Motorszerviz

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.24. 16:32

Ma hozzájutottam az író modulhoz amivel suzukikon lehet állítani a benzinmennyiséget alapjáraton és azonkívül a fordulatszám 4 tartományában. Ez akkor lehet fontos ha valaki sportdobot vagy sportszűrőt tesz fel a gépére. Minden szervízben azt mondják, hogy az ECU utána állítja magát, de ez nem igaz. Egyenlőre pad nélkül és így elsősorban az alapjárati mennyiséget szabályoznánk az egyenletes alapjárat érdekében, de fordulaton is lehet hozzáadni vagy elvenni belőle attól függően ki mit akar elérni a géppel. A dolog természetesen bármikor alapra visszaállítható.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.04.24. 19:47

Kedves Sándor

Hogy úgy fogalmazzak: Mikor nyicc kiiii?

Alapjáratom kicsit ingadozik hidegen,első beindítás után le is áll reggelente.Második indításra már nem áll le,de 500 fordulatokat ingadozik.Multkor hidegen kellett vele elindulnom és az első kereszteződésben úgy leállt,hogy nem indult újra sima önindítózásra,csak akkor ha kicsit tekertem a gázon és úgy indítóztam.

Szóval szeretném,ha az összes kütyüt amid van feldugnánk a masinára pénzt-időt nem kímélve
Na jó azért a pénz kicsit megkímélhetjük
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.24. 20:01

Odzsee írta:Kedves Sándor

Hogy úgy fogalmazzak: Mikor nyicc kiiii?

Alapjáratom kicsit ingadozik hidegen,első beindítás után le is áll reggelente.Második indításra már nem áll le,de 500 fordulatokat ingadozik.Multkor hidegen kellett vele elindulnom és az első kereszteződésben úgy leállt,hogy nem indult újra sima önindítózásra,csak akkor ha kicsit tekertem a gázon és úgy indítóztam.

Szóval szeretném,ha az összes kütyüt amid van feldugnánk a masinára pénzt-időt nem kímélve
Na jó azért a pénz kicsit megkímélhetjük

Ezeket nyitás nélkül is meg tudom nézni, viszem a laptopot és a kütyüket oszt állítgatunk. De jövőhéten ha beszerelik a riasztót akkor be is pakolunk és akkor már a tetthelyen is dolgozhatunk ahol azért lesz szerszám is. Bár a szinkronhoz és az üzemanyag beállításához nem kell sok szerszám.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.04.24. 20:08

sanyi írta:
Odzsee írta:Kedves Sándor

Hogy úgy fogalmazzak: Mikor nyicc kiiii?

Alapjáratom kicsit ingadozik hidegen,első beindítás után le is áll reggelente.Második indításra már nem áll le,de 500 fordulatokat ingadozik.Multkor hidegen kellett vele elindulnom és az első kereszteződésben úgy leállt,hogy nem indult újra sima önindítózásra,csak akkor ha kicsit tekertem a gázon és úgy indítóztam.

Szóval szeretném,ha az összes kütyüt amid van feldugnánk a masinára pénzt-időt nem kímélve
Na jó azért a pénz kicsit megkímélhetjük

Ezeket nyitás nélkül is meg tudom nézni, viszem a laptopot és a kütyüket oszt állítgatunk. De jövőhéten ha beszerelik a riasztót akkor be is pakolunk és akkor már a tetthelyen is dolgozhatunk ahol azért lesz szerszám is. Bár a szinkronhoz és az üzemanyag beállításához nem kell sok szerszám.


Mikor tudsz írni egy listát, hogy milyen munkákat tudtok elvállalni?
Nekem is jól jönne már egy 84.000km-es szervíz...
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.24. 20:09

majd írok mindent, de nem most mer' Fr leb@sz......
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.04.24. 21:08

sanyi írta:
Odzsee írta:Kedves Sándor

Hogy úgy fogalmazzak: Mikor nyicc kiiii?

Alapjáratom kicsit ingadozik hidegen,első beindítás után le is áll reggelente.Második indításra már nem áll le,de 500 fordulatokat ingadozik.Multkor hidegen kellett vele elindulnom és az első kereszteződésben úgy leállt,hogy nem indult újra sima önindítózásra,csak akkor ha kicsit tekertem a gázon és úgy indítóztam.

Szóval szeretném,ha az összes kütyüt amid van feldugnánk a masinára pénzt-időt nem kímélve
Na jó azért a pénz kicsit megkímélhetjük

Ezeket nyitás nélkül is meg tudom nézni, viszem a laptopot és a kütyüket oszt állítgatunk. De jövőhéten ha beszerelik a riasztót akkor be is pakolunk és akkor már a tetthelyen is dolgozhatunk ahol azért lesz szerszám is. Bár a szinkronhoz és az üzemanyag beállításához nem kell sok szerszám.


Még agyalok egy kicsit,hogy vegyek-e komplett hyperpro rugó szettet.Ha megveszem ti be tudjátok építeni?Elvileg a szettben beszerelési és beállítási útmutató is van.Valószínű itthon is meg tudnám oldani,de központi emelő hiányában ez kicsit nehézkes.
Szóval, ha a vásárlás mellett döntök,akkor lehet,hogy kivennék egy nap szabit odamennék reggel a műhelybe és mindent lezúznánk egy nap alatt a motoron.
Egyébként te is ott fogsz dolgozni vagy lesz ott egy szerelő a műhelyben és te meg csak irányítgatod a dolgokat?
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.24. 21:23

Felvettem egy szerelőt, de én is igyekszem ott lenni mindig. Szerintem nem lesz gond a villával sem. Megbeszéljük.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.04.25. 06:38

Odzsee írta:Kedves Sándor

Hogy úgy fogalmazzak: Mikor nyicc kiiii?

Alapjáratom kicsit ingadozik hidegen,első beindítás után le is áll reggelente.Második indításra már nem áll le,de 500 fordulatokat ingadozik.Multkor hidegen kellett vele elindulnom és az első kereszteződésben úgy leállt,hogy nem indult újra sima önindítózásra,csak akkor ha kicsit tekertem a gázon és úgy indítóztam.

Szóval szeretném,ha az összes kütyüt amid van feldugnánk a masinára pénzt-időt nem kímélve
Na jó azért a pénz kicsit megkímélhetjük


A hideg alapjáratot lehet külön állítani, ahhoz nem kell kütyü. azt ne kérdezd hol, mert sajnos szerelő csinálta mindig, szóval nem tudom sajnos.
Amiről sanyi beszél az inkább kiegyesíti az alapjáratot, de biztos tudják állítani is :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2009.04.25. 07:52

frpeter írta:
Odzsee írta:Kedves Sándor

Hogy úgy fogalmazzak: Mikor nyicc kiiii?

Alapjáratom kicsit ingadozik hidegen,első beindítás után le is áll reggelente.Második indításra már nem áll le,de 500 fordulatokat ingadozik.Multkor hidegen kellett vele elindulnom és az első kereszteződésben úgy leállt,hogy nem indult újra sima önindítózásra,csak akkor ha kicsit tekertem a gázon és úgy indítóztam.

Szóval szeretném,ha az összes kütyüt amid van feldugnánk a masinára pénzt-időt nem kímélve
Na jó azért a pénz kicsit megkímélhetjük


A hideg alapjáratot lehet külön állítani, ahhoz nem kell kütyü. azt ne kérdezd hol, mert sajnos szerelő csinálta mindig, szóval nem tudom sajnos.
Amiről sanyi beszél az inkább kiegyesíti az alapjáratot, de biztos tudják állítani is :)
bal oldalon a vázhoz ki van hozva a tank alatt,csillahcsavarhuzóval lehet tekergetni
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.04.25. 08:03

gss írta:
frpeter írta:

A hideg alapjáratot lehet külön állítani, ahhoz nem kell kütyü. azt ne kérdezd hol, mert sajnos szerelő csinálta mindig, szóval nem tudom sajnos.
Amiről sanyi beszél az inkább kiegyesíti az alapjáratot, de biztos tudják állítani is :)

bal oldalon a vázhoz ki van hozva a tank alatt,csillahcsavarhuzóval lehet tekergetni


Szerintem itt most nem az alapjárat volt a kérdés hanem a szinkron.

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Mugen77 Dátum: 2009.04.25. 08:24

sanyi írta:Felvettem egy szerelőt, de én is igyekszem ott lenni mindig. Szerintem nem lesz gond a villával sem. Megbeszéljük.


Sanyi jó kézzel megáldott szerelőt sikerült találnod? A gixxert olyan ra bízom rá (persze ha én is mellette állok 3-5 méteres körzetben) aki ügyes és óvatos
Az ördög legnagyobb trükkje az volt, hogy elhitette velünk......nem létezik......
Avatar
Mugen77
 
Motor típusa: GSX-R 750 K8
Motor extrák: A színe :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.04.25. 08:31

Mugen77 írta:
sanyi írta:Felvettem egy szerelőt, de én is igyekszem ott lenni mindig. Szerintem nem lesz gond a villával sem. Megbeszéljük.


Sanyi jó kézzel megáldott szerelőt sikerült találnod? A gixxert olyan ra bízom rá (persze ha én is mellette állok 3-5 méteres körzetben) aki ügyes és óvatos


Nem a szüzességed akarod oda adni neki hanem a motorod... :P
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Mugen77 Dátum: 2009.04.25. 08:35

Töki írta:
Mugen77 írta:

Sanyi jó kézzel megáldott szerelőt sikerült találnod? A gixxert olyan ra bízom rá (persze ha én is mellette állok 3-5 méteres körzetben) aki ügyes és óvatos


Nem a szüzességed akarod oda adni neki hanem a motorod... :P


Majdnem ugyanaz Miután Üllőn az oldalidomot elfeszítve!!!!! akarták az olajszűrőt lecserélni mert még 6 csavart hosszabb lett volna kicsavarni........, szóval ezután inkább kérdezek :)
Az ördög legnagyobb trükkje az volt, hogy elhitette velünk......nem létezik......
Avatar
Mugen77
 
Motor típusa: GSX-R 750 K8
Motor extrák: A színe :)

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2009.04.25. 12:04

zotya_ írta:
gss írta:
bal oldalon a vázhoz ki van hozva a tank alatt,csillahcsavarhuzóval lehet tekergetni


Szerintem itt most nem az alapjárat volt a kérdés hanem a szinkron.

Zotya

a szinkron hiánya miatti alapjáratcsökkenés ideiglenesen orvosolható az alapjáratemeléssel
...de Peti erröl a csavarról irt szerintem
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.25. 16:15

Amit Odzsee leírt az alapján nem a szinkronnal(azzal is lehet ettől függetlenül gond) hanem a sportkipuff miatti alapjárati többlet amit pont az újonnan beszerzett eszközömmel lehet orvosolni(meg még aki vett ilyet). Pont ezért vettem meg hisz pad nélkül elsősorban erre jó.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.25. 16:45

Mugen77 írta:
sanyi írta:Felvettem egy szerelőt, de én is igyekszem ott lenni mindig. Szerintem nem lesz gond a villával sem. Megbeszéljük.


Sanyi jó kézzel megáldott szerelőt sikerült találnod? A gixxert olyan ra bízom rá (persze ha én is mellette állok 3-5 méteres körzetben) aki ügyes és óvatos


Azt nem mondom, hogy a legjobban fogunk érteni mindenhez mert olyan szerelő van bőven. Amivel én akarok operálni az elsősorban a gondosság és a vigyázás a ránk bízott gépre amire esetleg az adhat némi alapot, hogy igyekszem egész nap ott lenni és felügyelni a srácot na meg segíteni amiben tudok. A legjobb és tényleg nagy tudású szerelőkkel is általában az a gond, hogy előbb-utóbb lazák és nemtörődömek lesznek miáltal kicsi de annál bosszantóbb hibákat vétenek(ezzel már mindnyájan találkoztunk). Mivel a srác fiatal így a tapasztalatot a kézikönyvek által írtak maximális betartásával(ezt a "nagy" szervizekben többnyire szeretik felülbírálni mondván jobban tudják) igyekszünk pótolni és a már előbb említett fokozott gondossággal. Azt sem mondom, hogy nem fogunk hibázni, de ha elkövetünk valamit akkor azért jótállok. Mondjuk azt azért hozzátenném, hogy nem a blokk szét-összére fogunk rámenni(azt tényleg csak haveroknak mert qrvára nem éri meg) hanem inkább a diagnosztika és beállítás, futóművön olajcserék-tisztítások, hengerfejen javítások, vez. lánc csere, kuplung és gumizás gépi vagy kézi centírrel, ki hogy szereti és ezt műanyagfejes szerelőgéppel ami nem bántja a legsérülékenyebb felnit sem. Tehát nagyjából egy olyasmit csinálnánk mint a Kék-Hold csak mi nem a gumira hanem a diagnosztikára megyünk rá. Ezeket a műszereket amikert vettem az országban kevesen használják(Golyó igen, de Ő soha nem ér rá, tele van melóval). Használt gumi forrás is van és az új guma is olcsó lesz.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.04.25. 18:43

sanyi írta:Amit Odzsee leírt az alapján nem a szinkronnal(azzal is lehet ettől függetlenül gond) hanem a sportkipuff miatti alapjárati többlet amit pont az újonnan beszerzett eszközömmel lehet orvosolni(meg még aki vett ilyet). Pont ezért vettem meg hisz pad nélkül elsősorban erre jó.


