Motorszerviz

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: folkmusic Dátum: 2010.04.11. 16:17

folkmusic írta:Sziasztok!

Az érdekelne, hogy létezik-e olyan 14mm-es fej dugókulcshoz, ami 1/2 colos, nem pedig 1/4-es? A hétvégén cseréltünk ui. láncot egy SV-n és a hátsó lánckerék csavarjainak lelazításakor a 1/2-ből 1/4-es adapter nemes egyszerűséggel megadta magát.

Mivel az SV-n a hátsó lánckereket 60 Nm-rel, az első féknyergeket pedig 39 Nm-rel kell lehúzni és mindkettő 14 mm-es kulcsot igényel, így jó lenne ha lenne olyan fejem, amit az 1/4 colos nyomatékkulcsra közvetlenül rá tudnék dugni.

Előre is köszi a segítséget :)


Utánanéztem, létezik :)
Avatar
folkmusic
 
Motor típusa: Honda CB 1000 RA

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: vami Dátum: 2010.04.11. 19:37

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, ismerőse, tippje, hogy hátsó rugóstagot lehet e és ha igen akkor hogy/hol felújítani?
Vagy ha megmondja valaki, hogy a GS500 hátsó rugóstagja csereszabatos e az SV-vel?
Köszi!
Avatar
vami
 
Motor típusa: DL 650

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2010.04.11. 19:47

vami írta:Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, ismerőse, tippje, hogy hátsó rugóstagot lehet e és ha igen akkor hogy/hol felújítani?
Vagy ha megmondja valaki, hogy a GS500 hátsó rugóstagja csereszabatos e az SV-vel?
Köszi!


Ha kő nekem van egy 650-esbe való K6os.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2010.04.11. 20:02

vami írta:Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, ismerőse, tippje, hogy hátsó rugóstagot lehet e és ha igen akkor hogy/hol felújítani?
Vagy ha megmondja valaki, hogy a GS500 hátsó rugóstagja csereszabatos e az SV-vel?
Köszi!


Felújítható, illetve az olaj cserélhető benne....ha érdekel megoldom akár kiszereléssel együtt....
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: atesz Dátum: 2010.04.24. 18:04

Sziasztok!

Valaki hallott már vagy volt esetleg tapasztalata egy un. Motorpark Kft.-vel (Bp. 17.ker) ? Náluk - a honlap szerint -, foglakoznak féktárcsa egyengetéssel, és mivel ez lenne a gondom nekem is, ha nem muszáj és elég biztonságos akkor megcsináltatnám náluk...

Köszi előre is a segítségeket...
atesz
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: én

Kérdésem lenne nem indul az sv-m

HozzászólásSzerző: zsozsocse Dátum: 2010.04.28. 13:31

Garázsban tárolás után kitolom a gépet és pöcre indul. DE amikor megmostam nem indult be az akksit is lemerítette.
Feltöltöm indítom de csak tekeri egyet nem durran semmi. Ez kb egy hete volt. Ma ismét probálom ugyancsak semmi, csak tekeri. Bezabálhat benzinből mert a Gyertyákat még nem vettem ki. Azok is újak. Tavaly mentem velük 1000 km-ert.
Nem tudja valaki hogy mi lehet. Eddig semmi gondom nem volt vele. Most meg kikészít ez az ügy.
Üdv Zsolti
zsozsocse
 
Telefonszám: 202879606
Motor típusa: sv 650
Motor extrák: Plexi

Re: Kérdésem lenne nem indul az sv-m

HozzászólásSzerző: Cartoza Dátum: 2010.05.09. 10:30

zsozsocse írta:Garázsban tárolás után kitolom a gépet és pöcre indul. DE amikor megmostam nem indult be az akksit is lemerítette.
Feltöltöm indítom de csak tekeri egyet nem durran semmi. Ez kb egy hete volt. Ma ismét probálom ugyancsak semmi, csak tekeri. Bezabálhat benzinből mert a Gyertyákat még nem vettem ki. Azok is újak. Tavaly mentem velük 1000 km-ert.
Nem tudja valaki hogy mi lehet. Eddig semmi gondom nem volt vele. Most meg kikészít ez az ügy.
Üdv Zsolti



Hello!

Miután feltöltötted utána is csak 1-et tekert? Azért kérdezem mert ha nem hajtja rendesen az indító motort akkor az aksi purcant ki.
Lehet hogy a motort forgatja, de eközben annyira leesik a feszültség hogy a gyújtáshoz már nem elég.
A másik hogy ha tekeri rendesen próbáld ki hogy az egyik gyertyát kiveszed és megnézed szikrázik-e egyáltalán, mert könnyen folyhatott víz oda ahova nem kéne. :)
Avatar
Cartoza
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Cartoza Dátum: 2010.05.09. 10:34

Nekem meg a következő problémám van, hátha tudtok megoldást:

Beindítom a motort pöfög, aztán néha durran egyet. Na most gondolhatnám hogy gyújtás gond

- 3000-4000 fölött nem jelentkezik ez
-ha csak egyik hengerrel indítom nem jelentkezik
-ha csak a másikkal nem jelentkezik

Tehát ez alapján arra következtetik hogy nem a gyújtás a rossz, egyébként kipróbáltam másik elektronikát is.

Kérdésem hogy szelep, miatt lehet-e ilyen, vagy milyen más dolog okozhatja?
leginkább 1800-2500-as fordulaton van jelen.
Avatar
Cartoza
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kengyelfutó Dátum: 2010.05.09. 13:03

Ha tekeri, és nem indul, akkor tedd 3-asba, lökd meg a cangát és durr! Be fog indulni a nyeregben veled!
Nem egészséges neki , de nem is kell mindennap ezt csinálnod, mert legközelebb ilyen problémád, csak egycsilliárd megállás után lesz!
Amint beindult, ha azonnal megállsz, és inditózól láss csudát pöccre fog a gép röffenni!
Aki tőlem pénzt akar, az azonnal ellenséggé válik!
Avatar
kengyelfutó
 
Motor típusa: GSF1250
Motor extrák: Nyomaték,Nyomaték, még több Nyomaték!

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2010.05.09. 15:33

Cartoza írta:Nekem meg a következő problémám van, hátha tudtok megoldást:

Beindítom a motort pöfög, aztán néha durran egyet. Na most gondolhatnám hogy gyújtás gond

- 3000-4000 fölött nem jelentkezik ez
-ha csak egyik hengerrel indítom nem jelentkezik
-ha csak a másikkal nem jelentkezik

Tehát ez alapján arra következtetik hogy nem a gyújtás a rossz, egyébként kipróbáltam másik elektronikát is.

Kérdésem hogy szelep, miatt lehet-e ilyen, vagy milyen más dolog okozhatja?
leginkább 1800-2500-as fordulaton van jelen.


Szerintem lehet bár ezt majd az okosak megmondják.
Egyébként gurulj át valamelyik este a két gyújtásvezérlőddel és leteszteljük az enyémen is ;)
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Cartoza Dátum: 2010.05.11. 07:25

Töki írta:
Cartoza írta:Nekem meg a következő problémám van, hátha tudtok megoldást:

Beindítom a motort pöfög, aztán néha durran egyet. Na most gondolhatnám hogy gyújtás gond

- 3000-4000 fölött nem jelentkezik ez
-ha csak egyik hengerrel indítom nem jelentkezik
-ha csak a másikkal nem jelentkezik

Tehát ez alapján arra következtetik hogy nem a gyújtás a rossz, egyébként kipróbáltam másik elektronikát is.

Kérdésem hogy szelep, miatt lehet-e ilyen, vagy milyen más dolog okozhatja?
leginkább 1800-2500-as fordulaton van jelen.


Szerintem lehet bár ezt majd az okosak megmondják.
Egyébként gurulj át valamelyik este a két gyújtásvezérlőddel és leteszteljük az enyémen is ;)



Hát de ez benne az érdekes hogy az egyiket már leteszteltük nálad, és jól ment :)
Avatar
Cartoza
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2010.05.11. 09:15

Cartoza írta:
Töki írta:
Szerintem lehet bár ezt majd az okosak megmondják.
Egyébként gurulj át valamelyik este a két gyújtásvezérlőddel és leteszteljük az enyémen is ;)



Hát de ez benne az érdekes hogy az egyiket már leteszteltük nálad, és jól ment :)


Ahha, és a vezetékek színei passzoltak. Nem volt eltérés az enyém és a Te vezetékeid között?
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Takker81 Dátum: 2010.05.12. 09:28

Tegnap voltunk Sanyinál Crna2284-gyel és a magam nevében annyit tudok mondani, hogy nagyon meg vagyok elégedve!

Sanyi! Amennyire az esőben ki tudtam venni, sokkal finomabban megy a motor, főleg alacsony fordulaton jobbak a gázreakciók - meg tényleg érezni némi erőtöbbletet, mert értek meglepetések a vizes aszfalton - nem olyan hűde vészes, de azért még szokni kell :)

Eddig teljesen jó, a fogyasztást meg meglátjuk a köv pár hétben aztán úgyis megyek még egy körre.
Aki nálam lassabban közlekedik, az egy idióta. Aki gyorsabban, az elmebeteg.
Természetesen akik lassabbak, azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok, akik lassabbak azt, hogy egy idióta.
De ki nem sz...rja le, mit gondolnak? Hisz az összes idióta vagy elmebeteg.
Avatar
Takker81
 
Motor típusa: SV 1000 N K6
Motor extrák: Under construction

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Sthaior Dátum: 2010.05.12. 15:29

Cartoza írta:
Töki írta:
Szerintem lehet bár ezt majd az okosak megmondják.
Egyébként gurulj át valamelyik este a két gyújtásvezérlőddel és leteszteljük az enyémen is ;)



Hát de ez benne az érdekes hogy az egyiket már leteszteltük nálad, és jól ment :)


Nekem is csinált ilyet de csak ha hidegen beindítottam és amikor kb 2000 alá esett a fordulat mikor viszább állítottam a szivatót és csak mikor hideg volt kint 15 fok alatt mióta melegebb van semmi bajom vele! Ja és 1 pöffenés volt max!!
Avatar
Sthaior
 
Telefonszám: 0620-2032762
Motor típusa: SV 650S K2
Motor extrák: Bukógomba

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Cartoza Dátum: 2010.05.12. 21:47

Töki írta:
Cartoza írta:

Hát de ez benne az érdekes hogy az egyiket már leteszteltük nálad, és jól ment :)


Ahha, és a vezetékek színei passzoltak. Nem volt eltérés az enyém és a Te vezetékeid között?


Azok tökéletesen passzoltak, össze is fogom írni egy szép táblázatba hogy meglegyen rendesen :)
Avatar
Cartoza
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Cartoza Dátum: 2010.05.12. 21:49

Sthaior írta:
Cartoza írta:

Hát de ez benne az érdekes hogy az egyiket már leteszteltük nálad, és jól ment :)


Nekem is csinált ilyet de csak ha hidegen beindítottam és amikor kb 2000 alá esett a fordulat mikor viszább állítottam a szivatót és csak mikor hideg volt kint 15 fok alatt mióta melegebb van semmi bajom vele! Ja és 1 pöffenés volt max!!



Nekem sajna melegbe is csinálja, kicsit ki is vittem múltkor, de volt hogy menet közben is érezhetően kihagyott a gyújtás 1 ütemre.

Szóval most jönnek a más trafókkal való próba. aztán már tényleg csak a szelepek maradnak.
Avatar
Cartoza
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2010.05.13. 19:05

Cartoza írta:
Sthaior írta:
Nekem is csinált ilyet de csak ha hidegen beindítottam és amikor kb 2000 alá esett a fordulat mikor viszább állítottam a szivatót és csak mikor hideg volt kint 15 fok alatt mióta melegebb van semmi bajom vele! Ja és 1 pöffenés volt max!!



Nekem sajna melegbe is csinálja, kicsit ki is vittem múltkor, de volt hogy menet közben is érezhetően kihagyott a gyújtás 1 ütemre.

Szóval most jönnek a más trafókkal való próba. aztán már tényleg csak a szelepek maradnak.
kompresszióméréssel kizárhatod a szelephibát
(bár hallottam olyan extrém esetröl autónál,hogy melegen szorultak a szelepek)
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: bal.21074 Dátum: 2010.06.10. 12:05

Hello

Gyertya csere: NGK-t vagy Denso-t vegyek?
Avatar
bal.21074
 
Motor típusa: SV 650 N K6
Motor extrák: Korm.lengéscsill.
1.0 csonk
stb

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2010.06.10. 12:17

bal.21074 írta:Hello

Gyertya csere: NGK-t vagy Denso-t vegyek?



Tökmindegy csak motortipusnak megfelelő legyen.Tehát belevaló legyen.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kori Dátum: 2010.06.10. 13:57

bal.21074 írta:Hello Gyertya csere: NGK-t vagy Denso-t vegyek?

PÜ ment.
Avatar
kori
 
Motor típusa: SV 650S K5

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: folkmusic Dátum: 2010.06.15. 15:54

Sziasztok!

A mai napon megcsináltattam (ellenőriztettem) a Suzuki szervizben a fojtószelep-szinkront. 14.800 km van a mociban és alig volt eltérés a két henger között, ami azért megnyugtató :) Most egy jó darabig már ezzel sem kell foglalkoznom.

Üdv

Peti
Avatar
folkmusic
 
Motor típusa: Honda CB 1000 RA

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2010.06.15. 15:57

folkmusic írta:Sziasztok!

A mai napon megcsináltattam (ellenőriztettem) a Suzuki szervizben a fojtószelep-szinkront. 14.800 km van a mociban és alig volt eltérés a két henger között, ami azért megnyugtató :) Most egy jó darabig már ezzel sem kell foglalkoznom.

Üdv

Peti


Kütyüt dugtak rá?.......2 hete a miskolci szerviznek még nem volt ezért jött hozzám egy srác....persze azóta vehettek...
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: folkmusic Dátum: 2010.06.16. 06:46

sanyi írta:
folkmusic írta:Sziasztok!

A mai napon megcsináltattam (ellenőriztettem) a Suzuki szervizben a fojtószelep-szinkront. 14.800 km van a mociban és alig volt eltérés a két henger között, ami azért megnyugtató :) Most egy jó darabig már ezzel sem kell foglalkoznom.

Üdv

Peti


Kütyüt dugtak rá?.......2 hete a miskolci szerviznek még nem volt ezért jött hozzám egy srác....persze azóta vehettek...


Igen, rátették a vákuummérőt és a laptopot, hogy kiiktassák azt a léptetőmotort, ami mindig utánaszabályozna a dolgoknak. Mindent láttam a saját szememmel. Ahogy a service manual is írja, meg kellett várni, míg 80 fokos lett a víz, hogy a számítógéppel ki lehessen iktatni a léptetőmotort. Mindent úgy csináltak, ahogy az a service manualban le van írva.

Nem úgy nézett ki, mintha először csinálná a srác (a szervizfőnök csinálta, aki maga is SV tulaj), tehát elég érdekesnek hangzik, hogy két hete még ne lettek volna meg az eszközeik hozzá

Elvileg veled akartam csináltatni, de mégiscsak kicsit messze lett volna nekem emiatt Tárnokra elmennem :)

Üdv

Peti
Avatar
folkmusic
 
Motor típusa: Honda CB 1000 RA

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2010.06.16. 07:35

semmi gond, ha OBD-t használnak annak az új programja tudja csak k...rva drága így szinte sehol sincs.....amúgy mindenhol megcsinálják csak nem lesz jó.....pl boglárról is jöttek ezért hozzám....ha elterjed a szervizekben az jó lesz, de a gyári OBD bőven milla fölött van így a nagyobb szervizekben is ritkán találni meg a kütyüt pedig itthon nehéz beszerezni és hát az is 30 rugó így azt sem veszi meg mindenki.......előbb-utóbb persze kénytelenek lesznek megvenni bár gond nélkül lehet anélkül is állítani csak az érték lesz fals....
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: folkmusic Dátum: 2010.06.16. 09:02

sanyi írta:semmi gond, ha OBD-t használnak annak az új programja tudja csak k...rva drága így szinte sehol sincs.....amúgy mindenhol megcsinálják csak nem lesz jó.....pl boglárról is jöttek ezért hozzám....ha elterjed a szervizekben az jó lesz, de a gyári OBD bőven milla fölött van így a nagyobb szervizekben is ritkán találni meg a kütyüt pedig itthon nehéz beszerezni és hát az is 30 rugó így azt sem veszi meg mindenki.......előbb-utóbb persze kénytelenek lesznek megvenni bár gond nélkül lehet anélkül is állítani csak az érték lesz fals....


Azt mondta a srác, hogy ők mindig megkapják/megveszik a legújabb szoftvert és frissítéseket. Az, amit a monitoron láttam, ugyanaz volt, mint ami a K7- service manual ábráin is látható, úgyhogy szerintem tényleg úgy van, ahogy azt állította.

Üdv

Peti
Avatar
folkmusic
 
Motor típusa: Honda CB 1000 RA

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2010.06.16. 09:31

Akkor az f...sza....
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: maxos Dátum: 2010.06.17. 21:45

Na, most megleptetek, mert én is átböngésztem a Service Manualt (SV650K4), de abban egy szót sem találtam a fojtószelep szinkron kapcsán a léptetőmotor kiiktatásáról, csak a szinkronteszterről. Eddig kétszer állítottuk a fojtószelepszinkront, ahogy a könyvben meg van írva. Akkor most hogy van ez?
Avatar
maxos
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: kormánykiemelő + enduro kormány, fém fékcsövek, elől új lábtartókonzolok, K5-ös plexi, Bódis kipufogó, első sárvédő hosszabbítás és TomMot ülés

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2010.06.17. 21:55

maxos írta:Na, most megleptetek, mert én is átböngésztem a Service Manualt (SV650K4), de abban egy szót sem találtam a fojtószelep szinkron kapcsán a léptetőmotor kiiktatásáról, csak a szinkronteszterről. Eddig kétszer állítottuk a fojtószelepszinkront, ahogy a könyvben meg van írva. Akkor most hogy van ez?



Ezt csak az euro3-as suzukikon kell alkalmazni, SV-ből ez a K7 utáni a 4 gyertyás....
sanyi
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2010.06.17. 22:52

sanyi írta:
maxos írta:Na, most megleptetek, mert én is átböngésztem a Service Manualt (SV650K4), de abban egy szót sem találtam a fojtószelep szinkron kapcsán a léptetőmotor kiiktatásáról, csak a szinkronteszterről. Eddig kétszer állítottuk a fojtószelepszinkront, ahogy a könyvben meg van írva. Akkor most hogy van ez?



Ezt csak az euro3-as suzukikon kell alkalmazni, SV-ből ez a K7 utáni a 4 gyertyás....


így van. a k7 előttiekben nincs ISC szelep amit ki kéne iktatni.
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: maxos Dátum: 2010.06.19. 08:37

Köszönöm, nagy kő esett le... Nem is értem, hogy miért lesz minden egyre bonyolultabb...
Avatar
maxos
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: kormánykiemelő + enduro kormány, fém fékcsövek, elől új lábtartókonzolok, K5-ös plexi, Bódis kipufogó, első sárvédő hosszabbítás és TomMot ülés

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2010.06.19. 12:30

maxos írta:Köszönöm, nagy kő esett le... Nem is értem, hogy miért lesz minden egyre bonyolultabb...


mert egyre szigorúbbak a követelmények... az meg azért van hogy le tudják húzni keményen az egyszeri vásárlót.... ennyi.
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2010.06.22. 12:16

Szükségem lenne 2008-as Honda CB 600 F Hornet-hez service manualra. Már fél órája guglizok, de nem találok ingyenesen letölthetőt... Tudna valaki segíteni?
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2010.06.22. 12:43

Zsoltee írta:Szükségem lenne 2008-as Honda CB 600 F Hornet-hez service manualra. Már fél órája guglizok, de nem találok ingyenesen letölthetőt... Tudna valaki segíteni?




http://hondatech.info/ vagy

http://www.ultimateparts.net itt keresgélj.
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Cartoza Dátum: 2010.07.13. 06:23

gss írta:
Cartoza írta:

Nekem sajna melegbe is csinálja, kicsit ki is vittem múltkor, de volt hogy menet közben is érezhetően kihagyott a gyújtás 1 ütemre.

Szóval most jönnek a más trafókkal való próba. aztán már tényleg csak a szelepek maradnak.
kompresszióméréssel kizárhatod a szelephibát
(bár hallottam olyan extrém esetröl autónál,hogy melegen szorultak a szelepek)



Hát lassan az jön...
Érdekessége a dolognak hogy mikor gyorsít az ember akkor nincs gond, inkább alapjárat vagy motorféknél rossz.
Kicsit olyan mintha nem égetné el az összes benzint a hengerben. Lehet hogy a benzin levegő arány elromlott valahol???
Karburátoron van ilyen állítási lehetőség???
Avatar
Cartoza
 

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: SV Máté Dátum: 2011.01.10. 09:19

sziasztok
az én problémám: Nekem egy K4-es 650S-es gépem van. úgy vettem észre hogy a havernak a K5-ös SV-je kicsit mintha jobban venné a fordulatot.
Ez vajon mitől van ? (ezen kívül No problem)
Avatar
SV Máté
 
Telefonszám: 0630 435 10 67
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: hasidom, hátsó sárvédő, MRA plexi, Raptor dob, mini indexek, rendszámtartó, kormány lengéscsillapító, tankpad, felnicsík, bukógomba.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2011.01.10. 15:04

SV Máté írta:sziasztok
az én problémám: Nekem egy K4-es 650S-es gépem van. úgy vettem észre hogy a havernak a K5-ös SV-je kicsit mintha jobban venné a fordulatot.
Ez vajon mitől van ? (ezen kívül No problem)


Sajnos két gyéri SV közt is van különbség. amúgy injektorbeállítás, szinkron nem ártana.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2011.01.10. 20:15

frpeter írta:
SV Máté írta:sziasztok
az én problémám: Nekem egy K4-es 650S-es gépem van. úgy vettem észre hogy a havernak a K5-ös SV-je kicsit mintha jobban venné a fordulatot.
Ez vajon mitől van ? (ezen kívül No problem)


Sajnos két gyéri SV közt is van különbség. amúgy injektorbeállítás, szinkron nem ártana.

Elég sok dologból adódhat még különbség: pl. más kipufogó, koszos levegőszűrő, más lánckerékáttétel stb.
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2011.01.10. 20:23

Capirex írta:
frpeter írta:
Sajnos két gyéri SV közt is van különbség. amúgy injektorbeállítás, szinkron nem ártana.

Elég sok dologból adódhat még különbség: pl. más kipufogó, koszos levegőszűrő, más lánckerékáttétel stb.


Gondoltam ezek egyformák, ha már egyforma SV-kről beszélünk :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: SV Máté Dátum: 2011.01.11. 18:34

frpeter írta:
Capirex írta:Elég sok dologból adódhat még különbség: pl. más kipufogó, koszos levegőszűrő, más lánckerékáttétel stb.


Gondoltam ezek egyformák, ha már egyforma SV-kről beszélünk :D



Ha üresben van a motor akkor venni észre hogy kicsit jobban veszi a K5-ös a fordulatot mint az enyém.
mind a 2- motoron Raptor kipu van.
Avatar
SV Máté
 
Telefonszám: 0630 435 10 67
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: hasidom, hátsó sárvédő, MRA plexi, Raptor dob, mini indexek, rendszámtartó, kormány lengéscsillapító, tankpad, felnicsík, bukógomba.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: KThoMyka Dátum: 2011.05.27. 15:05

Üdv All!
A régi szériás SV-k kuplung és a fékkarja megegyezik az új szériáéval?
Egyik haveromnak Cagiva 650 ese van, ezen még a 2003 előtti széria volt fent és ezt nem hozza a katalógus ahonnan rendelni szeretne, csak az újat.
Ezért kérdezem.
Kösz előre is a választ!

Üdv,Tomi
Öltözz ki!
Avatar
KThoMyka
 
Telefonszám: 06703423530
Motor típusa: SV 650N KY
Motor extrák: Under construction! Cecék a fényszórón

ElőzőKövetkező

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

Hirdetés