Lóerő tuning

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2006.01.28. 12:51

Légszűrő, sportdob, injektor átírás, stb.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: szabi Dátum: 2007.07.28. 08:11

Egy gyors kérdés.

Az 1000-es Sv. légszűrője ugyanolyan mint a 650-esé? Én úgy tudom, hogy igen...

Úgy tudom hogy az első generációs Sv. (650) és a második generációsé különbözik csak...

Tudja ezt valaki tutira?

Thx.
szabi
 

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Robika71 Dátum: 2007.07.28. 21:47

Jól tudod,ugyanolyan a 650 meg az 1000-es szűrő is.Asszem su6503 a száma.nem árt hozzá légszűrőolaj.amivel be kell fújni.
Avatar
Robika71
 
Telefonszám: 70 5797538
Motor típusa: sv 1000 s k6
Motor extrák: akad egy kevés

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: szabi Dátum: 2007.07.29. 16:29

Hamarosan belekerűl a K and N sportlégszűrő a motorba. Egy Akra kipu.-rendszer már van fent, gonbdolom érdemes lesz az elektronikát hozzáírni.

Ki mit ajánl? Esztergom, Csunderlik Csabiék? Mennyiért csinálják és milyen eredménnyel?

Akinek csinált már az meg van elégedve?

Az egyik ismerősömnek a 600-as gixeren csinálták egomba az elektronika állítást és azóta ingadozik neki az alapjárata...
szabi
 

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Csiki Dátum: 2007.08.01. 15:02

Sziasztok

Sikerult bizniszelnem egy Dynojet kitet h.attila78tol karbis svhez es azzal kerdessel fordulnek hozzatok, hogy lehet ezt instalalni a mocira!? Es aki esetleg mar hasznal/hasznalt ilyet annak mi a tapasztalata ezzel?
koszi koszi elore is

udv Csiki

......:moci: :hal:
Aki eddig a sátor tetején lakott annak a Sátoraljaújhely.
Avatar
Csiki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 304nyolcvanhat1880
Motor típusa: Sv 1000 K6
Motor extrák: Martin dobok(Takker) K&N szürő (Bé) 12V (Kengyelfutó) Motor (Nferi+Padre) Valahogy nagyon svmédiás motor lett :D

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.08.07. 14:43

Hi!
Egy gyors kérdés, Black motors-nál íratta már valaki az injektortérképet? Értenek hozzá? Jól csinálják?
Köszi előre is!
:moci:
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: pm Dátum: 2007.08.07. 14:46

Break írta:Hi!
Egy gyors kérdés, Black motors-nál íratta már valaki az injektortérképet? Értenek hozzá? Jól csinálják?
Köszi előre is!
:moci:



nem is tudtam, hogy ott mérnek is...
Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot !
Avatar
pm
 
Motor típusa: gsx-r 750 k7

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.08.07. 15:04

pm írta:nem is tudtam, hogy ott mérnek is...


Mert nem is,c sak írnak. Oszt avgy jó lesz, vagy nem. Bár nem tudom hogy lehet ezt ügyesen meg ügyetlenül csinálni...
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Break Dátum: 2007.08.07. 15:23

Nekem a szervízes azt mondta, hogy úgy szinkronizálnak, hogy a légbeömlőnél lemérik mennyi levegőt kap, és a dobnál meg hogy mennyit ad ki, és hogy valahogy szinkronba kell lenniük. Tehát szerintem ez nagyon nem injektor írás hanem inkább csak szinkronizállás... De annak van értelme srácok? Meg nagyon le akartak beszélni a sportlégszűrőről, mert hogy azt 3ezrenként fújni kell... :!!:
Avatar
Break
 
Motor típusa: Suzuki GSX-R 750 k7
Motor extrák: Xenon, fém fékcső

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2007.08.07. 15:25

Break írta:Nekem a szervízes azt mondta, hogy úgy szinkronizálnak, hogy a légbeömlőnél lemérik mennyi levegőt kap, és a dobnál meg hogy mennyit ad ki, és hogy valahogy szinkronba kell lenniük. Tehát szerintem ez nagyon nem injektor írás hanem inkább csak szinkronizállás... De annak van értelme srácok? Meg nagyon le akartak beszélni a sportlégszűrőről, mert hogy azt 3ezrenként fújni kell... :!!:


Ez amit mondasz fingom sicns micsoda, de az injektor szinkron csak elektronikus, nem kell iylesmiket méregetni. A injektor írásnak meg ehhez semmi köze.
Sportlégszűrőt fújni kell így van.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: pm Dátum: 2007.08.07. 15:30

Break írta:Nekem a szervízes azt mondta, hogy úgy szinkronizálnak, hogy a légbeömlőnél lemérik mennyi levegőt kap, és a dobnál meg hogy mennyit ad ki, és hogy valahogy szinkronba kell lenniük. Tehát szerintem ez nagyon nem injektor írás hanem inkább csak szinkronizállás... De annak van értelme srácok? Meg nagyon le akartak beszélni a sportlégszűrőről, mert hogy azt 3ezrenként fújni kell... :!!:



nem csak fújni kell, hanem takarítani is. azt nem nagyon értem, hogyan mérik meg mennyi levegőt kap, mert ha jól tudom a beömlőn érkező levegő függ a sebességtől is (az sv-nél mondjuk mindegy, mert másképpen van megoldva)
Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot !
Avatar
pm
 
Motor típusa: gsx-r 750 k7

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2007.08.07. 21:49

frpeter írta:Ez amit mondasz fingom sicns micsoda, de az injektor szinkron csak elektronikus, nem kell iylesmiket méregetni. A injektor írásnak meg ehhez semmi köze.
Sportlégszűrőt fújni kell így van.


Az injektor térkép átírás eredményére, a füstgáz maradék oxigén tartalmából is lehet következtetni, nemcsak fékpadi mérés alapján... tehát az elv nem hülyeség...
Persze ennek a fojtószelep szinkronizáláshoz semmi köze...

A sportszűröt tényleg fújni kell, de hát valamit valamiért...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.12.10. 09:55

légszürökröl (gyári-direkt-sport) emlitettem egy cikket:
http://download.quash.hu/puntoclub.hu/fp1s/dsz1.pdf
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: mad Dátum: 2007.12.13. 12:54

gss írta:légszürökröl (gyári-direkt-sport) emlitettem egy cikket:
http://download.quash.hu/puntoclub.hu/fp1s/dsz1.pdf

Köszi , tetszett a cikk :motor:
Vagizunk, vagizunk?! Aztán kifogy a benzin??
Avatar
mad
 
Motor típusa: SV 650S
Motor extrák: lassan már semmi, de ez hamarosan változni fog

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2007.12.13. 18:16

mad írta:Köszi , tetszett a cikk :motor:
vanmit :p
akinek latin az legalább a végét olvassa el
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Raule Dátum: 2008.01.17. 15:21

Ha úgy tudnék motorozni, mint inni, én lennék a kocsma Valentino Rossi-ja ...

(Copyright by NFeri, asszem)
Avatar
Raule
 

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Dátum: 2008.01.17. 18:21

Raule írta:Nem rossz ...


8)


Nem, de ennyi ideje nem tudom kinek van. 8)
"nem a részvétel a győzelem, hanem a fontos"
Avatar
Moderátor
Moderátor
 
Motor típusa: Aprilia RSV1000R
Motor extrák: Minden

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Tapír Dátum: 2008.01.26. 15:49

Szasztok,

Látom sok új arc van itt. Ez jó.

Íme a legújabb agymenésem:
Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.
Nem titeket kerüllek, hanem a motorozást vettem vissza.
Avatar
Tapír
 
Telefonszám: 06-90...
Motor típusa: SV 650 K5
Motor extrák: Van rajta kipufogó (nyomokban Yoshimurát tartalmaz), buksigombócok, indexelős fehér háccsó lámpa, fehér indexek, meg van rugó az elejébe, Wilbers.

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2008.01.26. 16:40

elfér a tank alatt? ez biztos több levegőt enged mint bármilyen sportszűrő az eredeti házban csak sűrűn kell tisztítani......
sanyi
 

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2008.01.26. 17:20

Tapír írta:Szasztok,

Látom sok új arc van itt. Ez jó.

Íme a legújabb agymenésem:


ezt a csontot már lerágtuk annó! Egyébként jobb lenne, ha csinálnál hozzá házat, amibe be lehet rakni az érzékelőket!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2008.01.26. 18:48

és mi lett az eredménye a lerágásnak? ....akkor még nyilván nem látogattam a fórumot.....
sanyi
 

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2008.01.26. 19:04

sanyi írta:és mi lett az eredménye a lerágásnak? ....akkor még nyilván nem látogattam a fórumot.....


szerintem látogattad, vagyis úgyemlékszem ezen a fórumon beszéltük meg, csak vagy archivumba lett téve, vagy törölték :(

A lényeg az, hogy ezeknél a motoroknál nem ilyen egyszerű megoldani, hogy csak ráteszem és püff, csak a légszűrőházba megy 3, talán 4 szenzor! Ezek alapján számolja ki pontosan a befecskendezést. Tehát így ebben a formában valószínű teljesítménycsökkenés vehető észre.

(megkérdeztem annó a szervízt is, aztmondták van egy alap beállítás - ha nem érzékel semmit a szenzor - ez ilyenkor 25°C meg mittoménmennyi páratartalom)

Karbis motoroknál egyszerűbb volt a játék, felraktad, beszívta a fejed aztán ment mint a bolond :D

Szumma-szummárum. Talán az jó megoldás, hogy veszel bontóból egy gyári légszűrőház alsó részét, abból lógjon ki a szűrő. Ilyenkor kap valami féle reális jelet a szenzor. Talán! Még kipróbálva nem láttam egy sv-n sem, pedig akkortájt feldúrtam érte a internetet! :p
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2008.01.26. 19:30

aha....ennek fényében akkor hiába tennéd fel a légszűrőház alját hisz nem egészen azon keresztül szivornyázna a moci...akkor ez egy elvetélt ötlet illetve talán egy házi airbox-al lehetne javítani a dolgon.....
sanyi
 

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2008.01.26. 19:42

sanyi írta:aha....ennek fényében akkor hiába tennéd fel a légszűrőház alját hisz nem egészen azon keresztül szivornyázna a moci...akkor ez egy elvetélt ötlet illetve talán egy házi airbox-al lehetne javítani a dolgon.....


végülis de! csak a légszűrőházból csak a direkt szűrőnél van nyílás! tehát azt egy műanyagossal le kell fedni, és ott kivágni ahol kibújik a szűrő! Talán. Ez csak az én műszaki analfabéta ötletem! De szerintem egy K&N-nel is lehet hallani a szívó hangot bőven!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2008.01.26. 20:22

Gyuszi írta:szerintem látogattad, vagyis úgyemlékszem ezen a fórumon beszéltük meg, csak vagy archivumba lett téve, vagy törölték :(

A lényeg az, hogy ezeknél a motoroknál nem ilyen egyszerű megoldani, hogy csak ráteszem és püff, csak a légszűrőházba megy 3, talán 4 szenzor! Ezek alapján számolja ki pontosan a befecskendezést. Tehát így ebben a formában valószínű teljesítménycsökkenés vehető észre.

(megkérdeztem annó a szervízt is, aztmondták van egy alap beállítás - ha nem érzékel semmit a szenzor - ez ilyenkor 25°C meg mittoménmennyi páratartalom)

Karbis motoroknál egyszerűbb volt a játék, felraktad, beszívta a fejed aztán ment mint a bolond :D

Szumma-szummárum. Talán az jó megoldás, hogy veszel bontóból egy gyári légszűrőház alsó részét, abból lógjon ki a szűrő. Ilyenkor kap valami féle reális jelet a szenzor. Talán! Még kipróbálva nem láttam egy sv-n sem, pedig akkortájt feldúrtam érte a internetet! :p

Ilyesmire gondolsz??
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2008.01.26. 20:28

NEm értem miért kell direkt szűrőkkel kavarni... Ettől ugrik meg a teljesítmény:(Itt hova teszik a szenzorokat??)
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2008.01.26. 20:57

Gyuszi írta:végülis de! csak a légszűrőházból csak a direkt szűrőnél van nyílás! tehát azt egy műanyagossal le kell fedni, és ott kivágni ahol kibújik a szűrő! Talán. Ez csak az én műszaki analfabéta ötletem! De szerintem egy K&N-nel is lehet hallani a szívó hangot bőven!


Menj egy kört az enyimmel, ugye nincs sportdob, csak K&N. Szerintem jó hangja van ;)
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2008.01.26. 21:23

frpeter írta:Menj egy kört az enyimmel, ugye nincs sportdob, csak K&N. Szerintem jó hangja van ;)


nekem is van K&N, tudom milyen, azért köszi :p
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2008.01.26. 21:35

Gyuszi írta:nekem is van K&N, tudom milyen, azért köszi :p


Ja, csak a dobtó nem hallod...
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2008.01.26. 21:40

frpeter írta:Ja, csak a dobtó nem hallod...


hallatszik az, alsó tartományban a szűrő, felsőben a dob dübörög!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2008.01.26. 21:48

Gyuszi írta:hallatszik az, alsó tartományban a szűrő, felsőben a dob dübörög!


Nekem felsőben is a szűrő plusz a gyári dob is, és imádom a hangját, ezért is nem vettem sportdobot többekközt.
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: mad Dátum: 2008.01.27. 11:15

Zsoltee írta:NEm értem miért kell direkt szűrőkkel kavarni... Ettől ugrik meg a teljesítmény:(Itt hova teszik a szenzorokat??)

ez már valóban közelít a tuning felé:)
nekem azt tanították a motorok tuningolásáról, hogy az elő lépés kötelezően az , hogy végy egy nagyobb köbcentivel rendelkező blokkot vagy ha nem megy akkor egy turbót ( a legjobb ha mindkettőt) a többi az sz...rt sem ér.
A kép szerint már van aki jó úton jár :)
Vagizunk, vagizunk?! Aztán kifogy a benzin??
Avatar
mad
 
Motor típusa: SV 650S
Motor extrák: lassan már semmi, de ez hamarosan változni fog

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: danihun Dátum: 2008.06.21. 13:32

Sziasztok!
Hol és mennyiért lehet ilyen K&N légszűrőt kapni? K5650s-be kellene. Igényel valamilyen karbantartást?
Kösz
Dani
Avatar
danihun
 
Motor típusa: SV 650S K5

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2008.06.21. 17:31

:ima: Legalább a végét olvassátok el annak amit lentebb belinkeltem!
De ha az a tudat kell hogy X ezer forintot költve a motorra, az tuti jobb lesz,akkor felölem Lui atyához is fordulhattok,de legalább 1 db ötforintos ellenállásra költsetek 15 ezret.

( :bocs: ha ezzel megsértek vkit,nem az a szándékom)

A turbós teljesitményére és az élettartamára kiváncsi lennék.
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: danihun Dátum: 2008.06.21. 18:19

Nem él már a cikk linkje :(
Avatar
danihun
 
Motor típusa: SV 650S K5

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2008.06.21. 20:09

sorry
...a lényeg hogy utcára nagy baromság a sportszürö és a direktszürö (több a hátrány,mint a rövid ideig tartó elöny)
De szerintem nagyobb felületü közönséges légszürövel (és ahoz hozzáigazitott befecskendezéssel) lehetne nyerni némi plusszt.
A gyári méretezést többek között a szivóhang korlátozása befolyásolta,azért lett olyan és akkora amilyen.
(az alapján amit összeolvastam,én igy gondolom)
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2008.06.21. 20:43

gss írta:sorry
...a lényeg hogy utcára nagy baromság a sportszürö és a direktszürö (több a hátrány,mint a rövid ideig tartó elöny)
De szerintem nagyobb felületü közönséges légszürövel (és ahoz hozzáigazitott befecskendezéssel) lehetne nyerni némi plusszt.
A gyári méretezést többek között a szivóhang korlátozása befolyásolta,azért lett olyan és akkora amilyen.
(az alapján amit összeolvastam,én igy gondolom)
pl: http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/070920a/
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: danihun Dátum: 2008.06.22. 16:06

Köszi a linket. Hát, ez elgondolkodtató,1dB plussz hangért és kb. 1 lóerőért nem biztos, hogy érdemes.
Dani
Avatar
danihun
 
Motor típusa: SV 650S K5

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2008.06.22. 19:29

gss írta:sorry
...a lényeg hogy utcára nagy baromság a sportszürö és a direktszürö (több a hátrány,mint a rövid ideig tartó elöny)
De szerintem nagyobb felületü közönséges légszürövel (és ahoz hozzáigazitott befecskendezéssel) lehetne nyerni némi plusszt.
A gyári méretezést többek között a szivóhang korlátozása befolyásolta,azért lett olyan és akkora amilyen.
(az alapján amit összeolvastam,én igy gondolom)


Gss!

A sportszűrővel el lehet érni pluszt lóerőket, dob nélkül kb. 5%-ot. Amellett hogy egy picit erősebb lesz tőle a gép, alacsonyabb fogysztásokat is generál ugyanolyan tempónál, tehát én barosságnak azért nem mondanám. Az meg egyenesen hülyeség, hogy tönkreteszi a motort, mivel a nedves mélységi szűrőknek még jobb a frakcióleválasztási hatásfoka mint a felületi szűrőknek, ezt egyébként a cikk is említi...
Tény, hogy rendszeres karbantartást igényel ellentétben a gyári szűrőkkel, ami ugyan nem követeli a karbantartást, de azért az is igényli az 6e intervallumonkénti tisztítást...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2008.06.22. 21:46

leslie írta:Gss!

A sportszűrővel el lehet érni pluszt lóerőket, dob nélkül kb. 5%-ot. Amellett hogy egy picit erősebb lesz tőle a gép, alacsonyabb fogysztásokat is generál ugyanolyan tempónál, tehát én barosságnak azért nem mondanám. Az meg egyenesen hülyeség, hogy tönkreteszi a motort, mivel a nedves mélységi szűrőknek még jobb a frakcióleválasztási hatásfoka mint a felületi szűrőknek, ezt egyébként a cikk is említi...
Tény, hogy rendszeres karbantartást igényel ellentétben a gyári szűrőkkel, ami ugyan nem követeli a karbantartást, de azért az is igényli az 6e intervallumonkénti tisztítást...
Pályára ok.
Utcára a baromság.(már szerintem)
Kiváncsi lennék pl egy pestet 4x keresztbe oda-vissza megtett sportszürö hatásosságára.
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Következő

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

Hirdetés