Motorszerviz

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2013.01.15. 17:50

A lenti munkahenger a bajosabb...
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: maxos Dátum: 2013.01.16. 19:20

Nekem is már kétszer szakadt el a kuplungbowdenem (a kormánykiemelő és a kormánycsere miatt utángyártott darabok voltak), de viszonylag egyszerűen orvosolható volt a helyszínen is a hiba, és most már egy tartalék belső mindig ott lapul az ülés alatt. Szerintem is olcsóbb és egyszerűbb egy tartalék, mint az átalakítás.

Nem ismerem a típust, de esetleg segíthet a bowden minél "egyenesebb" elvezetése is.
Avatar
maxos
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: kormánykiemelő + enduro kormány, fém fékcsövek, elől új lábtartókonzolok, K5-ös plexi, Bódis kipufogó, első sárvédő hosszabbítás és TomMot ülés

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: zolika Dátum: 2013.01.16. 23:23

Rocso Cafe írta:Sziasztok!

Nekem egy Cagiva Raptor 650ie.-m van amiben az SV650-es blokkja van. Mivel típus hiba a kuplung bovden szakadása a Cagivánál gondolkodtam hidraulikus kuplung beszerzésén. Ha jól tudom az 1000-es SV-n hidraulikus kuplung van. Véleményetek szerint azt hozzá le illeszteni a kisebb blokkhoz? Eddig sikertelenül keresgettem a neten, hol lehetne szerezni barátibb áron mint a MAGURÁT?

Üdv.:

Rocso



Szia,

Az svrider-en olvastam hasonló módosításról:
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=115436


Még ezeket is érdemes lehet átolvasni:
http://forums.sv650.org/showthread.php?t=63498
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=53307

Zoli
zolika
 
Motor típusa: SV 650S K5
Motor extrák: Apróságok...

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Lgeri91 Dátum: 2013.01.28. 01:40

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem több dologban is. Egy 2004-es Sv 650 S-ről van szó.

1. A napi első indításnál néha magától megáll miközben melegítem a gépet, illetve még akkor is amikor berakom sebességbe és elindulok, és a gázd visszaengedem. Ez mitől lehet, olvastam itt, hogy valami szenzort cseréltetett valaki és megoldódott ez mi is pontosan, ha ez lehet a baj, és mennyibe is kerülne ez nekem?

2. A téli napokban volt jobb iső és gondoltam megjáratom a motort kicsit. Elmentem egy óvatosabb körre mikor már üzemmeleg volt, de a gyorsításoknál olyan volt, mintha az adott sebességi fokozat helyett 2-vel feljjebb lett volna, nem akart gyorsulni, olyan, mintha valami visszafogta volna a motort. Illetve amikor leraktam egy ilyen kisebb kör után, mondván valami nem éppen f...sza elég erős égett szaga volt, szerintem a kipufogónak (teljesen gyári a motor). A kipufogó hangja is megváltozott, teljesen máshogy szól! o.O

3. Hova vigyem szervízbe? Dél dunántúli vagyok, gondoltam a pécsi redbaronra, a balatonboglári fullgas-t nem javasolták sokan ára és minősége miatt, én hozzányúlni nem akarok, és nem is tudok, mert annyira nem vagyok hozzáértő.

4. Egy magyar nyelvű gépkönyvet hol találnék hozzá a neten, mert nem találok, csak angolt, ami nem éppen az erősségem, esetleg valaki tudna ilyet küldeni nekem?

Köszönöm előre is a válaszokat.
Lgeri91
 
Motor típusa: SV 650 S K4

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2013.01.28. 06:16

Szia!

Hát ez így elsőre jó kérdés, hogy mitől lehet. A Red Baront nem javasolnám, a Full-Gasnál pedig azért vannak hozzáértő szerelők, bár tény, hogy nem a legolcsóbbak.
Ha van időd, esetleg lehet érdemes a Prop-Techet megpróbálni, még fuvarral együtt is lehet olcsóbb lesz.
Magyar gépkönyvet csinálok neked, de ára kb. 1 millió HUF. (röviden tömören: akinek a gépkönyv érdekes az tud angolul, ingyen pedig senki nem állna neki lefordítani, így csak kiadási nyelv létezik belőle, ami angol).
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2013.01.28. 18:52

2 pontra reagalnek.
Az elso hengernel a gyertyapipa be tud azni, plane ha esoben motorozol amikor a dzsuva.
Ha jol emlekszem akkor a henger jobb oldalan van egy kicsi, kb 2mm atmeroju kifolyo. Itt tud a pipanal megallt viz tavozni, ha nincs eldugulva. Egy vekony drottab babrad meg, szivoszallal fujj fel vizet es takaritsd ki.

Remeljuk csak ennyi a baja

Lgeri91 írta:Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem több dologban is. Egy 2004-es Sv 650 S-ről van szó.

1. A napi első indításnál néha magától megáll miközben melegítem a gépet, illetve még akkor is amikor berakom sebességbe és elindulok, és a gázd visszaengedem. Ez mitől lehet, olvastam itt, hogy valami szenzort cseréltetett valaki és megoldódott ez mi is pontosan, ha ez lehet a baj, és mennyibe is kerülne ez nekem?

2. A téli napokban volt jobb iső és gondoltam megjáratom a motort kicsit. Elmentem egy óvatosabb körre mikor már üzemmeleg volt, de a gyorsításoknál olyan volt, mintha az adott sebességi fokozat helyett 2-vel feljjebb lett volna, nem akart gyorsulni, olyan, mintha valami visszafogta volna a motort. Illetve amikor leraktam egy ilyen kisebb kör után, mondván valami nem éppen f...sza elég erős égett szaga volt, szerintem a kipufogónak (teljesen gyári a motor). A kipufogó hangja is megváltozott, teljesen máshogy szól! o.O

3. Hova vigyem szervízbe? Dél dunántúli vagyok, gondoltam a pécsi redbaronra, a balatonboglári fullgas-t nem javasolták sokan ára és minősége miatt, én hozzányúlni nem akarok, és nem is tudok, mert annyira nem vagyok hozzáértő.

4. Egy magyar nyelvű gépkönyvet hol találnék hozzá a neten, mert nem találok, csak angolt, ami nem éppen az erősségem, esetleg valaki tudna ilyet küldeni nekem?

Köszönöm előre is a válaszokat.
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Dante Dátum: 2013.01.29. 03:37

Sziasztok!

Tudtok ajánlani jó szerelőt Budapesten 2001-es Sv650s-hez?
Amit meg kellene csinálni: 1 henger nem megy (valószínűleg beázás), karbi szinkron, szelephézag állítás, olaj, szűrő, víz, gyertya, fékfolyadék, lánc, lánckerekek cseréje.
Vagy ismeritek a következő szerelők vmelyikét?:
Anti - 4.ker Váci útból nyíló kisutcában
Kawasati - 14.ker
Sárkány - 18. ker

Köszi
A sötétben tapogatózom a kapcsolót keresve, attól félek a konnektor lett felszerelve helyette.
Avatar
Dante
 
Motor típusa: SV650S K2

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2013.01.29. 06:21

Antit személyesen nem ismerem, de jókat hallottam róla.
Amúgy a www.kekhold.hu -t ajánlom. ezeket csináltattam én is kb náluk nemrég.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Lgeri91 Dátum: 2013.02.05. 12:39

Sziasztok!

Köszi a segítséget, sikerült megoldani a problémát, mert már működik a vas, megy már mint álalt, pedig csak egy akksi töltés után jól megjárattam, és kicsit meg is lőttem a gépet a múlt héten, mert jó idő volt :D. A gépkönyv meg annyira nem is fontos, mert már kiokosodtam pár dolog cseréjében. Már csak a nagyszervíz és jöhet a nyár :)
Lgeri91
 
Motor típusa: SV 650 S K4

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Tamás Dátum: 2014.01.16. 22:03

Üdv! Tudja esetleg valaki, hogy Sanyi foglalkozik még szereléssel? Esetleg a számát tudja valaki? Illetve szerintetek hová vigyem az sv1000- et szelepállításra, és injektorszinkronizálásra? 50 000 km van benne, 26 000- nél volt szinkron, de szelepállítás még nem. Gondolom ideje lenne.
Köszönöm. Tamás
Avatar
Tamás
 
Motor típusa: SV 1000 S K4

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2014.01.16. 23:01

Hát 50-nél már nem árt megcsináltatni.
Sanyi nem tudom, hogy foglalkozik e még vele, a számát mindjárt megírom.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: bécibá57 Dátum: 2014.02.19. 21:02

Üdv mindenkinek, én új vagyok ezen a placcon.Tanácsot szeretnék kérni tőletek: nemrég vettem egy sv650 n 2000-et. Az első henger gyertyacseréjekor sérülhet a hűtő, mert a kürt belever a hőcserélőbe amikor leszerelem. Esetleg van-e más elhelyezése a kürtnek, olyan helyen, ahol nem aggat, de jól szól. Előre is köszönöm. Üdv: Somi Béla
bécibá57
 
Telefonszám: +36203605050
Motor típusa: SV 650 N 2000

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2014.03.10. 22:12

bécibá57 írta:Üdv mindenkinek, én új vagyok ezen a placcon.Tanácsot szeretnék kérni tőletek: nemrég vettem egy sv650 n 2000-et. Az első henger gyertyacseréjekor sérülhet a hűtő, mert a kürt belever a hőcserélőbe amikor leszerelem. Esetleg van-e más elhelyezése a kürtnek, olyan helyen, ahol nem aggat, de jól szól. Előre is köszönöm. Üdv: Somi Béla



Megoldhato egy nagyon hasonlo konzollal ami "kiemeli"a dudat a hutotol. Igy a huto ala be lehet rakni. (nem probaltam, csak egy kulfoldi oldalon olvastam) Persze ehhez a kabeleket meg kell toldani
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: suzuimy Dátum: 2014.03.13. 10:10

Amit most vettem SV-t azon hidegindítás problémás. Teljes szívatóval el sem indul. Kb 1/3-on elindul, de néha megáll, s puffog... Gyertyát cseréltem. De lehet a karbiban valami dugulás. Azt nagyon nem akarom szétszedni, mert az nem kis meló. Valami ötlet esetleg? Injektor tisztító esetleg? Amikor megvettem roszabb volt, akkor 3-4x is leállt, most már ha leáll akkor a 2. indítás után tovább megy, csak puffog... Illetve a régi SV-ben merre van üzemanyag szűrő? Vagy esetleg a tank és az üzemanyag szivatyú közé nem érdemes betenni egyet?
Avatar
suzuimy
 
Motor típusa: SV650S 2000

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2014.03.13. 14:54

suzuimy írta:Amit most vettem SV-t azon hidegindítás problémás. Teljes szívatóval el sem indul. Kb 1/3-on elindul, de néha megáll, s puffog... Gyertyát cseréltem. De lehet a karbiban valami dugulás. Azt nagyon nem akarom szétszedni, mert az nem kis meló. Valami ötlet esetleg? Injektor tisztító esetleg? Amikor megvettem roszabb volt, akkor 3-4x is leállt, most már ha leáll akkor a 2. indítás után tovább megy, csak puffog... Illetve a régi SV-ben merre van üzemanyag szűrő? Vagy esetleg a tank és az üzemanyag szivatyú közé nem érdemes betenni egyet?


A karbi elég kényes tud lenni... Ha nem vagy benne profi, akkor javasolnám hogy egy megbízható szerelőt keress fel vele. Sok későbbi bosszúságtól meg tudod magad kímélni, nem beszélve arról hogy esetleg egy jó beállítással akár jelentősebb mennyiségű üzemanyagot is tudsz spórolni.

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: chucky Dátum: 2015.09.21. 13:17

Sziasztok!
Nem tudtok ajánlani esetleg valakit észak-pesten, aki van annyira lelkiismeretes szakember, hogy néha szívesen betolnám hozzá a kétkerekűeket? Aktuálisan pedig be tudja nekem szerelni a mechanikus vezérműlánc feszítőt?
chucky
 
Motor típusa: 400 - VK53A

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2015.09.21. 19:30

chucky írta:Sziasztok!
Nem tudtok ajánlani esetleg valakit észak-pesten, aki van annyira lelkiismeretes szakember, hogy néha szívesen betolnám hozzá a kétkerekűeket? Aktuálisan pedig be tudja nekem szerelni a mechanikus vezérműlánc feszítőt?



Szia!

Én ismerek egy nagyon jó szerelőt pesten Gubacsi úton van a szervize. Bambinak hívják. Ha érdekel privátban megadom a számát többit pedig megtudod vele beszélni.

Üdv.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Szabószomszéd Dátum: 2015.10.05. 20:39

Hali Mindenki! Örülök, hogy közétek kerülhettem!
Most jutottam nem rég, a 650 n- SV hez. Azt szeretném megkérdezni, hogy a legegyszerűbben hogy tudom ellenőrizni a fagyálló erősségét?
Köszi!
Szabószomszéd
 
Telefonszám: 309386088
Motor típusa: SV 650n k4

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2015.10.05. 22:14

Szabószomszéd írta:Hali Mindenki! Örülök, hogy közétek kerülhettem!
Most jutottam nem rég, a 650 n- SV hez. Azt szeretném megkérdezni, hogy a legegyszerűbben hogy tudom ellenőrizni a fagyálló erősségét?
Köszi!



Egy ilyen cucca: http://autosuli.hu/fagyallomeres
Lidlben vettem pár éve, de tökéletesen megfelel évi 1-2 mérésre.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2015.10.06. 08:15

4 évente úgyis cserélni kell, ha most vetted én helyből lecserélném, onnantól meg felesleges méregetni, mert tudod mi van benne.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Szabószomszéd Dátum: 2015.10.06. 20:56

OK Vettem,Vágom!
Köszi
Szabószomszéd
 
Telefonszám: 309386088
Motor típusa: SV 650n k4

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atala Dátum: 2015.11.11. 20:15

frpeter írta:4 évente úgyis cserélni kell, ha most vetted én helyből lecserélném, onnantól meg felesleges méregetni, mert tudod mi van benne.


Milyen színű kellene bele? Én most cseréltem és piros volt benne de most zöldet raktam (Uni"ksz"-os) RICO 6670 5kg . Hirtelen annak tünt. :D
Köszi.
Avatar
Atala
 
Motor típusa: SV 650 N K1
Motor extrák: Riasztó, sport plexi, Sasszem DRL, Vízhőfok mérő.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2015.11.12. 07:47

A szín már semmit sem jelent, mint régen. Célszerű motorokba valót beletenni, mert itt kisebbek a furatok, mint az autóknál. De ha már autós, akkor ALU hűtőkbe valót (a többsége piros, lila vagy rózsaszín).
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atala Dátum: 2015.11.12. 11:05

frpeter írta:A szín már semmit sem jelent, mint régen. Célszerű motorokba valót beletenni, mert itt kisebbek a furatok, mint az autóknál. De ha már autós, akkor ALU hűtőkbe valót (a többsége piros, lila vagy rózsaszín).


Értem. Én olyat kértem, mondtam az eladónak h ebbe a motorba szeretnék és ő a színt kérdezte még és most zöld van benne. Leírás alapján rozsdagátlós, nincs kifejezetten ráírva h mibe való. De csak tudja h mi melyikbe való...

Köszi a választ!
Avatar
Atala
 
Motor típusa: SV 650 N K1
Motor extrák: Riasztó, sport plexi, Sasszem DRL, Vízhőfok mérő.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2015.11.13. 08:00

Nem mondom, hogy ő nem ért hozzá, de nagyon sok a kókler. Már nem azért, de fagyállónál a színét nézni? Hát elég nagy hülyeség, már bocsánat.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: bigsmokka Dátum: 2016.05.08. 08:38

Sziasztok!

Tegnap sajnálatos módon eldobtam nagyon szeretett motoromat (sv650-"02")!Mindenképpen meg szeretném javíttatni!A kérdésem az lenne hogy kit tudnátok ajánlani aki mestere az sv-nek!?!?

Előre is köszönöm!Vigyázzunk magunkra!

Üdv:Horváth István
bigsmokka
 
Motor típusa: SV650N K2
Motor extrák: egyedül ÉN vagyok az extra:D

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atala Dátum: 2017.02.22. 21:21

Hali.

Szezon nyitás előtt vinném a mocit átvizsgálásra, szerelő javaslatára szereznék be hengerfej tömitést de nem igazán találtam a neten.
Egy ilyet leltem hirtelen: Tömítés
Nem tudom, hogy ez e a belevaló, a komplett szettet 45ért azért nem venném meg.
Valakinen tipp?
motoralkatrészek oldalán nem találtam.
Köszi!
Avatar
Atala
 
Motor típusa: SV 650 N K1
Motor extrák: Riasztó, sport plexi, Sasszem DRL, Vízhőfok mérő.

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: ZoliSV Dátum: 2017.04.06. 09:25

Sziasztok. Nemrég vagyok SV-s (650n, 2002) és az érdekelne, hogy a vezérműláncot hány kilóméterenként kell cserélni? Sajnos a szervízkönyben erről nincs adat. A blokkból semmi oda nem illő zaj nem hallatszik, nem zörög, csörög, 64000 km van benne. Köszi
ZoliSV
 
Motor típusa: SV 650n

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.04.06. 20:40

ZoliSV írta:Sziasztok. Nemrég vagyok SV-s (650n, 2002) és az érdekelne, hogy a vezérműláncot hány kilóméterenként kell cserélni? Sajnos a szervízkönyben erről nincs adat. A blokkból semmi oda nem illő zaj nem hallatszik, nem zörög, csörög, 64000 km van benne. Köszi



Szerintem nincs előírás rá. Ha hallani a hangját talán akkor ajánlott? Igaz előtte érdemes megnézni a láncfeszítőket mert az első hengernél típushiba hogy beragad és ettől zajosabb lesz a lánc. De ez csak az első hengerre igaz.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: petvi Dátum: 2017.04.15. 20:17

Sziasztok! Van egy sv650n-m. Hosszu allas utan ma kitakarítottam a karbit es inditottam. Alapjáraton szepen jar. Ahogy gazt adok fullad. Levettem a levegoszurot es azt lattam, hogy a pillangoszelep gazadasra nem reagál. Valoszinu ezert fullad, mert nem kap eleg levegőt. Az az erdekes, hogy ha leveszem a tankot, akkor keves üzemanyaggal normálisan megy. Van ötlete valakinek?
petvi
 
Motor típusa: sv650n

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: petvi Dátum: 2017.04.15. 20:18

Elore is koszi!
petvi
 
Motor típusa: sv650n

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Pipas73 Dátum: 2017.04.29. 21:58

Sziasztok!
Össz e vissza mutat a sebességmérőm az k3 as sv650 en.
Mi lehet a baja?
Simán álló helyzetben 187 mérföldet mutat.
Ugrál össze vissza, nem áll vissza 0ra...
Pipas73
 
Telefonszám: +447448 997541
Motor típusa: Sv650s k3
Motor extrák: Jelenleg:Cyclone c11 riasztó, GarminGPS, Comagtartó, Carbon dob, Integrált indexes hátsó lámpa
Tervben: Bukócső,Fűthető markolat, N kormány, Gixer első villa, Gázos hátsó rugóstsg, Komfort ülés, Mélyebb utas lábtartó

Re: Ac pumpa

HozzászólásSzerző: stavi Dátum: 2017.05.29. 10:29

Sziasztok,
A hosszú állásban, sajna úgy néz ki hogy letapadt az AC pumpám. Gyújtsára csak kattan egyet.
Kivettem, megütögettem, külső aksira dugtam, de semmi csak egy kattanás.
Cserélt már valaki? Az volna a kérdésem, hogy az ilyen "univerzális" pumpák stimmelnek-e? Bontottat nem szeretnék, mert azok is kitudja mennyit álltak, stb...
Erre gondolok: http://acpumpawebshop.hu/Suzuki-SV-1000 ... gszivattyu
Azt tudjátok, hogy egyforma-e a 650-es és 1000-es sv pumpája?

Köszönöm az infót előre is
üdv Stavi
stavi
 
Motor típusa: SV 650S K3

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: stavi Dátum: 2017.05.30. 07:35

hali,

nah végül csak megrendeltem, igy még hétvégéig ideérhet. Majd beszámolok róla :)
üdv Stavi
stavi
 
Motor típusa: SV 650S K3

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atli Dátum: 2017.05.30. 08:56

Sziasztok!

Harmadik éve nyúzom a 2001-es évjáratú SV-met. 24.000km-el vettem, most van benne 43.000km.
Már megvételkor alapjáraton volt hallható kisebb csörgés az első hengerből, gondolom a vezérműlánc az, de újabban 3000-s fordulat környékén is csörgő hangot hallok a blokk irányából.
Lassításkor és gyorsításkor is.

Csak a vezérműlánc lehet az? Vigyem szervizbe még most, vagy kibírja a szezont? Tapasztalt már valaki hasonlót?

Láttam több észak-pesti szerelő felől kérdeztek már előttem, tud nekem is valaki újpest vagy környéki szerelőt ajánlani?

Köszönöm a válaszokat előre is,
Atli
Atli
 
Motor típusa: SV 650N K2

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.05.30. 19:37

Atli írta:Sziasztok!

Harmadik éve nyúzom a 2001-es évjáratú SV-met. 24.000km-el vettem, most van benne 43.000km.
Már megvételkor alapjáraton volt hallható kisebb csörgés az első hengerből, gondolom a vezérműlánc az, de újabban 3000-s fordulat környékén is csörgő hangot hallok a blokk irányából.
Lassításkor és gyorsításkor is.

Csak a vezérműlánc lehet az? Vigyem szervizbe még most, vagy kibírja a szezont? Tapasztalt már valaki hasonlót?

Láttam több észak-pesti szerelő felől kérdeztek már előttem, tud nekem is valaki újpest vagy környéki szerelőt ajánlani?

Köszönöm a válaszokat előre is,
Atli



Szia!

Típushiba. Első vezérműlánc feszítő beragad és azért csörög az első hengerben a lánc. Ha szerencséd van csak fel kell lazítani ehhez még ki sem kell szedni a feszítőt, kevésbé szerencsés esetben ki kell szedni meg kell pucolni, a legrosszabb esetben cserélned kell a feszítőt. Ha van hozzá egy pici érzéked otthon elvégezhető a feladat. Én most szezon elején csináltam meg a sajátomon a tisztítást, mert nekem is hangos volt, de azóta szerencsére csend van.
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atli Dátum: 2017.05.30. 19:43

kobraCode írta:
Atli írta:Sziasztok!

Harmadik éve nyúzom a 2001-es évjáratú SV-met. 24.000km-el vettem, most van benne 43.000km.
Már megvételkor alapjáraton volt hallható kisebb csörgés az első hengerből, gondolom a vezérműlánc az, de újabban 3000-s fordulat környékén is csörgő hangot hallok a blokk irányából.
Lassításkor és gyorsításkor is.

Csak a vezérműlánc lehet az? Vigyem szervizbe még most, vagy kibírja a szezont? Tapasztalt már valaki hasonlót?

Láttam több észak-pesti szerelő felől kérdeztek már előttem, tud nekem is valaki újpest vagy környéki szerelőt ajánlani?

Köszönöm a válaszokat előre is,
Atli



Szia!

Típushiba. Első vezérműlánc feszítő beragad és azért csörög az első hengerben a lánc. Ha szerencséd van csak fel kell lazítani ehhez még ki sem kell szedni a feszítőt, kevésbé szerencsés esetben ki kell szedni meg kell pucolni, a legrosszabb esetben cserélned kell a feszítőt. Ha van hozzá egy pici érzéked otthon elvégezhető a feladat. Én most szezon elején csináltam meg a sajátomon a tisztítást, mert nekem is hangos volt, de azóta szerencsére csend van.





Köszönöm a választ. Olvastam ezt a típushibát, nem tudtam, hogy pontosan ez a tünete. Féltem, hogy esetleg komolyabb hiba lehet.
Ennél egyszerűbb dolgokat szoktam rajta megcsinálni, utánajárok, hogy mivel jár. Lehet bevállalom, ha nem haladja meg a tudásom :)
Atli
 
Motor típusa: SV 650N K2

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2017.05.30. 21:05

Atli írta:Köszönöm a választ. Olvastam ezt a típushibát, nem tudtam, hogy pontosan ez a tünete. Féltem, hogy esetleg komolyabb hiba lehet.
Ennél egyszerűbb dolgokat szoktam rajta megcsinálni, utánajárok, hogy mivel jár. Lehet bevállalom, ha nem haladja meg a tudásom :)



Úgy látom neked is N-s van. Ha csak feloldani kell a feszítőt akkor még a légszűrőt sem kell kivenned a helyéről, mert egy vékony hosszú lapos csavarhúzóval pont oda lehet férni.

Amúgy itt egy kis infó: https://www.youtube.com/watch?v=YRsAEhhkUZ0

Helyileg itt találod: http://kepkezelo.com/images/dlj8m5ovoymkn2kcz4da.jpeg
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Motorszerviz

HozzászólásSzerző: Atli Dátum: 2017.05.31. 07:55

kobraCode írta:
Atli írta:Köszönöm a választ. Olvastam ezt a típushibát, nem tudtam, hogy pontosan ez a tünete. Féltem, hogy esetleg komolyabb hiba lehet.
Ennél egyszerűbb dolgokat szoktam rajta megcsinálni, utánajárok, hogy mivel jár. Lehet bevállalom, ha nem haladja meg a tudásom :)



Úgy látom neked is N-s van. Ha csak feloldani kell a feszítőt akkor még a légszűrőt sem kell kivenned a helyéről, mert egy vékony hosszú lapos csavarhúzóval pont oda lehet férni.

Amúgy itt egy kis infó: https://www.youtube.com/watch?v=YRsAEhhkUZ0

Helyileg itt találod: http://kepkezelo.com/images/dlj8m5ovoymkn2kcz4da.jpeg



Igen, N-m van.
Tegnap óta még nem volt időm jobban utánajárni, de ez tényleg nem egy bonyolult művelet. Azt hittem, ennél jobban szét kell kapni.
Még ha kivenni kell, akkor sem jelentene gondot szerintem. Ennyit tényleg meg tudok csinálni :)

Köszönöm a segítséget!
Atli
 
Motor típusa: SV 650N K2

Re: Ac pumpa

HozzászólásSzerző: stavi Dátum: 2017.06.02. 09:38

stavi írta:Sziasztok,
....
Azt tudjátok, hogy egyforma-e a 650-es és 1000-es sv pumpája...?
üdv Stavi


Nem vártam meg a választ, megrendeltem, össze is raktam :)
Van pár különbség, de alapvetően használható. (a gyári csavaros az utángyártott a sarus, a kábel takaró kupakot nem lehet áttenni, de a szívó és a nyomó ág egyezik).
Ha van rá igény csinálok egy doksit a folyamatról...
üdv Stavi
stavi
 
Motor típusa: SV 650S K3

ElőzőKövetkező

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés