Motorszerviz

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Ac pumpa

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.06.02. 22:02

Nyugodtan csináld meg szerintem a doksit, az ilyen dolgok mindig jól jönnek. Köszi előre is.

stavi írta:
stavi írta:Sziasztok,
....
Azt tudjátok, hogy egyforma-e a 650-es és 1000-es sv pumpája...?
üdv Stavi


Nem vártam meg a választ, megrendeltem, össze is raktam :)
Van pár különbség, de alapvetően használható. (a gyári csavaros az utángyártott a sarus, a kábel takaró kupakot nem lehet áttenni, de a szívó és a nyomó ág egyezik).
Ha van rá igény csinálok egy doksit a folyamatról...
üdv Stavi
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2017.06.06. 21:38

Sziasztok!

Hosszú állás után (tavaly augusztustól ez év májusig), össze lett rakva a gép.
Első indításnál furcsán járt, aztán szépen beállt. Gondolom ki kellett ürülnie a leragadt trutymónak.
Mikor beállt normálra a fordulat és a hangja is gondoltam megyek vele egyet. Sebességbe raktam és gáz adás után lefulladt.
Szét szedtem az üzemanyag pumpa hátha ott a hiba. Tiszta. A csap szintén tiszta.
Karbi ki lett takarítva. Ezek után úgy tűnt frankó minden.
Mentem is vele, nem volt gond. Kb 130 km-ert sikerült vele menni amikor gyorsítás közben elkezdett vissza dadogni és lesett a fordulat is (ezt 5-6 ezre fordulat között volt).
Gondoltam egy kis kosz maradt még benne és hátha kimegy. Óvatosan mentem vele tovább de a jelenség megmaradt. Aztán egy pár km megtétele után lefulladt.
Az út szélén szétszerelés. Karbi tisztítás. Megint minden jó. Aztán mikor indultam volna vele, újra gázadásra lefulladt.
Először gyertyákra gyanakodtam. Az azóta cserélve lett benne.
Átnéztem az üzemanyag csapot mert mikor szét lett szedve nem zárt és folyt a benzin. Az is cseerélve lett, azóta a tankból nem volt folyás.
A jelenség viszont megmaradt,
Kérdéséem az lenne, hogy találkoztatok már hasonlóval?
Van ötlet, hogy mi okozhatja a lefulladást gázadásra, mikor a karbi teljesen ki lett takarítva, a gyertya is ki lett cserélve?

Köszi előre is a válaszokat.
Szati
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2017.06.07. 19:26

Szati írta:Sziasztok!

Hosszú állás után (tavaly augusztustól ez év májusig), össze lett rakva a gép.
Első indításnál furcsán járt, aztán szépen beállt. Gondolom ki kellett ürülnie a leragadt trutymónak.
Mikor beállt normálra a fordulat és a hangja is gondoltam megyek vele egyet. Sebességbe raktam és gáz adás után lefulladt.
Szét szedtem az üzemanyag pumpa hátha ott a hiba. Tiszta. A csap szintén tiszta.
Karbi ki lett takarítva. Ezek után úgy tűnt frankó minden.
Mentem is vele, nem volt gond. Kb 130 km-ert sikerült vele menni amikor gyorsítás közben elkezdett vissza dadogni és lesett a fordulat is (ezt 5-6 ezre fordulat között volt).
Gondoltam egy kis kosz maradt még benne és hátha kimegy. Óvatosan mentem vele tovább de a jelenség megmaradt. Aztán egy pár km megtétele után lefulladt.
Az út szélén szétszerelés. Karbi tisztítás. Megint minden jó. Aztán mikor indultam volna vele, újra gázadásra lefulladt.
Először gyertyákra gyanakodtam. Az azóta cserélve lett benne.
Átnéztem az üzemanyag csapot mert mikor szét lett szedve nem zárt és folyt a benzin. Az is cseerélve lett, azóta a tankból nem volt folyás.
A jelenség viszont megmaradt,
Kérdéséem az lenne, hogy találkoztatok már hasonlóval?
Van ötlet, hogy mi okozhatja a lefulladást gázadásra, mikor a karbi teljesen ki lett takarítva, a gyertya is ki lett cserélve?

