Futómű

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2011.08.08. 20:39

Ez-az van raktáron is, és vagyok hétvégén is néha :)
Bár azért ilyenkor egy-két sörrel többe kerül minden :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Krissal Dátum: 2011.08.08. 21:38

frpeter írta:Ez-az van raktáron is, és vagyok hétvégén is néha :)
Bár azért ilyenkor egy-két sörrel többe kerül minden :D


Nem is volt kérdés, D vitamint a testbe :D
Krissal
 
Motor típusa: Suzuki GS500 az úr és japán 1989-es évéből :D

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: programmer Dátum: 2011.11.22. 18:03

Sziasztok, elkezdtem téli projektként átépíteni az SV futóművet GSX-R futóműre. Amire még szükségem lenne, egy2003 utáni N-es SV felső villahíd (nem baj ha törött ütött kopott, úgyis szétlesz vágva) és egy 2000 utáni GSX-R első kerék féktárcsákkal (csak a 310 illetve320mm es tárcsák érdekelnek). Ha tudtok eladót kérem jelezzétek. Üdv
Avatar
programmer
 
Motor típusa: SV650 N K4
Motor extrák: LEDes indexek, bukógomba, kis rendszámtartó és LEDes világítás, nyitott dob.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.22. 20:58

programmer írta:Sziasztok, elkezdtem téli projektként átépíteni az SV futóművet GSX-R futóműre. Amire még szükségem lenne, egy2003 utáni N-es SV felső villahíd (nem baj ha törött ütött kopott, úgyis szétlesz vágva) és egy 2000 utáni GSX-R első kerék féktárcsákkal (csak a 310 illetve320mm es tárcsák érdekelnek). Ha tudtok eladót kérem jelezzétek. Üdv


Én szétvágott villahidat nem raknék fel.
Inkább komplett alsó híddal kerékkel fékkel és összekötőcsővel venném a gixxer cuccot és passzítanák hozzá egy BGM,lucas streetfigter hidat.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2011.11.23. 20:51

programmer írta:Sziasztok, elkezdtem téli projektként átépíteni az SV futóművet GSX-R futóműre. Amire még szükségem lenne, egy2003 utáni N-es SV felső villahíd (nem baj ha törött ütött kopott, úgyis szétlesz vágva) és egy 2000 utáni GSX-R első kerék féktárcsákkal (csak a 310 illetve320mm es tárcsák érdekelnek). Ha tudtok eladót kérem jelezzétek. Üdv

Ember...
Milyen teleszkópot faragsz bele? Van eladó k5 1000 alsó-felső villahidam, csapággyal(ebbe a legtöbb gixer teleszkóp passzol)... Priviben érdeklődj ha érdekel... Kereket ne vegyél, az jó a gyári 650-es is, csak okoskodni kell egy kicsit a tárcsa, és a tengely környékén...
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: programmer Dátum: 2011.11.23. 23:09

Sziasztok, köszönöm a válaszokat. A vágás nem úgy lesz ahogy elsőre gondoltátok. Megvan a GSX-R alsó felső híd, viszont N-es SV-en lesz ott egy lyuk ha felrakom. Ezért gondoltam az N-es SV villahídnak azt a takaró részét levágom és berakom a gsx-r híd és a kilométeróra közzé. Hegesztve vagy csavarozva, majd az egészét egyszínűre festetem vagy políroztatom pld. Akerék ötletet köszönöm, megnézem mit lehet kihozni belőle.
Avatar
programmer
 
Motor típusa: SV650 N K4
Motor extrák: LEDes indexek, bukógomba, kis rendszámtartó és LEDes világítás, nyitott dob.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.24. 13:38

Zsoltee írta:
programmer írta:Sziasztok, elkezdtem téli projektként átépíteni az SV futóművet GSX-R futóműre. Amire még szükségem lenne, egy2003 utáni N-es SV felső villahíd (nem baj ha törött ütött kopott, úgyis szétlesz vágva) és egy 2000 utáni GSX-R első kerék féktárcsákkal (csak a 310 illetve320mm es tárcsák érdekelnek). Ha tudtok eladót kérem jelezzétek. Üdv

Ember...
Milyen teleszkópot faragsz bele? Van eladó k5 1000 alsó-felső villahidam, csapággyal(ebbe a legtöbb gixer teleszkóp passzol)... Priviben érdeklődj ha érdekel... Kereket ne vegyél, az jó a gyári 650-es is, csak okoskodni kell egy kicsit a tárcsa, és a tengely környékén...



A 650-esen érdekes lesz a Km kihajtás.A féktárcsa és a radiális fék passzolása kérdéses.Bár látni kell hogy mi mennyi.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2011.11.24. 13:42

zoli32 írta:
Zsoltee írta:Ember...
Milyen teleszkópot faragsz bele? Van eladó k5 1000 alsó-felső villahidam, csapággyal(ebbe a legtöbb gixer teleszkóp passzol)... Priviben érdeklődj ha érdekel... Kereket ne vegyél, az jó a gyári 650-es is, csak okoskodni kell egy kicsit a tárcsa, és a tengely környékén...



A 650-esen érdekes lesz a Km kihajtás.A féktárcsa és a radiális fék passzolása kérdéses.Bár látni kell hogy mi mennyi.

Láttam már ilyet, itt Miskolcon. Csak egy kis esztegályos és marós meló kell hozzá... Tárcsa valóban kell egy nagyobb, de ez attól is függ hogy milyen féknyereg kerül fel, az sem biztos hogy radiális felfogatású, bár az szerencsésebb, könnyebben lehet trükközni a féktárcsákkal... Külföldi fórumokon is megcsinálták páran...
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.24. 13:53

Zsoltee írta:
zoli32 írta:

A 650-esen érdekes lesz a Km kihajtás.A féktárcsa és a radiális fék passzolása kérdéses.Bár látni kell hogy mi mennyi.

Láttam már ilyet, itt Miskolcon. Csak egy kis esztegályos és marós meló kell hozzá... Tárcsa valóban kell egy nagyobb, de ez attól is függ hogy milyen féknyereg kerül fel, az sem biztos hogy radiális felfogatású, bár az szerencsésebb, könnyebben lehet trükközni a féktárcsákkal... Külföldi fórumokon is megcsinálták páran...



Hát hál istennek már nem kell ezen törpölni..................a kihajtásom a blokkban van most már..........igaz ha rosszul jön ki a lépés egy 600 RR telópárat fog kelleni beépíteni..............de akkor a tárcsákat is cserélnem kell mert a 308-as nem jó bele.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2011.11.24. 22:57

ŐŐőő... miért is kell 600 rr teleszkóp? Lezúztad a gyárit vagy mi???
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.25. 17:01

Zsoltee írta:ŐŐőő... miért is kell 600 rr teleszkóp? Lezúztad a gyárit vagy mi???


Én nem.
Az előző tulaj...........de ő se zúzta csak koppintotta...........egy enyhe hajlás van rajta...........én nem látom ha megfeszülök sem a hajlást de a szerelő szerint van.
Szimmeringnél nem folyt csak az alsó rögzítőcsavarnál.
Most össze lett rakva rendesen.
Ha szerencsém van nem lazul fel és használom ha nem akkor 2-3 ezer Km múlva újra elkezd folyni és lehet cserélni.
Vagy görgőzni.

Viszont a 600 RR-é passzol a triumph meg aranyárban van.

Mivel ha csere akkor csak a radiális fékes jöhet.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2011.11.25. 23:03

zoli32 írta:
Zsoltee írta:ŐŐőő... miért is kell 600 rr teleszkóp? Lezúztad a gyárit vagy mi???


Én nem.
Az előző tulaj...........de ő se zúzta csak koppintotta...........egy enyhe hajlás van rajta...........én nem látom ha megfeszülök sem a hajlást de a szerelő szerint van.
Szimmeringnél nem folyt csak az alsó rögzítőcsavarnál.
Most össze lett rakva rendesen.
Ha szerencsém van nem lazul fel és használom ha nem akkor 2-3 ezer Km múlva újra elkezd folyni és lehet cserélni.
Vagy görgőzni.

Viszont a 600 RR-é passzol a triumph meg aranyárban van.

Mivel ha csere akkor csak a radiális fékes jöhet.

Nem kifejezetten az alsó munkahenger a lényeg, inkább a felső, szerintem...
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.26. 14:13

Zsoltee írta:
zoli32 írta:
Én nem.
Az előző tulaj...........de ő se zúzta csak koppintotta...........egy enyhe hajlás van rajta...........én nem látom ha megfeszülök sem a hajlást de a szerelő szerint van.
Szimmeringnél nem folyt csak az alsó rögzítőcsavarnál.
Most össze lett rakva rendesen.
Ha szerencsém van nem lazul fel és használom ha nem akkor 2-3 ezer Km múlva újra elkezd folyni és lehet cserélni.
Vagy görgőzni.

Viszont a 600 RR-é passzol a triumph meg aranyárban van.

Mivel ha csere akkor csak a radiális fékes jöhet.

Nem kifejezetten az alsó munkahenger a lényeg, inkább a felső, szerintem...





Az alsó nekem egy sima kétdugós nissin úszónyereg..............mint a 600-as hornetben.Ha már telót kell cserélni akkor gyakorlatilag mindegy hogy az R-es és a daytona radiális cuccát (ami szemre megyegyezik a 600 rr egységével) cserélem vagy azt ami most van.

Felsőt meg tudok nissin radiális daytona főfékhengert vadonás újban 17 vagy 17-es átmérővel 45-50e közt.
Ha nagyon akarok.
Bontott gixxerrel már megjártam.............kettőt is vettem.............mindkettőnek meg lett erőltetve a légtelenítője és így szivárogtak.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2011.11.26. 23:17

zoli32 írta:
Zsoltee írta:Nem kifejezetten az alsó munkahenger a lényeg, inkább a felső, szerintem...





Az alsó nekem egy sima kétdugós nissin úszónyereg..............mint a 600-as hornetben.Ha már telót kell cserélni akkor gyakorlatilag mindegy hogy az R-es és a daytona radiális cuccát (ami szemre megyegyezik a 600 rr egységével) cserélem vagy azt ami most van.

Felsőt meg tudok nissin radiális daytona főfékhengert vadonás újban 17 vagy 17-es átmérővel 45-50e közt.
Ha nagyon akarok.
Bontott gixxerrel már megjártam.............kettőt is vettem.............mindkettőnek meg lett erőltetve a légtelenítője és így szivárogtak.

A négy dugós "radiális" felfogatású féknyergek majdnem mind egyformák, eltérés lehet a felfogató talp hosszában, ez meghatározhatja a tárcsa átmérőjét.
Nekem pl 2008-as R6R nyergek vannak fenn gsxr k8 750 főfékhengerrel... Kétujjas... A tárcsa maradt a gyári 310-es, kellett egy 4 mm-es közdarab a nyereg és a villapapucs közé... Na megy egyedi fékcső, mert a Yamaha nyergen oldalt van a csatlakozó.
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2011.11.27. 10:25

programmer írta:Sziasztok, elkezdtem téli projektként átépíteni az SV futóművet GSX-R futóműre. Amire még szükségem lenne, egy2003 utáni N-es SV felső villahíd (nem baj ha törött ütött kopott, úgyis szétlesz vágva) és egy 2000 utáni GSX-R első kerék féktárcsákkal (csak a 310 illetve320mm es tárcsák érdekelnek). Ha tudtok eladót kérem jelezzétek. Üdv


Nekem volt GSXR futóművem, és csak a legjobbakat tudom róla mondani. (mondjuk nekem volt hozzá egy komplett GSXR :) ) Ötletként csak annyit, hogy ha az elejével babrálsz akkor valószínűleg a hátuljával is kell csinálni valamit. Ja, és a kormánygátló is nagyon hasznos lenne ha már hozzányúlsz...

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2011.11.27. 20:51

mondjuk amit elkölt az ember tuningolásra, azt inkább motorozza el, a tapasztalatnál nincs jobb tuning
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.27. 20:54

Jobb motor vétele?Talán.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2011.11.28. 06:26

Valaki motorozik azzal amije van, valaki meg mutogatja azt amit csinált :) Ennyi :) Nem vagyunk egyformák.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.28. 19:39

Sajnos idén csak 11e-ret sikerült mennem...................és szeretem mutogatni is.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2011.11.28. 20:32

Hát akkor nem sokkal előztelek meg, de én max a bogarakat mutogatom a szélvédőn :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2011.11.28. 21:11

Nincs szélvédőm...................már.
Bogár akad.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: programmer Dátum: 2011.12.20. 18:31

Sziasztok, valakinek van tapasztalata felni egyengetés ügyben? Kihez lehet bizalommal fordulni? Egy kicsit 3mm-t jobbra üt egy 10cm-es részen. Üdv
Avatar
programmer
 
Motor típusa: SV650 N K4
Motor extrák: LEDes indexek, bukógomba, kis rendszámtartó és LEDes világítás, nyitott dob.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2011.12.20. 19:39

Fekti Tibi. Nekem ő csinélta. Google.hu -> fektigumi.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Rolandgsx Dátum: 2012.02.26. 13:44

Üdv: Ha valaki át esett már ezen a problémán az legyen szíves írja le hogyan oldotta meg. Sv650S-be egy Gsxr K5 komplett eleje lesz bele téve csak a km óra kihajtás kicsit necces. Ha valakinek van ötlete az írjon. Előre is köszönöm.
Rolandgsx
 
Telefonszám: 06302945621
Motor típusa: Sv 650S k4
Motor extrák: Sport dob sport szűrők gsxr k5 futómű egyéb

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: zolika Dátum: 2012.02.27. 12:13

Rolandgsx írta:Üdv: Ha valaki át esett már ezen a problémán az legyen szíves írja le hogyan oldotta meg. Sv650S-be egy Gsxr K5 komplett eleje lesz bele téve csak a km óra kihajtás kicsit necces. Ha valakinek van ötlete az írjon. Előre is köszönöm.


Megtartod az SV első kerekét?
zolika
 
Motor típusa: SV 650S K5
Motor extrák: Apróságok...

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Rolandgsx Dátum: 2012.02.27. 16:51

zolika írta:
Rolandgsx írta:Üdv: Ha valaki át esett már ezen a problémán az legyen szíves írja le hogyan oldotta meg. Sv650S-be egy Gsxr K5 komplett eleje lesz bele téve csak a km óra kihajtás kicsit necces. Ha valakinek van ötlete az írjon. Előre is köszönöm.


Megtartod az SV első kerekét?


Igen szeretném megtartani.
Rolandgsx
 
Telefonszám: 06302945621
Motor típusa: Sv 650S k4
Motor extrák: Sport dob sport szűrők gsxr k5 futómű egyéb

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: programmer Dátum: 2012.02.27. 18:21

Rolandgsx írta:
zolika írta:
Megtartod az SV első kerekét?


Igen szeretném megtartani.



Speedohealer, és nem lényeges hova rakod a jeladót. Van aki a hátsó kerékhez mókoltba be az SV jeladót, kb úgy mint ahogy az elsőn van a távtartó helyére. De a legtöbben a GSX-r vagy Ducati jeladóját használják, az első vagy hátsó féktárcsa anyákra raknak mágnest vagy fémdarabot, attól függően milyen a szenzor, aktív vagy passzív, majd vesznek egy speedohealer-t ami kompenzálja azt ha nem pont annyi jelet kap az óra fordulatonként mint ahogy az gyárilag volt.
Avatar
programmer
 
Motor típusa: SV650 N K4
Motor extrák: LEDes indexek, bukógomba, kis rendszámtartó és LEDes világítás, nyitott dob.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Rolandgsx Dátum: 2012.02.27. 22:25

programmer írta:
Rolandgsx írta:
Igen szeretném megtartani.



Speedohealer, és nem lényeges hova rakod a jeladót. Van aki a hátsó kerékhez mókoltba be az SV jeladót, kb úgy mint ahogy az elsőn van a távtartó helyére. De a legtöbben a GSX-r vagy Ducati jeladóját használják, az első vagy hátsó féktárcsa anyákra raknak mágnest vagy fémdarabot, attól függően milyen a szenzor, aktív vagy passzív, majd vesznek egy speedohealer-t ami kompenzálja azt ha nem pont annyi jelet kap az óra fordulatonként mint ahogy az gyárilag volt.


Rendben köszi. Szerdán meg jönnek a cuccok majd meglesem mi hogyan van rajt.
Rolandgsx
 
Telefonszám: 06302945621
Motor típusa: Sv 650S k4
Motor extrák: Sport dob sport szűrők gsxr k5 futómű egyéb

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: cseb Dátum: 2012.03.03. 18:48

Sziasztok!

Elso teleszkop olajcseren gondolkozom, de eleg ellentmondo infok vannak. Tudja valaki milyen olaj kell a 2005-ös 1000-es SV-be? A manual ezt irja: "99000-99044-LOl : SUZUKI FORK OIL L01 or an equivalent fork oil" A neten megoszlanak a velemenyek, van aki szerint az L01 ekvivalens az 5W-vel, van aki meg megkerdezte a Suzukit es azt mondtak, hogy 2.5W. De egyreszt neki az tul hignak tunt, masreszt szerintem nem a Suzukit kerdezte, hanem egy alkalmazottat, aki nem biztos, hogy jol tudja. De nem talaltam semmi referenciat ezzel kapcsolatban a neten. Az is fura, hogy a mennyisegrol is sokfelet irnak, meg a feltolteskori olajszintrol is.

A Manual szerint (2003-ban kiadott): 494ml/162mm

Eszerint a doksi szerint (talan 2003-as SV?): 147mm
http://www.edubs.net/bikestuff/sv1000/s ... entary.pdf

Szerintuk: 147ml, de lehet, hogy a cc náluk cm-et jelent? Mindenesetre 5W-t irnak...
http://www.motorbikespecs.net/index.dyn ... ake=Suzuki

Koszi,
Cséb
cseb
 
Motor típusa: sv1000

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2012.03.04. 12:45

Hát szerintem jó bele a 10W is, legalábbis általában ezt szokták beletenni. A mennyisége passz, 650-nél majdnem fél liter/szár, ami kb itt is annyi.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: szhzzs Dátum: 2012.03.14. 09:50

Sziasztok! Segítséget kérnék kormánylengéscsillapítóval kapcsolatosan. Milyen tipusút lehet felszerelni Suzuki SV650N-es, 2004-es változatra? Felszerelési leírás? Előre is köszönöm. :-)
szhzzs
Avatar
szhzzs
 
Telefonszám: +36-30-663-5381
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: Gyári állapot.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: bal.21074 Dátum: 2012.03.14. 11:38

Hello

Én SV 1000-ét tettem fel, ugyan olyan mint a gyári GSX-R (a még nem elektronikus)

Visszább le van írva minden, keress rá.
Avatar
bal.21074
 
Motor típusa: SV 650 N K6
Motor extrák: Korm.lengéscsill.
1.0 csonk
stb

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: szhzzs Dátum: 2012.03.14. 12:55

szhzzs írta:Sziasztok! Segítséget kérnék kormánylengéscsillapítóval kapcsolatosan. Milyen tipusút lehet felszerelni Suzuki SV650N-es, 2004-es változatra? Felszerelési leírás? Előre is köszönöm. :-)


Szia ba.2107! Egyszerű a felrakása, vagy jelentősebb átalakítást igényel?
szhzzs
Avatar
szhzzs
 
Telefonszám: +36-30-663-5381
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: Gyári állapot.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: bal.21074 Dátum: 2012.03.14. 15:16

Balázs vagyok :)

Kinek mi az egyszerű...

Műszaki problémák topikban a 17. oldal körül van róla kép.
Avatar
bal.21074
 
Motor típusa: SV 650 N K6
Motor extrák: Korm.lengéscsill.
1.0 csonk
stb

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: szhzzs Dátum: 2012.03.17. 21:47

Sziasztok! Segítséget kérnék. SV650N k4-es első futómű belső villaszárat keresek, esetleg komplett első futóműt (kerék+féktárcsa nem kell). Sikerült kissé elhajlítanom a menetirány szerinti balost villahíd alatt picivel......
szhzzs
Avatar
szhzzs
 
Telefonszám: +36-30-663-5381
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: Gyári állapot.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: szhzzs Dátum: 2012.03.18. 11:38

szhzzs írta:Sziasztok! Segítséget kérnék. SV650N k4-es első futómű belső villaszárat keresek, esetleg komplett első futóműt (kerék+féktárcsa nem kell). Sikerült kissé elhajlítanom a menetirány szerinti balost villahíd alatt picivel......
....vagy vele azonos méretű és kompatibilitású is megfelelne.
szhzzs
Avatar
szhzzs
 
Telefonszám: +36-30-663-5381
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: Gyári állapot.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: szhzzs Dátum: 2012.03.23. 08:44

szhzzs írta:
szhzzs írta:Sziasztok! Segítséget kérnék. SV650N k4-es első futómű belső villaszárat keresek, esetleg komplett első futóműt (kerék+féktárcsa nem kell). Sikerült kissé elhajlítanom a menetirány szerinti balost villahíd alatt picivel......
....vagy vele azonos méretű és kompatibilitású is megfelelne.


Megoldódott a villaszár. :-)
szhzzs
Avatar
szhzzs
 
Telefonszám: +36-30-663-5381
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: Gyári állapot.

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2012.04.14. 15:36

hol, kinel erdemes elso futomuvet felujjitatni?
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2012.04.14. 16:38

Töki írta:hol, kinel erdemes elso futomuvet felujjitatni?

olajcsere nem elég neki?
mi a gond vele?
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Futómű

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2012.04.15. 09:23

gss írta:
Töki írta:hol, kinel erdemes elso futomuvet felujjitatni?

olajcsere nem elég neki?
mi a gond vele?


rugo olajra gondoltam. Gond nincs vele, de meg gyari...
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

ElőzőKövetkező

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

Hirdetés