Igényli a motorom teste az újonnan beszerszett gépedet
Van sportkipuff,ráadásul hengerenként 1-1 külön cső és dob,gondolom nem túl sok torlónyomással.
Van K&N szűrő és SV1000 szívócsonk.
Melegen hibátlan minden,csak hidegen idegeskedik.De ráérek,mert elvagyok így vele,ha rendben megnyitottatok,akkor megyek,nem sietős annyira.
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.04.25. 18:55

sanyi írta:
Mugen77 írta:

Sanyi jó kézzel megáldott szerelőt sikerült találnod? A gixxert olyan ra bízom rá (persze ha én is mellette állok 3-5 méteres körzetben) aki ügyes és óvatos


Azt nem mondom, hogy a legjobban fogunk érteni mindenhez mert olyan szerelő van bőven. Amivel én akarok operálni az elsősorban a gondosság és a vigyázás a ránk bízott gépre amire esetleg az adhat némi alapot, hogy igyekszem egész nap ott lenni és felügyelni a srácot na meg segíteni amiben tudok. A legjobb és tényleg nagy tudású szerelőkkel is általában az a gond, hogy előbb-utóbb lazák és nemtörődömek lesznek miáltal kicsi de annál bosszantóbb hibákat vétenek(ezzel már mindnyájan találkoztunk). Mivel a srác fiatal így a tapasztalatot a kézikönyvek által írtak maximális betartásával(ezt a "nagy" szervizekben többnyire szeretik felülbírálni mondván jobban tudják) igyekszünk pótolni és a már előbb említett fokozott gondossággal. Azt sem mondom, hogy nem fogunk hibázni, de ha elkövetünk valamit akkor azért jótállok. Mondjuk azt azért hozzátenném, hogy nem a blokk szét-összére fogunk rámenni(azt tényleg csak haveroknak mert qrvára nem éri meg) hanem inkább a diagnosztika és beállítás, futóművön olajcserék-tisztítások, hengerfejen javítások, vez. lánc csere, kuplung és gumizás gépi vagy kézi centírrel, ki hogy szereti és ezt műanyagfejes szerelőgéppel ami nem bántja a legsérülékenyebb felnit sem. Tehát nagyjából egy olyasmit csinálnánk mint a Kék-Hold csak mi nem a gumira hanem a diagnosztikára megyünk rá. Ezeket a műszereket amikert vettem az országban kevesen használják(Golyó igen, de Ő soha nem ér rá, tele van melóval). Használt gumi forrás is van és az új guma is olcsó lesz.


Ha tényleg így lesz és vigyáztok a motorokra,akkor előbb-utóbb lesz kuncsaft bőven.Hülyén hangzik,de sajnos igaz,hogy az ügyfél az első és mindig igaza van.Ezt tapasztalom saját,privát szervízünknél is.Fél éve kezdtünk dolgozni,mindig maradhat az ügyfél az autója mellett és ha kérdéz,akkor mindig kielégítő választ adunk.Több olyan ügyfelünk van,akinek 1-nél több autója van és a másik autójukat elhozták az addigi szerelőjüktől,hogy mi csináljuk,mert tetszett nekik,ahogy az első autójukat is kezeltük.
Gondolom a nyitvatartás nálatok fix lesz,pl.:8-17h(csak mondtam egy példát).Mi este 6-tól és hétvégén dolgozunk.Több olyan visszajelzést kaptunk már,hogy végre egy szervíz aki felismerte,hogy az emberek 4-ig dolgoznak és utána tudnak csak az autójukkal foglalkozni,ezért hozzánk hozza az autóját.Szóval a nyitvatartásra is érdemes odafigyelni.A FG-nak pl. elég szimpatikus a 9-17ig és 10-19ig való nyitvatartása természetesen váltott napokon.
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.25. 19:21

Mi 9.30-tól 18.00-ig leszünk nyitva hétköznap, szombaton pedig 9.30-tól 13.00-ig.(ez csak akkor ha jönnek is akkor, ha nem, töröljük) De mivel egyenlőre kétszemélyes a szervíz így elég rugalmasak leszünk szerintem.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.25. 19:27

Ja' és a viszonylagos olcsóság.......nem az a cél, hogy qrva drágán havonta 1X használjam a műszereket hanem, hogy annyira olcsó legyen amiért akár többször 1 évben is eljön aki sok km-t tesz a gépbe. Nézegetem a szervizek árlistáját és ugyan a prop-tech 2500-as óradíját Bp.-n a bérleti díj miatt nem lehet tartani, de 4000 alatt leszünk, főleg az itteni fórumozóknak inkább a 3 rugó lesz a cél. A műszeres állítást a prop-tech-hez mérem(ami a többiekhez képest elég olcsó) és abból lesz 10% mínusz a médiásoknak.
sanyi
 

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.04.25. 20:55

Amint kinyittok én már mennék is hozzátok! Örülök, hogy egy ilyenbe belefogtál! :taps: !
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: kolja Dátum: 2009.04.26. 01:28

Töki írta:Amint kinyittok én már mennék is hozzátok! Örülök, hogy egy ilyenbe belefogtál! :taps: !


me too!
Avatar
kolja
 
Motor típusa: SV650S K4

Re: Műszaki problémák

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.04.26. 06:47

gss írta:
frpeter írta:

A hideg alapjáratot lehet külön állítani, ahhoz nem kell kütyü. azt ne kérdezd hol, mert sajnos szerelő csinálta mindig, szóval nem tudom sajnos.
Amiről sanyi beszél az inkább kiegyesíti az alapjáratot, de biztos tudják állítani is :)
bal oldalon a vázhoz ki van hozva a tank alatt,csillahcsavarhuzóval lehet tekergetni


Az nem a hideg alapjárat, hanem a meleg.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ferikesv Dátum: 2009.04.26. 09:53

Hali!
Nekem hidegen nem megy fel az alapjáratom 1100-fölé és le is szokott állni, ha ujjra indítom, akkor kicsit felpörög és kb 5-10 másodperc után vissza, ejti az alapjáratot ezen is, lehet segíteni?
Viszont ha bemelegszik, akkor tökéletes 1400-1500 között van az alapjárat.
Ja és néha durrog, pedig nincs rajta sportdob.
Avatar
ferikesv
 
Motor típusa: sv 650s k6
Motor extrák: Túrakormány, Goodridge fém fékcső,markolat fűtés és én.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.26. 19:37

ferikesv írta:Hali!
Nekem hidegen nem megy fel az alapjáratom 1100-fölé és le is szokott állni, ha ujjra indítom, akkor kicsit felpörög és kb 5-10 másodperc után vissza, ejti az alapjáratot ezen is, lehet segíteni?
Viszont ha bemelegszik, akkor tökéletes 1400-1500 között van az alapjárat.
Ja és néha durrog, pedig nincs rajta sportdob.

Ez olyasmi mint Fr-é volt, egy szinkron és valószínűleg jó lesz............még pár nap!
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.04.26. 20:06

sanyi írta:
ferikesv írta:Hali!
Nekem hidegen nem megy fel az alapjáratom 1100-fölé és le is szokott állni, ha ujjra indítom, akkor kicsit felpörög és kb 5-10 másodperc után vissza, ejti az alapjáratot ezen is, lehet segíteni?
Viszont ha bemelegszik, akkor tökéletes 1400-1500 között van az alapjárat.
Ja és néha durrog, pedig nincs rajta sportdob.

Ez olyasmi mint Fr-é volt, egy szinkron és valószínűleg jó lesz............még pár nap!


Várjuk a nyitást és megyünk
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.04.27. 04:35

Nálam azóta alacsonyabb az alapjárat, megint emelnem kell...
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.27. 07:35

frpeter írta:Nálam azóta alacsonyabb az alapjárat, megint emelnem kell...

Megnézzük megint, tudod mondtam, hogy az állítócsavar rugója már nem fogja rendesen, lehet elállítódott.
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ferikesv Dátum: 2009.04.27. 07:59

sanyi írta:
ferikesv írta:Hali!
Nekem hidegen nem megy fel az alapjáratom 1100-fölé és le is szokott állni, ha ujjra indítom, akkor kicsit felpörög és kb 5-10 másodperc után vissza, ejti az alapjáratot ezen is, lehet segíteni?
Viszont ha bemelegszik, akkor tökéletes 1400-1500 között van az alapjárat.
Ja és néha durrog, pedig nincs rajta sportdob.

Ez olyasmi mint Fr-é volt, egy szinkron és valószínűleg jó lesz............még pár nap!

Köszi!
Mindenképpen megyek ha kinyittok. (helyileg hol lesz?)
Avatar
ferikesv
 
Motor típusa: sv 650s k6
Motor extrák: Túrakormány, Goodridge fém fékcső,markolat fűtés és én.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.27. 08:14

FR!!! Most vettem észre, hogy ez már egy külön topic! Kösz!!
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.27. 08:16

Bp. X. ker. Gyömrői út 158, a kifelé vezető oldalon van egy Shell kút, azzal szemben van a bejárat és ott egyenesen és a kocsimosó után balra, sárga kapu, de nem lehet eltéveszteni. Ha minden jól megy a héten már nyitunk, de ez a riasztó beszerelésétől függ.
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ferikesv Dátum: 2009.04.28. 09:30

Szia Sanyi!
Kb. Mennyibe kerül egy ilyen szinkronállítás?
Avatar
ferikesv
 
Motor típusa: sv 650s k6
Motor extrák: Túrakormány, Goodridge fém fékcső,markolat fűtés és én.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.28. 17:51

ferikesv írta:Szia Sanyi!
Kb. Mennyibe kerül egy ilyen szinkronállítás?

A szinkron 5 rugó -10% médiásoknak.
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ferikesv Dátum: 2009.04.28. 18:00

sanyi írta:
ferikesv írta:Szia Sanyi!
Kb. Mennyibe kerül egy ilyen szinkronállítás?

A szinkron 5 rugó -10% médiásoknak.



Köszönöm, ha megnyittok jövök
!
Avatar
ferikesv
 
Motor típusa: sv 650s k6
Motor extrák: Túrakormány, Goodridge fém fékcső,markolat fűtés és én.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.28. 18:06

Hétfőtől már üzemelünk!
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ferikesv Dátum: 2009.04.28. 18:28

sanyi írta:Hétfőtől már üzemelünk!

Hali esetleg csütörtökre egy időpont?
Avatar
ferikesv
 
Motor típusa: sv 650s k6
Motor extrák: Túrakormány, Goodridge fém fékcső,markolat fűtés és én.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.04.28. 19:16

Nem nagyon kell időpont, a szinkron bármikor mehet....9-18-ig vagyunk nyitva.
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ferikesv Dátum: 2009.04.28. 19:28

Köszi! Akkor csütörtökön be viszem a gépet.
Avatar
ferikesv
 
Motor típusa: sv 650s k6
Motor extrák: Túrakormány, Goodridge fém fékcső,markolat fűtés és én.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: GÉZSÉ Dátum: 2009.05.03. 17:48

Szia Sanyi!

Nekem egy huncut ravasz kérdésem van hozzád!Van kilátásba egy cagiva raptor (sv blokk van benne)vásárlás, nagyjából le is zsíroztam a dolgot!
Az egésznek az a hibája hogy az olasz beletett egy lóerő korlátozó tiltást(állítólag valami injektor szabályzo procit).A gazdája szerint ezt egy ügyes szerelő ki tudja venni belőle(az olaszok küldenek hozzá álítólag csere procit aranyárában de az nem járható a drágasága miatt)
Szóval ehez is hozzá tudtok szólni esetleg,és egy ilyen mutatvány mennyibe fájna?Várom a válaszod,kb.ettől függne a vásárlás.......
Tűz esetén moslékosvödörrel is lehet tüzet oltani!!!
Avatar
GÉZSÉ
 
Motor típusa: cagiva raptor 650

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.05.03. 18:00

GÉZSÉ írta:Szia Sanyi!

Nekem egy huncut ravasz kérdésem van hozzád!Van kilátásba egy cagiva raptor (sv blokk van benne)vásárlás, nagyjából le is zsíroztam a dolgot!
Az egésznek az a hibája hogy az olasz beletett egy lóerő korlátozó tiltást(állítólag valami injektor szabályzo procit).A gazdája szerint ezt egy ügyes szerelő ki tudja venni belőle(az olaszok küldenek hozzá álítólag csere procit aranyárában de az nem járható a drágasága miatt)
Szóval ehez is hozzá tudtok szólni esetleg,és egy ilyen mutatvány mennyibe fájna?Várom a válaszod,kb.ettől függne a vásárlás.......

Ennek utána kell járnom. A kütyümmel lehet írni az elektronikán, de ez inkább egy sima sebesség tiltás lehet amit ha minden igaz megoldhatunk.......egyébként egy SV nem lenne jobb?
sanyi
 

Következő

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

Hirdetés