Futómű

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2014.02.22. 13:33

Én sima két ágú villát használok, de megoldható emelőszemmel is.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: ksanyi Dátum: 2014.03.02. 05:50

Az emelőszemet hová teszik előre nem találok egy normális jól látható fotót sem!
ksanyi
 
Motor típusa: SV 1000 K5

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: maxos Dátum: 2014.03.02. 09:11

Nem akarok beleszólni, mert nincs tapasztalatom vele, de én úgy tudom, hogy elől nem emelőszemek segítségével emelik meg a motort, hanem egy olyan emelővel, ami a kormányszárba (a pontos megnevezése nem tudom mi ennek az alkatrésznek, a váznyakon átdugva ez köti össze az alsó és felső villakiflit, és erre mennek a kormánycsapágy belső csapággyűrűi, így talán belőhető, mire gondolok) illeszkedik egy csappal. Ezzel a módszerrel az első futómű terheletlen állapotan van.
Avatar
maxos
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: kormánykiemelő + enduro kormány, fém fékcsövek, elől új lábtartókonzolok, K5-ös plexi, Bódis kipufogó, első sárvédő hosszabbítás és TomMot ülés

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: maxos Dátum: 2014.03.02. 09:22

Még annyit, hogy én a téli tárolást úgy oldom meg - hozzáteszem, nekem 650-esem van-, hogy a lengővilla a 650-esnél üreges, azon átdugok egy 10-es pálcát (a jobb oldalon esztergáltattam egy, a vázba illeszkedő távtartót), majd hátsó emelővel megemelem és ahol a pálca kilép a furatból, ott alábakolom. Ezt követően a hátsó emelőt kiszedem. Utána egy fél/negyed colos csővel az alsó villakifli és a váznyak találkozásánál emelem meg, és a csövet is alábakolom. A bakokat zárt szelvényből készítettem, úgy oldottam meg, hogy állíthatók. Ily módon az első és hátsó futomű is terheletlen állapotban van.

Ha a motor elejét szerelem/ellenőrzöm, akkor a blokk alján lévő furatba teszek egy átmenő csavart, és oda is készítettem egy kis bakot. Ekkor is először megemelem a hátsó emelővel, felcsavarozom a bakot, majd visszaengedem rá a motort.

Van egy SW Moteches középállványom is, azt fel is raktam egyszer, de rögtön levettem, mert nem tetszett az a vasdarab a motor alatt. Azóta is itt van, ha esetleg érdekel valakit.
Avatar
maxos
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: kormánykiemelő + enduro kormány, fém fékcsövek, elől új lábtartókonzolok, K5-ös plexi, Bódis kipufogó, első sárvédő hosszabbítás és TomMot ülés

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2014.07.12. 08:19

Sziasztok,

új vagyok itt a fórumon, illetve 1 hete van csak SV-m. Azt szeretném kérdezni hogy ha két személlyel megyek akkor a központi rugós-tagot milyen értékre kell beállítani? Illetve próbáltam már tekerni a hozzá kapott körmös kulccsal de nagyon nehezen ment. Nálatok is ilyen nehéz állítani?

Köszi a válaszokat.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2014.07.21. 15:00

kobraCode írta:Sziasztok,

új vagyok itt a fórumon, illetve 1 hete van csak SV-m. Azt szeretném kérdezni hogy ha két személlyel megyek akkor a központi rugós-tagot milyen értékre kell beállítani? Illetve próbáltam már tekerni a hozzá kapott körmös kulccsal de nagyon nehezen ment. Nálatok is ilyen nehéz állítani?

Köszi a válaszokat.


Szia!

Nekem alapbeállításon van és sűrűn szoktam utast vinni. Szerintem a szerviz manual-ban megtalálható értékre beállítod és nem lehet túl nagy baj!
http://svmedia.hu/svmedia/www/karbantartas.htm
Ajánlom szemezgetésre!
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2014.07.21. 22:14

Szati írta:
Szia!

Nekem alapbeállításon van és sűrűn szoktam utast vinni. Szerintem a szerviz manual-ban megtalálható értékre beállítod és nem lehet túl nagy baj!
http://svmedia.hu/svmedia/www/karbantartas.htm
Ajánlom szemezgetésre!



Szia,

köszi a választ, épp ez az hogy nem találom sehol sem az értéket.

Neked mi az alap beállítás? Az első fokozat? Utassal olyankor nem nagyon himbálózik a motor?
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2014.07.23. 14:28

kobraCode írta:
Szati írta:
Szia!

Nekem alapbeállításon van és sűrűn szoktam utast vinni. Szerintem a szerviz manual-ban megtalálható értékre beállítod és nem lehet túl nagy baj!
http://svmedia.hu/svmedia/www/karbantartas.htm
Ajánlom szemezgetésre!



Szia,

köszi a választ, épp ez az hogy nem találom sehol sem az értéket.

Neked mi az alap beállítás? Az első fokozat? Utassal olyankor nem nagyon himbálózik a motor?




Szia,
nem a service manual-ban van a gyári érték hanem az owners manual-ban. Bocsi elnéztem.
A kis füzet szerint a te motorod gyári beállítása a kettes állásban van. Bár nem hiszem, hogy jó volna neked is az én beállításom.
De ha jól emlékszem nekem a négyes számú vályúban van. De majd ha haza érek megnézem neked.
Nem vettem észre, hogy himbálódzna utassal a motor (több féle súlyú és magasságú embert vittem már), kivéve ha az utas rángat engem mert nem dől velem!
Bármilyen kérdésed van írj bátran! Ha tudok segítek!
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2014.07.26. 21:31

Szati írta:Szia,
nem a service manual-ban van a gyári érték hanem az owners manual-ban. Bocsi elnéztem.
A kis füzet szerint a te motorod gyári beállítása a kettes állásban van. Bár nem hiszem, hogy jó volna neked is az én beállításom.
De ha jól emlékszem nekem a négyes számú vályúban van. De majd ha haza érek megnézem neked.
Nem vettem észre, hogy himbálódzna utassal a motor (több féle súlyú és magasságú embert vittem már), kivéve ha az utas rángat engem mert nem dől velem!
Bármilyen kérdésed van írj bátran! Ha tudok segítek!




Szia,

kösz szépen így máris sokat segítettél. Nekem most jelenleg a 2-es állásban van, így egy kicsit hintázik a moci egyenetlen úton. Majd rakom szépen egyesével feljebb, de azt jó tudni hogy 4-es állásban már nem csinál ilyet!

Köszi még egyszer!
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Szilard Dátum: 2015.04.12. 09:34

Sziasztok, Nekem egy sv 1000s k6 os gepem van, eljatszottam a gondolattal, hogy kicsereljem az elso teleszkopokat forditott lengovillara, lehetoleg aranyszinure szeretnem mivel fekete arany kombinaciot hoznak ossze az egesz mocin. valakinek van tapasztalata vagy otlete arrol h miket kell cserelni? es milyen motorokrol menne a csere? es kb mennyibe fajna ez?
Szilard
 
Motor típusa: sv 1000s k6

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: eSVé Dátum: 2016.01.08. 13:19

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek ültetéssel kapcsolatban.A hátulján szeretnék ültetni kb 3-4 centit.Kutyacsont cserére gondoltam de méretet nem tudok(lyuktávolság).Ha esetleg valakinek van hasznos infója,kérem jelezze!Tapasztalatokat is szívesen fogadom!(K4-es 650S)
Köszönöm
eSVé
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: Oldalidom,fokozatkijelző,Yoshimura dob,rövid fék-kuplung kar

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Kpeter Dátum: 2016.08.16. 08:11

Sziasztok, most lettem Sv 1000 tulajdonos, és egy olyan kérdésem lenne, hogy a villaszár a kormánybefogótól kb 2 cm-re túllóg.
A szerelő azt mondta, hogy azon már állítottak, mert a villaszög így kisebb lesz, képet nem találtam másik motorról a tulaj azt mondta a vételnél nem nyúltak semmihez. A motor 2007-es évjárat. Köszi a segítséget
Kpeter
 
Motor típusa: Suzuki SV 1000 K5

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: gyuri1 Dátum: 2017.06.02. 15:55

sziasztok.érdeklődés hogy hallottam valahol h az első villákba(2000 évi 650 sv?)lehetrakni valamit(nemtudom a nevét)
ami a rugó feszítést növeli s nem lesz olyan lágy.valaki tud esetleg pontos méreteket s h milyen anyagból kell csináltatni?
gyuri1
 
Motor típusa: Sv 650 n k2
Motor extrák: Usb,fokozatkijelző.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.06.02. 22:04

gyuri1 írta:sziasztok.érdeklődés hogy hallottam valahol h az első villákba(2000 évi 650 sv?)lehetrakni valamit(nemtudom a nevét)
ami a rugó feszítést növeli s nem lesz olyan lágy.valaki tud esetleg pontos méreteket s h milyen anyagból kell csináltatni?



Előbb próbáld meg vastagabb olajjal mint a gyári előírás. Elég sokat lendít a dolgon. Ha az nem elég neked szerintem utána alakítsad át csak mechanikusan a dolgokat. Én első szimmering cserekor rakattam bele másik olajat, azóta teljesen más lett a futómű, sokkal keményebb.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Gyuri Dátum: 2017.08.13. 10:00

Sziasztok! Keresek Sv 650 k5-höz első teleszkópokat kompletten villahidak nélkül, és első sárvédőt is.. Akinek van kérem jelezze!
Gyuri
 
Motor típusa: Suzuki Sv 650 K5

Re: Futómű , tl 1000r villa

HozzászólásSzerző: Cr500 Dátum: 2017.09.05. 14:15

Egy kérdésem lenné, ha tl 1000r villára akarom kicserélni a régit, kerekkel együtt kell , vagy réginek jó a mérete plusz a tárcsa méret?! Természetesen koomlett villa feknyereggel...
Cr500
 
Motor típusa: Sv1000s k5

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Cr500 Dátum: 2017.11.23. 19:31

Valakinek ötlete van , fordított teleszkópot szeretnék az 1000s berakni! Tl1000sé belemegy, vagy gsxr1000é? Elsőkerék és fel csere illeteve féknyereg szükséges? Ötlet?
Cr500
 
Motor típusa: Sv1000s k5

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Bredokk Dátum: 2018.03.28. 20:44

Szevasztok!
Van egy 2003-as SV650S motorom. Azt tapasztalom, ha menet közben elengedem kicsit a kormányt akkor egyből elkezd balra húzni. A kormányt fogva nem érezhető a jelenség. Az első és a hátsó gumi is új, a futás szépen beállítva.
Találkoztatok-e már hasonlóval?
Egyéb infó: SV1000-hez tartozó oldal idomok vannak a motorra szerelve.

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Bredokk
 
Motor típusa: SV 650S K3

Előző

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés