen kód elvileg nem volt... tehát fújták + hűtősérülés= nem hiszem, hogy a szalonban dölt el... én azt mondom keresgélj még egy picit, 1M körül jobbat is találsz...


hi

Elvileg nem lett újra fújva. legalábbis a festékmérő azt mutatta.
De aludtam rá egyet és tartva a sok beletett kilométertől inkább tovább keresek.
üdv
bh
bighead
 
Motor típusa: gs500

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.09.22. 06:35

DL klubon megelőztek, megvan az első hiteles 100.000km amiről tudok :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2009.09.22. 07:21

frpeter írta:DL klubon megelőztek, megvan az első hiteles 100.000km amiről tudok :)

Te mennyinél tartasz?
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.09.22. 13:21

Capirex írta:
frpeter írta:DL klubon megelőztek, megvan az első hiteles 100.000km amiről tudok :)

Te mennyinél tartasz?

Még kéne cirka 3000 :) Ad valaki kölcsön? :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.09.22. 13:28

frpeter írta:
Capirex írta:Te mennyinél tartasz?

Még kéne cirka 3000 :) Ad valaki kölcsön? :D


Nagyon szívesen adnék :D
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: SV vásárlás

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2009.09.22. 19:41

bighead írta:Sziasztok

Most tervezem a GS500-asom cseréjét. Egy 2004es SV650-et néztem ki ( http://www.hasznaltauto.hu/2954438_suzuki_sv_2004 ). Viszonylag sokat futott (49000 km), amiért aggódom is egy kicsit. Bal oldalon a hátsó ülés alatt van egy kb 5 centis repedés az idomon, valamint a hűtő van megnyomódva, de nem láttam, hogy folyna. Állítólag a szalonban eldőlt még anno.

Mit érdemes átnézni ennyi km után? Esetleg ismeri valamelyikőtök az élettörténetét?

köszi
bh

nem tul bizalomgerjesztö
szerintem is igen valószinü a kerekedö kamuzása
de keresgélj,és ird be ide,hátha vki megtudja nézni
utána meg MINDENFÉLEKÉPP vidd el vmi megbizható szerelöhöz átnézetni
Haverral pár éve kb a harmadik kinézett sv jutott el szerelöhöz (motorrad) és ott derült ki hogy az elsö telószárak görgözve lettek (ütközés miatt meggörbültek és csere helyett tessék-lássék javitották)
Viszont a negyedik kiállt minden próbát és azóta is ok.
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2010.01.14. 08:15

Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2010.01.14. 08:37

frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?




Nekem 6 literből kijön normális közlekedés mellett.
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2010.01.14. 09:37

frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?


Nekem országúton 5,5-6 volt a fogyasztásom. Olyan túrán ahol sokan voltunk és emiatt csak 80-90 volt az utazó még kicsit kevesebb. Pályán nem tudom, oda nem azért mentem hogy a fogyasztást számoljam.

Üdv,
Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Tamás Dátum: 2010.01.14. 14:05

Nekem is 5,5 - 6,5 körül eszik túratempóban ( 100 - 130 km/h ), de ha jobban húzom akkor 8 - ... ( 170-200 km/h ).
Üdv: Tamás
Avatar
Tamás
 
Motor típusa: SV 1000 S K4

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Takker81 Dátum: 2010.01.14. 15:26

frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?


Én a nyári túrán minden tankolást rögzítettem, 5,4-re jött ki az átlagfogyasztás. 6,4 és 5,2 között ingadozott. 190-210 környékén kezdett el általában világítani a lámpa. Városban biztos, hogy több, ott 160-180 között kezdi.

Beszereznél egyet? :P
Aki nálam lassabban közlekedik, az egy idióta. Aki gyorsabban, az elmebeteg.
Természetesen akik lassabbak, azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok, akik lassabbak azt, hogy egy idióta.
De ki nem sz...rja le, mit gondolnak? Hisz az összes idióta vagy elmebeteg.
Avatar
Takker81
 
Motor típusa: SV 1000 N K6
Motor extrák: Under construction

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2010.01.14. 21:09

ejj milyen baráti számokat írogattok, úgy kiegyeznék ezzel a kisSVm-nél is ;)
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2010.01.14. 21:11

Mé a tied kevesebbet eszik és jobb lenne ha jobban húznád neki?
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Takker81 Dátum: 2010.01.14. 21:34

KZ írta:ejj milyen baráti számokat írogattok, úgy kiegyeznék ezzel a kisSVm-nél is ;)



Ha ennyi, hát ennyi. Én is meglepődtem.

Egész pontosan:
fuel.jpg


Csak az eleje mérvadó, utána nem nagyon írtam a tankolásokat, aztán párszor kannából tankoltam és elvesztettem a fonalat :)

Ez egy iphone progi, tankoláskor beütöd, h hány liter-mennyiért-egységár és ez alapján számol fogyasztást.

De ez 100% túra, város nincs benne és elég sokat pályáztunk. 100-130 környékén haladtunk, persze ettől volt eltérés felfele meg lefele is :)
Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.
Aki nálam lassabban közlekedik, az egy idióta. Aki gyorsabban, az elmebeteg.
Természetesen akik lassabbak, azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok, akik lassabbak azt, hogy egy idióta.
De ki nem sz...rja le, mit gondolnak? Hisz az összes idióta vagy elmebeteg.
Avatar
Takker81
 
Motor típusa: SV 1000 N K6
Motor extrák: Under construction

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2010.01.14. 21:37

21.-én kifogyott a benzin és tóltad egy ideig?
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2010.01.14. 22:42

frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?

Az enyém túrázós tempóban, (a legutóbbi Mersz túrán néztem) utassal kb 6 liter/100 km, ha szerpentinezek (Bükk + lila köd)akkor 8 - 8.5 liter/100km, a Hungaroringen egyszer néztem, akkor 10 liter fölött volt 100 km-en. (K&N+TRE MOD+nyitott kettő az egybe rendszer, 17- 41-es áttétellel, fékpadon beállítva), Ja és ez naked gép, elvileg ez is befolyásolja a fogyasztást, ezt abból gondolom, hogy amikor Maxx-al mentünk a Bécus féle I. Somogy túrára, egyforma tempóban haladtunk, és az ő gépe kb 3 dl-el kevesebbet kajált meg Bp-ig mint az enyém. Mindkét gépen nyitott dobok voltak, azt leszámítva minden gyári volt még akkor.
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Takker81 Dátum: 2010.01.14. 22:46

zoli32 írta:21.-én kifogyott a benzin és tóltad egy ideig?



Egyet kihagytam, nem volt kedvem számolgatni úgyhogy hagytam a francba az egészet.
Aki nálam lassabban közlekedik, az egy idióta. Aki gyorsabban, az elmebeteg.
Természetesen akik lassabbak, azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok, akik lassabbak azt, hogy egy idióta.
De ki nem sz...rja le, mit gondolnak? Hisz az összes idióta vagy elmebeteg.
Avatar
Takker81
 
Motor típusa: SV 1000 N K6
Motor extrák: Under construction

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Takker81 Dátum: 2010.01.14. 22:48

Zsoltee írta:
frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?

Az enyém túrázós tempóban, (a legutóbbi Mersz túrán néztem) utassal kb 6 liter/100 km, ha szerpentinezek (Bükk + lila köd)akkor 8 - 8.5 liter/100km, a Hungaroringen egyszer néztem, akkor 10 liter fölött volt 100 km-en. (K&N+TRE MOD+nyitott kettő az egybe rendszer, 17- 41-es áttétellel, fékpadon beállítva), Ja és ez naked gép, elvileg ez is befolyásolja a fogyasztást, ezt abból gondolom, hogy amikor Maxx-al mentünk a Bécus féle I. Somogy túrára, egyforma tempóban haladtunk, és az ő gépe kb 3 dl-el kevesebbet kajált meg Bp-ig mint az enyém. Mindkét gépen nyitott dobok voltak, azt leszámítva minden gyári volt még akkor.



Hm. Az lehet, h ha végre hozzáíratom az injektort a K&N-hez meg a sportdobokhoz, akkor többet fog enni? Vagy épphogy kevesebbet? Netán ugyanannyit? (jelenleg elég büdös, az a tippünk h nem égeti el rendesen a benyát) Van erről tapasztalat?
Aki nálam lassabban közlekedik, az egy idióta. Aki gyorsabban, az elmebeteg.
Természetesen akik lassabbak, azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok, akik lassabbak azt, hogy egy idióta.
De ki nem sz...rja le, mit gondolnak? Hisz az összes idióta vagy elmebeteg.
Avatar
Takker81
 
Motor típusa: SV 1000 N K6
Motor extrák: Under construction

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2010.01.14. 23:05

Takker81 írta:
Zsoltee írta:Az enyém túrázós tempóban, (a legutóbbi Mersz túrán néztem) utassal kb 6 liter/100 km, ha szerpentinezek (Bükk + lila köd)akkor 8 - 8.5 liter/100km, a Hungaroringen egyszer néztem, akkor 10 liter fölött volt 100 km-en. (K&N+TRE MOD+nyitott kettő az egybe rendszer, 17- 41-es áttétellel, fékpadon beállítva), Ja és ez naked gép, elvileg ez is befolyásolja a fogyasztást, ezt abból gondolom, hogy amikor Maxx-al mentünk a Bécus féle I. Somogy túrára, egyforma tempóban haladtunk, és az ő gépe kb 3 dl-el kevesebbet kajált meg Bp-ig mint az enyém. Mindkét gépen nyitott dobok voltak, azt leszámítva minden gyári volt még akkor.



Hm. Az lehet, h ha végre hozzáíratom az injektort a K&N-hez meg a sportdobokhoz, akkor többet fog enni? Vagy épphogy kevesebbet? Netán ugyanannyit? (jelenleg elég büdös, az a tippünk h nem égeti el rendesen a benyát) Van erről tapasztalat?


Durrog a géped? Mióta az enyém megjárta a p.tech-et azóta jóval kevesebbet, de még mindig durrog (nesze semmi fogd meg jól), de nem mondanám hogy kevesebbet eszik. Volt olyan fordulatszámtartomány ahol szegényíteni kellett a keveréket, volt ahol dúsítani. Nem tudok pontos választ adni. Én nem a fogyasztás miatt vittem oda a gépet, hanem azért mert készítettünk rá egy Y összekötőt, és ahhoz akartam hozzáhangoltatni a befecskendezést, csak volt egy kis gond... Az alapvető probléma a légszűrőház mérete, egy ottani szakember szerint túlságosan kicsi, lenne még benne pár paci, csak meg kéne nyitni az airboxot, teljesen... Van Miskolcon egy szerelő srác, megvadította a 650-esét, teljesen nyitott légszűrőházzal motorozik, a fedélből csak a peremet hagyta meg, ami leszorítja a szűrőt. Állítása szerint, a gázreakció ijesztő lett, nem beszélve a hátborzongató szívóhangról, és nem ázik be esőben sem. Nem tud valaki egy használt airbox fedelet??? Óccóér??? Kipróbálnám tavasszal. Elkanyarodtam a témától, bocs.
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Takker81 Dátum: 2010.01.14. 23:35

Zsoltee írta:
Takker81 írta:

Hm. Az lehet, h ha végre hozzáíratom az injektort a K&N-hez meg a sportdobokhoz, akkor többet fog enni? Vagy épphogy kevesebbet? Netán ugyanannyit? (jelenleg elég büdös, az a tippünk h nem égeti el rendesen a benyát) Van erről tapasztalat?


Durrog a géped? Mióta az enyém megjárta a p.tech-et azóta jóval kevesebbet, de még mindig durrog (nesze semmi fogd meg jól), de nem mondanám hogy kevesebbet eszik. Volt olyan fordulatszámtartomány ahol szegényíteni kellett a keveréket, volt ahol dúsítani. Nem tudok pontos választ adni. Én nem a fogyasztás miatt vittem oda a gépet, hanem azért mert készítettünk rá egy Y összekötőt, és ahhoz akartam hozzáhangoltatni a befecskendezést, csak volt egy kis gond... Az alapvető probléma a légszűrőház mérete, egy ottani szakember szerint túlságosan kicsi, lenne még benne pár paci, csak meg kéne nyitni az airboxot, teljesen... Van Miskolcon egy szerelő srác, megvadította a 650-esét, teljesen nyitott légszűrőházzal motorozik, a fedélből csak a peremet hagyta meg, ami leszorítja a szűrőt. Állítása szerint, a gázreakció ijesztő lett, nem beszélve a hátborzongató szívóhangról, és nem ázik be esőben sem. Nem tud valaki egy használt airbox fedelet??? Óccóér??? Kipróbálnám tavasszal. Elkanyarodtam a témától, bocs.



Nem nagyon, sőt elég nehéz előcsalogatni belőle, 4000-4500 környékéről kell visszaváltani és lassabban engedni a kuplungot, de 10ből 2szer ha sikerül. Kár, pedig szeretem a hangját.
Én úgy éreztem, h rengeteget eszik, ezért is rögzítgettem a fogyasztást és meglepődtem, h sokkal kevesebb, mint amit gondoltam.
Aki nálam lassabban közlekedik, az egy idióta. Aki gyorsabban, az elmebeteg.
Természetesen akik lassabbak, azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok, akik lassabbak azt, hogy egy idióta.
De ki nem sz...rja le, mit gondolnak? Hisz az összes idióta vagy elmebeteg.
Avatar
Takker81
 
Motor típusa: SV 1000 N K6
Motor extrák: Under construction

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: Csiki Dátum: 2010.01.15. 12:30

frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?



Átlag motorozással 6.8L nekem. Sárga kis své ugyan ezzel az átlaggal evett 6.5-t! Az első raurisi túrán meg volt hogy. 5.2 és amikor épp lekéstem a csatlakozást és siettem Győrbe akkor 80 kmre tankoltam valami 9.5-t ezt azóta se tudtam még űberelni .
Aki eddig a sátor tetején lakott annak a Sátoraljaújhely.
Avatar
Csiki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 304nyolcvanhat1880
Motor típusa: Sv 1000 K6
Motor extrák: Martin dobok(Takker) K&N szürő (Bé) 12V (Kengyelfutó) Motor (Nferi+Padre) Valahogy nagyon svmédiás motor lett :D

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2010.01.15. 16:28

Zsoltee írta:
Takker81 írta:


Hm. Az lehet, h ha végre hozzáíratom az injektort a K&N-hez meg a sportdobokhoz, akkor többet fog enni? Vagy épphogy kevesebbet? Netán ugyanannyit? (jelenleg elég büdös, az a tippünk h nem égeti el rendesen a benyát) Van erről tapasztalat?


Durrog a géped? Mióta az enyém megjárta a p.tech-et azóta jóval kevesebbet, de még mindig durrog (nesze semmi fogd meg jól), de nem mondanám hogy kevesebbet eszik. Volt olyan fordulatszámtartomány ahol szegényíteni kellett a keveréket, volt ahol dúsítani. Nem tudok pontos választ adni. Én nem a fogyasztás miatt vittem oda a gépet, hanem azért mert készítettünk rá egy Y összekötőt, és ahhoz akartam hozzáhangoltatni a befecskendezést, csak volt egy kis gond... Az alapvető probléma a légszűrőház mérete, egy ottani szakember szerint túlságosan kicsi, lenne még benne pár paci, csak meg kéne nyitni az airboxot, teljesen... Van Miskolcon egy szerelő srác, megvadította a 650-esét, teljesen nyitott légszűrőházzal motorozik, a fedélből csak a peremet hagyta meg, ami leszorítja a szűrőt. Állítása szerint, a gázreakció ijesztő lett, nem beszélve a hátborzongató szívóhangról, és nem ázik be esőben sem. Nem tud valaki egy használt airbox fedelet??? Óccóér??? Kipróbálnám tavasszal. Elkanyarodtam a témától, bocs.

csinálj vmi lemezböl ilyen légszürö leszoritó keretet
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2010.01.15. 18:25

Csiki írta:
frpeter írta:Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?



Átlag motorozással 6.8L nekem. Sárga kis své ugyan ezzel az átlaggal evett 6.5-t! Az első raurisi túrán meg volt hogy. 5.2 és amikor épp lekéstem a csatlakozást és siettem Győrbe akkor 80 kmre tankoltam valami 9.5-t ezt azóta se tudtam még űberelni .

Ugyan nem kérdezte senki, de nekem a kisSVs 4,3-tól 8,5-9-ig benyakal csuklótól függően. Pályán még a 10 is megvan az tuti...
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Tapasztalatok az SV-ről

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2010.01.16. 10:58

KZ írta:
Csiki írta:


Átlag motorozással 6.8L nekem. Sárga kis své ugyan ezzel az átlaggal evett 6.5-t! Az első raurisi túrán meg volt hogy. 5.2 és amikor épp lekéstem a csatlakozást és siettem Győrbe akkor 80 kmre tankoltam valami 9.5-t ezt azóta se tudtam még űberelni .

Ugyan nem kérdezte senki, de nekem a kisSVs 4,3-tól 8,5-9-ig benyakal csuklótól függően. Pályán még a 10 is megvan az tuti...


nekem 5 és 9 liter között volt a fogyasztás... normál túramotorozás esetén olyan 6,5 volt az átlag...
a bandit 0,5-1 literrel eszik kevesebbet... ami azért érdekes, mert azt hittem többet fog...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

ElőzőKövetkező

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég

Hirdetés