Köszi előre is a válaszokat.
Szati


Szia!

Nem írtad hogy benzin maradt-e benne. Ha igen, akkor a régi benzintől megszabadulni, friss 100-assal feltölteni és élvezni a motorozást. A 95-ös benzin sajna pár hónap alatt megdöglik, és közben sárga trutyi válik ki belőle ami csak kaparással távolítható el, bónuszként szétmar ezt-azt (az etanol miatt). :(

Üdv,
Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2017.06.07. 20:50

Szia

Benzin nem maradt benne maximum a karbiban. Mert a tank is teljesen le volt szedve.
Új benzint kapott. Igaz az is 95-ös. De ettől még friss lett bele töltve.

Üdv Szati
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atli Dátum: 2017.06.22. 09:30

zotya_ írta:
Szati írta:Sziasztok!

Hosszú állás után (tavaly augusztustól ez év májusig), össze lett rakva a gép.
Első indításnál furcsán járt, aztán szépen beállt. Gondolom ki kellett ürülnie a leragadt trutymónak.
Mikor beállt normálra a fordulat és a hangja is gondoltam megyek vele egyet. Sebességbe raktam és gáz adás után lefulladt.
Szét szedtem az üzemanyag pumpa hátha ott a hiba. Tiszta. A csap szintén tiszta.
Karbi ki lett takarítva. Ezek után úgy tűnt frankó minden.
Mentem is vele, nem volt gond. Kb 130 km-ert sikerült vele menni amikor gyorsítás közben elkezdett vissza dadogni és lesett a fordulat is (ezt 5-6 ezre fordulat között volt).
Gondoltam egy kis kosz maradt még benne és hátha kimegy. Óvatosan mentem vele tovább de a jelenség megmaradt. Aztán egy pár km megtétele után lefulladt.
Az út szélén szétszerelés. Karbi tisztítás. Megint minden jó. Aztán mikor indultam volna vele, újra gázadásra lefulladt.
Először gyertyákra gyanakodtam. Az azóta cserélve lett benne.
Átnéztem az üzemanyag csapot mert mikor szét lett szedve nem zárt és folyt a benzin. Az is cseerélve lett, azóta a tankból nem volt folyás.
A jelenség viszont megmaradt,
Kérdéséem az lenne, hogy találkoztatok már hasonlóval?
Van ötlet, hogy mi okozhatja a lefulladást gázadásra, mikor a karbi teljesen ki lett takarítva, a gyertya is ki lett cserélve?

Köszi előre is a válaszokat.
Szati


Szia!

Nem írtad hogy benzin maradt-e benne. Ha igen, akkor a régi benzintől megszabadulni, friss 100-assal feltölteni és élvezni a motorozást. A 95-ös benzin sajna pár hónap alatt megdöglik, és közben sárga trutyi válik ki belőle ami csak kaparással távolítható el, bónuszként szétmar ezt-azt (az etanol miatt). :(

Üdv,
Zotya




Sziasztok,

Ezzel kapcsolatban csak annyi kérdésem lenne, hogy ha leveszed a karburátort akkor kell újraszinkronizálni, vagy takarításnál is?
Vagy hogyan értetted pontosan az út szélén való karbi takarítást?

Egyébként kíváncsi lennék, hogy mi lett a történeted vége, mert ma reggel alattam is leállt csak úgy a gép, és még fogalmam sincs, mi lehet a baja.
Atli
 
Motor típusa: SV 650N K2

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2017.07.10. 14:27

Sziasztok!

Az út széli karburátor tisztítást szó szerint kell érteni, mert az út szélén történt a dolog valóban.
Tudtommal (javítsatok ki ha tévedek), karburátor szinkront akkor kell csinálni, ha lekerül a helyéről tisztítás, vagy egyéb okok miatt. Ha nem szeded le akkor minden gyertya cserénél érdemes ezt megejteni.
Nekem régóta nem volt karburátor szinkron csinálva, egyébként is esedékes volt.

A történet vége az lett, hogy bekerült szervizbe.
Elmondtam, hogy mi a gond és, hogy mit tapasztaltam.
Végül egy hét leforgása kész lett a motor - nagy örömömre - amivel a rá következő héten bemelegítésnek elmentünk a horvátokhoz. Röpke 2000 km-ert sikerült menni, ami bizonyított a szerelők kiváló munkáját.
A hiba oka mint nálam mindig, most is egyszerű volt szinte nevetséges. Nem a karburátor volt a ludas vagy egyéb üzemanyag rendszer, vagy motorikus hiba. A gondot egyedül egy szivacs okozta, amit vélhetőleg az előző tulaj rakott fel a tank aljára a levegő szűrő felé. Gondolom, hogy ne menjen tele mindenféle kosszal. Na már most ez a kis szivacs egyszer csak elvált a tanktól és törekedett a beszívás hatására a levegőszűrőbe jutni, ami vákumot csinált és levegő hiányában leállt a szerkezet.
Ez is azt mutatja, hogy jól meg kell nézni mindent, mert az ördög a részletekben rejlik. :)

Remélem, hogy másnak egy kis segítséget tudtam adni, ha hasonló helyzetbe kerül.

Szati
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.07.10. 19:14

Szati írta:Sziasztok!

Az út széli karburátor tisztítást szó szerint kell érteni, mert az út szélén történt a dolog valóban.
Tudtommal (javítsatok ki ha tévedek), karburátor szinkront akkor kell csinálni, ha lekerül a helyéről tisztítás, vagy egyéb okok miatt. Ha nem szeded le akkor minden gyertya cserénél érdemes ezt megejteni.
Nekem régóta nem volt karburátor szinkron csinálva, egyébként is esedékes volt.

A történet vége az lett, hogy bekerült szervizbe.
Elmondtam, hogy mi a gond és, hogy mit tapasztaltam.
Végül egy hét leforgása kész lett a motor - nagy örömömre - amivel a rá következő héten bemelegítésnek elmentünk a horvátokhoz. Röpke 2000 km-ert sikerült menni, ami bizonyított a szerelők kiváló munkáját.
A hiba oka mint nálam mindig, most is egyszerű volt szinte nevetséges. Nem a karburátor volt a ludas vagy egyéb üzemanyag rendszer, vagy motorikus hiba. A gondot egyedül egy szivacs okozta, amit vélhetőleg az előző tulaj rakott fel a tank aljára a levegő szűrő felé. Gondolom, hogy ne menjen tele mindenféle kosszal. Na már most ez a kis szivacs egyszer csak elvált a tanktól és törekedett a beszívás hatására a levegőszűrőbe jutni, ami vákumot csinált és levegő hiányában leállt a szerkezet.
Ez is azt mutatja, hogy jól meg kell nézni mindent, mert az ördög a részletekben rejlik. :)

Remélem, hogy másnak egy kis segítséget tudtam adni, ha hasonló helyzetbe kerül.

Szati



Ez a szivacs egy vékony szivacs? Mert szerintem ez gyárilag van fent valami okból a tank alján. Nálam is ott van de miért azt nem tudom?!
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2017.07.17. 14:25

Valószínűleg azért amit írtam, hogy ne menjen tele kosszal a légszűrő.

Nem tudom, hogy valóban gyári megoldás volt-e vagy sem. Viszont az biztos, hogy nálam egy kicsit ferde volt a helyzete a tank alján. Inkább tűnt "házi" megoldásnak.
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: pizza88 Dátum: 2017.08.26. 14:56

sziasztok! Nekem most lett egy 2000 évjáratu sv 650 -em, természetesen hazafelé már kicsapta a fényszórót, feszszab csere. illetőleg lánczörgésem is volt, az első feszítőt csavarhúzóval próbáltam visszakattintani elindítottam most nem zörög. majd meglátom. örülök, hogy működik még a fórum
pizza88
 
Motor típusa: sv 650 2000

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.08.26. 19:39

pizza88 írta:sziasztok! Nekem most lett egy 2000 évjáratu sv 650 -em, természetesen hazafelé már kicsapta a fényszórót, feszszab csere. illetőleg lánczörgésem is volt, az első feszítőt csavarhúzóval próbáltam visszakattintani elindítottam most nem zörög. majd meglátom. örülök, hogy működik még a fórum



Ezeken én is végigmentem, plusz még kellett egy tank és karbi rozsdamentesítést is csinálnom, mert valamelyik előző gazda ügyesen tárolta...
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: mozsar80 Dátum: 2017.08.29. 21:37

Sziasztok!!

Üdvözlök mindenkit,most csatlakoztam a fórumhoz, meg egy motorral is Sv 650s.Szerelőt keresek Bp.....az lenne még a kérdésem,hogy üzem meleg állapotban egy kis városi araszolgatás után, meg amúgy is melegen mintha keményebben, kopogósabban járna...de csak alapjáraton lehet hallani.. nem tudom, hogy ez a sv feeleng-hez tartozik ez a hang.. Esetleg bp-i. fórumtárssal szívesen találkozná
nk,hogy ráhallgasson. Lehetőleg aki szerelésben jártas...Köszönöm..
Avatar
mozsar80
 
Telefonszám: 06306700504
Motor típusa: SV 650 S K4
Motor extrák: sima gyári,nyitott dob

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.08.30. 19:38

mozsar80 írta:Sziasztok!!

Üdvözlök mindenkit,most csatlakoztam a fórumhoz, meg egy motorral is Sv 650s.Szerelőt keresek Bp.....az lenne még a kérdésem,hogy üzem meleg állapotban egy kis városi araszolgatás után, meg amúgy is melegen mintha keményebben, kopogósabban járna...de csak alapjáraton lehet hallani.. nem tudom, hogy ez a sv feeleng-hez tartozik ez a hang.. Esetleg bp-i. fórumtárssal szívesen találkozná
nk,hogy ráhallgasson. Lehetőleg aki szerelésben jártas...Köszönöm..



Mikori évjárat? Azt figyeld meg hogy első és hátsó hengernél is ugyan olyan a hang? Tipikus hibája az SV blokknak az első henger láncfeszítő leragadása, első körben erre tudnék gondolni.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: mozsar80 Dátum: 2017.08.30. 21:06

szia, 2004 év 60ekm van benne 42e volt lánccsere feszpatronok azt nem tudom hogy cserélték e. Lehet valamit csinálni a leragadással? átmosni, mehanikus a feszítő rugó racsni? vagy olajnyomás, köszi.
Avatar
mozsar80
 
Telefonszám: 06306700504
Motor típusa: SV 650 S K4
Motor extrák: sima gyári,nyitott dob

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.08.30. 21:32

mozsar80 írta:szia, 2004 év 60ekm van benne 42e volt lánccsere feszpatronok azt nem tudom hogy cserélték e. Lehet valamit csinálni a leragadással? átmosni, mehanikus a feszítő rugó racsni? vagy olajnyomás, köszi.



Enyém még régi csővázas, de szerintem a feszítő ugyan olyan lehet a tiédben is. Mechanikus. ha nem akarod kiszerelni a helyén is meg lehet járatni, fel kell húzni párszor és visszaengedni. Azért hallgasd meg honnan jön a hang, első vagy hátsó henger stb... https://www.youtube.com/watch?v=YRsAEhh ... 10&list=WL
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: mozsar80 Dátum: 2017.08.31. 21:24

Nagyon köszi
Avatar
mozsar80
 
Telefonszám: 06306700504
Motor típusa: SV 650 S K4
Motor extrák: sima gyári,nyitott dob

Előző

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés