Lánc körüli dolgok

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2013.07.07. 21:51

15-44-108 a gyári áttétel.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2013.07.08. 15:50

Megpróbálom még megnézni, hátha le tudom olvasni a jelenlegin a számokat!
Egyébként olcsón nem tudtok valahonnan teljes szettet?
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2013.07.08. 17:41

Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Szati Dátum: 2013.07.08. 19:30

Először is köszönöm az infót és az oldal linkjét!
Másodszor pedig sikerült lekaprnom a koszt a hátsó és az első lánc kereékről amit kitudtam silabizálni azokat ide írom:
-hátsó lánckerék: 44-525
-első lánckerék: 20 F (ezt nem tudom mit takar pontosan!)
-láncszemek száma: 108 db

Ha valaki tudja, hogy mit jelent az első lánckeréken a 20F akkor legyen kedves ossza meg velem.

Köszönöm előre is!
Szeretetben gazdag Globális felmelegedést kívánok mindenkinek!
Avatar
Szati
 
Motor típusa: Suzuki SV 650S K1
Motor extrák: Muslicák,szúnyogok, bogarak és Raptor kidörgő!

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2013.07.09. 06:33

20F: JTF520-as cikkszám.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Gabika Dátum: 2013.07.21. 20:07

Sziasztok!
A láncszett csere óta menet közben ha húzoma gázt,az első lánckerék felől folyamatosan valamiféle"zizegős,darálós"hangot hallok!
Ez ilyenkor normális és el fog múlni vagy valami nem kerek?
Avatar
Gabika
 
Motor típusa: sv 650s K5
Motor extrák: Egrus sportdob,hátsó mini indexek,felnicsík,fém fékcsövek,hasidom, hátsó kerék spoiler

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2013.07.23. 08:44

Gabika írta:Sziasztok!
A láncszett csere óta menet közben ha húzoma gázt,az első lánckerék felől folyamatosan valamiféle"zizegős,darálós"hangot hallok!
Ez ilyenkor normális és el fog múlni vagy valami nem kerek?


Nincs túlhúzva a lánc?
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Gabika Dátum: 2013.07.23. 19:26

Épp most lazítottam rajta.Holnap kiderül,hogy segített-e!
Köszönöm!
Avatar
Gabika
 
Motor típusa: sv 650s K5
Motor extrák: Egrus sportdob,hátsó mini indexek,felnicsík,fém fékcsövek,hasidom, hátsó kerék spoiler

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Gabika Dátum: 2013.07.27. 17:37

Lazítottam a lánc feszességén, szinte már majdnem,hogy túl lazára is hagytam, de e jelenség ugyanúgy megmaradt. De csak akkor hallom azt a fura daráló hangot amikor húhzom a gázt, ha csak mondjuk egy lejtőn gurulok akkor nem hallani semmit viszont ha adok gázt akkor egyből lehet hallani a hangot az első lánckerék felől.
Valakinek ötlet?
Avatar
Gabika
 
Motor típusa: sv 650s K5
Motor extrák: Egrus sportdob,hátsó mini indexek,felnicsík,fém fékcsövek,hasidom, hátsó kerék spoiler

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: Capirex Dátum: 2013.07.29. 11:52

Gabika írta:Lazítottam a lánc feszességén, szinte már majdnem,hogy túl lazára is hagytam, de e jelenség ugyanúgy megmaradt. De csak akkor hallom azt a fura daráló hangot amikor húhzom a gázt, ha csak mondjuk egy lejtőn gurulok akkor nem hallani semmit viszont ha adok gázt akkor egyből lehet hallani a hangot az első lánckerék felől.
Valakinek ötlet?

Én levenném az első lánckerék burkolatát, hátha lehet valamit látni. Esetleg lelazult az anya.
Avatar
Capirex
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Motor típusa: BMW F650GS
Motor extrák: ABS, RDC, markolatfűtés, középállvány, fedélzeti számítógép, bukócső, kartervédő, dobozok, kézvédők, magas plexi, lézerblokkoló, zselés ülés

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: SV_Krisz Dátum: 2016.09.05. 11:50

Töki írta:
maxos írta:Ahogy olvasom itt az okosságokat, kezdek elbizonytalanodni... Merthogy nekem is még az eredeti van fent, és már elhagytam a 29000 km-t. Tavaly megvettem már az új szettet (DID), de valahogy mindig elmaradt a felrakatása. Úgy tűnt, mintha szakaszosan megnyúlt volna, de épp a minap 10 centinként megmértem, van ahol 2, van ahol 3 centi a lógása. Szerintem ez még éppen elmegy, mert a gyár is 2-3 centit ír. Jól gondolom? A lánckerekek szinte gyári állapotúak, sajnálom őket kidobni.


Uhhh. jól értem, hogy 29.000km van egy láncszettben és azt nem a NASA-nál tervezték? Azonna cseréld le szerintem, örülj, hogy 3000km-rel előbb nem szakadt el a láncod és okozott több 100E FT-os kárt... Majd mondj el 10 "miagyánkot" is... Szerintem
Nagyon nagyon laza, visszafogott, halk, szinte értelmetlen motorozás esetén is bőven csere érett egy gyári lánc 25-nél. Legalábbis nekem csak akkor ment el ennyit egy DID szett ha féltem a gyorsulástól, a lassítástól és úgy mindentől...
Bár ha gondolod fotózd le a lánckerekeket de én ezt így elsőnek hihetetlennek tartom.



32.000 átlépve és eredeti gyári lánccal :) de már nagyon meg van érve a cserére
Két hengerben pont fele annyi probléma van, mint 4ben :)
SV_Krisz
 
Motor típusa: SV1000S K4
Motor extrák: GIVI doboz, fehér LEDes helyzetjelzők, FINSTER dobok, kék műszervilágítás

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2016.09.13. 08:52

Vannak csodák :) Voltak többen is akik 40e felett elmentek vele, igaz ők folyamatosan takarítgatták meg fújogattál. Viszont én inkább motorozok, mint takarítok :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: SV_Krisz Dátum: 2016.09.14. 13:55

frpeter írta:Vannak csodák :) Voltak többen is akik 40e felett elmentek vele, igaz ők folyamatosan takarítgatták meg fújogattál. Viszont én inkább motorozok, mint takarítok :D



Tegnap meg is rendeltem az újat.
Kíváncsian várom milyen lesz megint új lánccal menni.
Én az elején minden 1000kmenként full fémtisztára pucoltam. Aztán később alább hagyott ez a lendület és már csak 2000enként tettem meg ugyanezt
Két hengerben pont fele annyi probléma van, mint 4ben :)
SV_Krisz
 
Motor típusa: SV1000S K4
Motor extrák: GIVI doboz, fehér LEDes helyzetjelzők, FINSTER dobok, kék műszervilágítás

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: maxos Dátum: 2016.10.11. 21:13

Na, végül egyébként 36 945 km-nél lett cserélve a láncszett. :)
A következő sajnos csak 26 890 km-t bírt, az az utáni meg még kevesebbet, 21 012 km-t. :(
De sajnos ugyanezt a csökkenő teljesítményt tapasztalom a gumikkal, akukkal is.

Már egy ideje gondolkodom, valami túraenduró-szerűségre történő cserén, de olvasva, hogy az eu4-es kis DL blokk dugattyúját műgyantával kenték be a súrlódáscsökkentés végett, hát nem tudom... Ott majd 50 ezrenként dugattyúcsere lesz előírva? :(
Avatar
maxos
 
Motor típusa: SV 650N K4
Motor extrák: kormánykiemelő + enduro kormány, fém fékcsövek, elől új lábtartókonzolok, K5-ös plexi, Bódis kipufogó, első sárvédő hosszabbítás és TomMot ülés

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2018.05.19. 19:19

Sziasztok!

Mi a különbség a DID 525VX, DID 525ZVMX láncok között?
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... zemu_lanc/
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... zemu_lanc/

Ma néztem elég laza a láncom, holnap húzni kell rajta, de sanszos hogy kezdi a végét járni. Mi a gyári áttétele az N-esnek? Enyém 2000-es évjárat. Gondolom lánckereket is kéne cserélnem.

Láttam olyat hogy zajcsillapítós első lánckerék, ez miben különbözik a simától? https://motoralkatresz.eu/termekek/JT/1 ... lanckerek/
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2018.05.21. 19:46

kobraCode írta:Sziasztok!

Mi a különbség a DID 525VX, DID 525ZVMX láncok között?
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... zemu_lanc/
https://motoralkatresz.eu/termekek/DID/ ... zemu_lanc/

Ma néztem elég laza a láncom, holnap húzni kell rajta, de sanszos hogy kezdi a végét járni. Mi a gyári áttétele az N-esnek? Enyém 2000-es évjárat. Gondolom lánckereket is kéne cserélnem.


Láttam olyat hogy zajcsillapítós első lánckerék, ez miben különbözik a simától? https://motoralkatresz.eu/termekek/JT/1 ... lanckerek/


Szia!
A két lánc között a teljesítmény a különbség, a VX-es 100LE-t tud, a ZVMX 200LE+-t ha jól emlékszem.
Az N-es gyári áttétele 15-45.
A zajcsillapítós abban különbözik, hogy zajcsillapítós :)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2018.05.21. 19:58

frpeter írta:
Szia!
A két lánc között a teljesítmény a különbség, a VX-es 100LE-t tud, a ZVMX 200LE+-t ha jól emlékszem.
Az N-es gyári áttétele 15-45.
A zajcsillapítós abban különbözik, hogy zajcsillapítós :)



Szia!
Köszi. Akkor ha jól érzem a ZVMX- es lánc felesleges lenne az én kis 650-esemre :D
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2018.05.21. 22:30

Ár-érték arányban a 650-esre nem éri meg a ZVMX.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lánc körüli dolgok

HozzászólásSzerző: kobraCode Dátum: 2018.05.22. 18:10

frpeter írta:Ár-érték arányban a 650-esre nem éri meg a ZVMX.



Köszi!
Avatar
kobraCode
 
Motor típusa: SV 650N Y

Előző

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

Hirdetés