Lóerő tuning

Beállítások, tippek, alkatrészek, kiegészítők, segítségnyújtás és minden egyéb.

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2009.10.09. 23:07

tüdö650 írta:Mi a véleményetek a turbórol???
Ha összejön akkor télen rászerkesztünk egyet a mocimra, egy daihatsu charade 1.0 turbóját!
Semmi injektor programozás nem lesz, hanem elhitetjük a motorral, hogy amikor tölt a turbó akkor nem akkora fordulaton van mint a tényleges fordulat hanem kicsit nagyobbon és így több anyagot ad.
De alapban a légtömeg mérő több levegőt érzékel és így már több anyagot is adde a vákum szenzor nyomást fog érzékelni és nem vákumot ezért az is kap egy inverteres kapcsolást, tehát elmáletileg menni fog...


a turbó... jó!
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.10. 08:01

tüdö650 írta:Mi a véleményetek a turbórol???
Ha összejön akkor télen rászerkesztünk egyet a mocimra, egy daihatsu charade 1.0 turbóját!
Semmi injektor programozás nem lesz, hanem elhitetjük a motorral, hogy amikor tölt a turbó akkor nem akkora fordulaton van mint a tényleges fordulat hanem kicsit nagyobbon és így több anyagot ad.
De alapban a légtömeg mérő több levegőt érzékel és így már több anyagot is adde a vákum szenzor nyomást fog érzékelni és nem vákumot ezért az is kap egy inverteres kapcsolást, tehát elmáletileg menni fog...


ez nagyon jól hangzik!
mindössze egy hibát látok benne: a sv-ben nincs légtömeg-mérő... (pont emiatt kell egyébként minden hasonló változtatásnál írni...)
ezzel mondjuk borult az egész történet... remélem azért nem vettem el a lelkesedésed...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2009.10.10. 11:31

leslie írta:
tüdö650 írta:Mi a véleményetek a turbórol???
Ha összejön akkor télen rászerkesztünk egyet a mocimra, egy daihatsu charade 1.0 turbóját!
Semmi injektor programozás nem lesz, hanem elhitetjük a motorral, hogy amikor tölt a turbó akkor nem akkora fordulaton van mint a tényleges fordulat hanem kicsit nagyobbon és így több anyagot ad.
De alapban a légtömeg mérő több levegőt érzékel és így már több anyagot is adde a vákum szenzor nyomást fog érzékelni és nem vákumot ezért az is kap egy inverteres kapcsolást, tehát elmáletileg menni fog...


ez nagyon jól hangzik!
mindössze egy hibát látok benne: a sv-ben nincs légtömeg-mérő... (pont emiatt kell egyébként minden hasonló változtatásnál írni...)
ezzel mondjuk borult az egész történet... remélem azért nem vettem el a lelkesedésed...

Az airbox légnyomás érzékelője nem elég?
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.10. 11:55

Zsoltee írta:
leslie írta:

ez nagyon jól hangzik!
mindössze egy hibát látok benne: a sv-ben nincs légtömeg-mérő... (pont emiatt kell egyébként minden hasonló változtatásnál írni...)
ezzel mondjuk borult az egész történet... remélem azért nem vettem el a lelkesedésed...

Az airbox légnyomás érzékelője nem elég?


Nem. Ahogy írtad is, az légnyomást mér... abból számítja ECU a külső, atmoszférikus nyomás változását... (egyszerűen: tengerszint vagy hegyi üzem...)
abszolút térfogatáram-mérésre az úgy alkalmatlan...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2009.10.10. 12:08

leslie írta:
Zsoltee írta:
Az airbox légnyomás érzékelője nem elég?


Nem. Ahogy írtad is, az légnyomást mér... abból számítja ECU a külső, atmoszférikus nyomás változását... (egyszerűen: tengerszint vagy hegyi üzem...)
abszolút térfogatáram-mérésre az úgy alkalmatlan...

Ez ok. És a ram-air-es gixerekben van légmennyiség mérő? Ott is érzékelni kell az airboxban a túlnyomást, hogy több üzemanyagot fecskendezzen be az injektor, nem? Csak elgondolkodtam... (Lehet hogy a gixer elektronikája kicsit okosabb, és tudja kezelni ezt. Esetleg a megváltozott nyomás alapján kiszámíthatja a légmennyiséget, és az ehhez szükséges üzemanyag mennyiséget, vagy ilyesmi.)
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.10. 16:51

Zsoltee írta:
leslie írta:

Nem. Ahogy írtad is, az légnyomást mér... abból számítja ECU a külső, atmoszférikus nyomás változását... (egyszerűen: tengerszint vagy hegyi üzem...)
abszolút térfogatáram-mérésre az úgy alkalmatlan...

Ez ok. És a ram-air-es gixerekben van légmennyiség mérő? Ott is érzékelni kell az airboxban a túlnyomást, hogy több üzemanyagot fecskendezzen be az injektor, nem? Csak elgondolkodtam... (Lehet hogy a gixer elektronikája kicsit okosabb, és tudja kezelni ezt. Esetleg a megváltozott nyomás alapján kiszámíthatja a légmennyiséget, és az ehhez szükséges üzemanyag mennyiséget, vagy ilyesmi.)


de, ebben igazad van, de sajnos ez még nem légmennyiségmérés, csak következtetés... ami nem ugyanaz!!

ha van egy fix rendszered, pl. SV, ahol egyszer a gyárban végigmérik az üzemállapotokhoz tartozó szívónyomás-értékeket, az adatokat letárolják az ECU agyában többváltozós függvények formájában (változók: fordulatszám, terhelés, paraméterek: külső levegő hőmérséklet, nyomás, stb. függvényérték: injektor nyitási idő) akkor ezekből a mért adatokból adott üzemállapotban az ECU vissza képes számolni a nyitási időket. Így működik a dolog.
Mit mérünk? - fordulatszám, terhelés, paraméterek: külső levegő hőmérséklet, nyomás
Légmennyiséget mérjük? - közvetlenül nem, függvényekből visszaszámolunk, vagyis következtetünk

Akkor mi a probléma?
Az, hogy a fix rendszerben csak egy helyen kell valamit megváltoztatni, a betáplált függvények máris nem lesznek helyesek, vagyis helytelen nyitási időket kapunk... eredmény: dúsulás vagy szegényedés... ez van ha kivesszük a gyári szűrőt, vagy lecseréljük a dobot, netán a kipufogócsövet... szóval a dolog csak addig működik jól, míg minden gyári...

A kocsikon nem sajnálják a légmennyiségmérőt, ott különböző technikákkal (torlólap, propeller, örvényáram, hődrót, forrófilm) un. anemométerekkel mérik a szívócsőben áramló levegő mennyiségét, így bármilyen változtatást eszközölsz, az közvetlenül a légmennyiséget méri, így az ECU nincs átbaszva...

szóval a turbó nem rossz ötlet, de nem hiszem, hogy szabályozástechnikailag kivitelezhető...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2009.10.10. 16:56

ezres elektronika? (abban legalább lambda szonda van,azzal hátha utána tud korrigálni)

...de én felvenném a kapcsolatot azzal aki már csinált ilyet (vmi külföldi sv-s oldalról linkelt be egyszer vki ide egy képet turbós 650röl)
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2009.10.10. 18:46

gss írta:ezres elektronika? (abban legalább lambda szonda van,azzal hátha utána tud korrigálni)

...de én felvenném a kapcsolatot azzal aki már csinált ilyet (vmi külföldi sv-s oldalról linkelt be egyszer vki ide egy képet turbós 650röl)

Sv 1000 turbó kit ,0.3 bar,power commander, fékpados beállítás =+25 lóerő. (Lehetne több is de akkor már bele kell túrni a blokkba) Turbo
Nagyon drága, de ezek szerint nem lehetetlen megoldani...
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.10. 20:13

Zsoltee írta:
gss írta:ezres elektronika? (abban legalább lambda szonda van,azzal hátha utána tud korrigálni)

...de én felvenném a kapcsolatot azzal aki már csinált ilyet (vmi külföldi sv-s oldalról linkelt be egyszer vki ide egy képet turbós 650röl)

Sv 1000 turbó kit ,0.3 bar,power commander, fékpados beállítás =+25 lóerő. (Lehetne több is de akkor már bele kell túrni a blokkba) Turbo
Nagyon drága, de ezek szerint nem lehetetlen megoldani...


pontosítok: nyilván nem lehetetlen, ellenben very expensive...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.10.11. 09:39

Pláne utána a felújítás...
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.11. 10:24

frpeter írta:Pláne utána a felújítás...


"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: pm Dátum: 2009.10.12. 10:45

anno nekem azt mondták, hogy sv-be nem nagyon lehet több levegőt belepumpálni, mert eleve nem úgy van
kialakítva a légszűrőház. Az, hogy a kormánynyak mögül szedi a levegőt elég karcsú, míg pl egy gixxer ugye
rögtön a motor elejéről kapja a cuccot, éa ha jól emlékszem akkor talán a légszűrő is jobban a bemeneti nyílás felé van döntve...
Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot !
Avatar
pm
 
Motor típusa: gsx-r 750 k7

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: gss Dátum: 2009.10.12. 18:04

pm írta:anno nekem azt mondták, hogy sv-be nem nagyon lehet több levegőt belepumpálni, mert eleve nem úgy van
kialakítva a légszűrőház. Az, hogy a kormánynyak mögül szedi a levegőt elég karcsú, míg pl egy gixxer ugye
rögtön a motor elejéről kapja a cuccot, éa ha jól emlékszem akkor talán a légszűrő is jobban a bemeneti nyílás felé van döntve...
ezt ki mondta?
...fodrász? vagy kozmetikus? esetleg könyvelö?
Avatar
gss
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 30/4817579
Motor típusa: sv650 touring
Motor extrák: krómozott gumiharangos bicigliduda,magasabb kormány,puhitott ülés,vadkanhangu sk herélt gyáridob

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.10.12. 19:42

pm írta:anno nekem azt mondták, hogy sv-be nem nagyon lehet több levegőt belepumpálni, mert eleve nem úgy van
kialakítva a légszűrőház. Az, hogy a kormánynyak mögül szedi a levegőt elég karcsú, míg pl egy gixxer ugye
rögtön a motor elejéről kapja a cuccot, éa ha jól emlékszem akkor talán a légszűrő is jobban a bemeneti nyílás felé van döntve...


Nekem is ezt mondták, de én egy motor cserével túl jártam a japó mérnökök eszén! Te hogy oldottad meg? ;)

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.12. 20:27

zotya_ írta:
pm írta:anno nekem azt mondták, hogy sv-be nem nagyon lehet több levegőt belepumpálni, mert eleve nem úgy van
kialakítva a légszűrőház. Az, hogy a kormánynyak mögül szedi a levegőt elég karcsú, míg pl egy gixxer ugye
rögtön a motor elejéről kapja a cuccot, éa ha jól emlékszem akkor talán a légszűrő is jobban a bemeneti nyílás felé van döntve...


Nekem is ezt mondták, de én egy motor cserével túl jártam a japó mérnökök eszén! Te hogy oldottad meg? ;)

Zotya


vett egy kemping pumpát...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Mugen77 Dátum: 2009.10.13. 11:25

pm írta:anno nekem azt mondták, hogy sv-be nem nagyon lehet több levegőt belepumpálni, mert eleve nem úgy van
kialakítva a légszűrőház. Az, hogy a kormánynyak mögül szedi a levegőt elég karcsú, míg pl egy gixxer ugye
rögtön a motor elejéről kapja a cuccot, éa ha jól emlékszem akkor talán a légszűrő is jobban a bemeneti nyílás felé van döntve...


Te PM ezek itt nem szeretnek téged? Vagy mi folyik itt...? :)
Az ördög legnagyobb trükkje az volt, hogy elhitette velünk......nem létezik......
Avatar
Mugen77
 
Motor típusa: GSX-R 750 K8
Motor extrák: A színe :)

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2009.10.13. 17:00

gss írta:
pm írta:anno nekem azt mondták, hogy sv-be nem nagyon lehet több levegőt belepumpálni, mert eleve nem úgy van
kialakítva a légszűrőház. Az, hogy a kormánynyak mögül szedi a levegőt elég karcsú, míg pl egy gixxer ugye
rögtön a motor elejéről kapja a cuccot, éa ha jól emlékszem akkor talán a légszűrő is jobban a bemeneti nyílás felé van döntve...
ezt ki mondta?
...fodrász? vagy kozmetikus? esetleg könyvelö?

Ezt mondta nekem is a Csunderlik, azt hiszem így hívják a prop-tech egyik szerelőjét. Kicsi a légszűrőház és nem jut elég gyorsan elegendő levegőhöz a motor. Hiába állítgatta, nem tudott több üzemanyagot hozzáadni a keverékhez, mert az elektronika nem engedte. Azt mondta ha kivenném a szívócsonkot és megemelném a tankot, vagy levenném az airbox tetejét, könnyebben lélegezne, kijönne belőle még pár lóerő és a gázreakció is javulna.
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.10.13. 17:06

És ezeknek utcán, halandó emberek között nagy jelentőségük van :D
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.10.13. 19:59

Zsoltee írta:
gss írta: ezt ki mondta?
...fodrász? vagy kozmetikus? esetleg könyvelö?

Ezt mondta nekem is a Csunderlik, azt hiszem így hívják a prop-tech egyik szerelőjét. Kicsi a légszűrőház és nem jut elég gyorsan elegendő levegőhöz a motor. Hiába állítgatta, nem tudott több üzemanyagot hozzáadni a keverékhez, mert az elektronika nem engedte. Azt mondta ha kivenném a szívócsonkot és megemelném a tankot, vagy levenném az airbox tetejét, könnyebben lélegezne, kijönne belőle még pár lóerő és a gázreakció is javulna.

A Csunderlik a góré és tényleg így van, ráírni ugyan lehet többet, de akkor fullad a sok benzintől és rosszabb lesz. Volt, hogy már vissza kellett venni az írás után mert túl sok volt neki nagy fordulaton.....viszont az egy 10 perces művelet így nem nagy dolog. Pm nem mondott akkora hülyeséget mint látszik.....
sanyi
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.10.13. 20:00

Töki írta:És ezeknek utcán, halandó emberek között nagy jelentőségük van :D

Tényleg van.....ülj rá egy megírt sportdobos-szűrős gépre és rögtön feltűnik a különbség......addig csak motoroztál......utána félni is fogsz.....
sanyi
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.13. 20:20

Most azért úgy érzem két különböző dologról beszélünk...
nyilván a l.szűrő meg dobcsere után is van egy levegőmennyiség amit az sv be képes szívni magától, mivel nincs benne ram-air system, a gsx-r-hez képest egy kisebb, korlátozott mennyiség...

de ugye itt a turbóról volt szó, ott azonben a töltőnyomás nagyságán múlik, mennyi levegőt lehet belepumpálni a hengerekbe, tehát semmi köze a szívócsonkhoz, meg a tankhoz... persze itt is van egy limit, mert van olyan töltőnyomás ahol szét fog durrani a blokk, hiszen nem erre van tervezve az erőforrás...

a turbó tervét továbbra is várom tüdőtől...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: sanyi Dátum: 2009.10.13. 20:47

leslie írta:Most azért úgy érzem két különböző dologról beszélünk...
nyilván a l.szűrő meg dobcsere után is van egy levegőmennyiség amit az sv be képes szívni magától, mivel nincs benne ram-air system, a gsx-r-hez képest egy kisebb, korlátozott mennyiség...

de ugye itt a turbóról volt szó, ott azonben a töltőnyomás nagyságán múlik, mennyi levegőt lehet belepumpálni a hengerekbe, tehát semmi köze a szívócsonkhoz, meg a tankhoz... persze itt is van egy limit, mert van olyan töltőnyomás ahol szét fog durrani a blokk, hiszen nem erre van tervezve az erőforrás...

a turbó tervét továbbra is várom tüdőtől...

monnyuk eddig már nem néztem vissza.......a turbó más, de azt is érdemes a csundiékkal megnézetni, van tapasztalat 300le feletti busával....vagy még több, már a franc se tudja.....
sanyi
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2009.10.13. 21:32

leslie írta:Most azért úgy érzem két különböző dologról beszélünk...
nyilván a l.szűrő meg dobcsere után is van egy levegőmennyiség amit az sv be képes szívni magától, mivel nincs benne ram-air system, a gsx-r-hez képest egy kisebb, korlátozott mennyiség...

de ugye itt a turbóról volt szó, ott azonben a töltőnyomás nagyságán múlik, mennyi levegőt lehet belepumpálni a hengerekbe, tehát semmi köze a szívócsonkhoz, meg a tankhoz... persze itt is van egy limit, mert van olyan töltőnyomás ahol szét fog durrani a blokk, hiszen nem erre van tervezve az erőforrás...

a turbó tervét továbbra is várom tüdőtől...



Blokk nemigen előbb dobja le magáról az inyektorokat a bilincses gumiszívócs rögzítés miatt.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2009.10.13. 21:53

sanyi írta:
leslie írta:Most azért úgy érzem két különböző dologról beszélünk...
nyilván a l.szűrő meg dobcsere után is van egy levegőmennyiség amit az sv be képes szívni magától, mivel nincs benne ram-air system, a gsx-r-hez képest egy kisebb, korlátozott mennyiség...

de ugye itt a turbóról volt szó, ott azonben a töltőnyomás nagyságán múlik, mennyi levegőt lehet belepumpálni a hengerekbe, tehát semmi köze a szívócsonkhoz, meg a tankhoz... persze itt is van egy limit, mert van olyan töltőnyomás ahol szét fog durrani a blokk, hiszen nem erre van tervezve az erőforrás...

a turbó tervét továbbra is várom tüdőtől...

monnyuk eddig már nem néztem vissza.......a turbó más, de azt is érdemes a csundiékkal megnézetni, van tapasztalat 300le feletti busával....vagy még több, már a franc se tudja.....

Láttam a műhelyben egy fehér busát, 360 pacit mondtak rá...
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsoltee Dátum: 2009.10.13. 22:06

leslie írta:Most azért úgy érzem két különböző dologról beszélünk...
nyilván a l.szűrő meg dobcsere után is van egy levegőmennyiség amit az sv be képes szívni magától, mivel nincs benne ram-air system, a gsx-r-hez képest egy kisebb, korlátozott mennyiség...

de ugye itt a turbóról volt szó, ott azonben a töltőnyomás nagyságán múlik, mennyi levegőt lehet belepumpálni a hengerekbe, tehát semmi köze a szívócsonkhoz, meg a tankhoz... persze itt is van egy limit, mert van olyan töltőnyomás ahol szét fog durrani a blokk, hiszen nem erre van tervezve az erőforrás...

a turbó tervét továbbra is várom tüdőtől...

pm-el kicsit elkanyarodtunk a témától, de ez a lényegen nem változtat. Várjuk a turbós 650-et. Nitrósat már láttam, van itt Miskolcon egy szerelő srácnak egy. Ha üzemel a nitro szett akkor nagyon keményen megy állítólag.... sajnos menet közben még nem láttam. A kipróbálására meg esélyem sincs.
Addig, amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek, mintha jól dolgoznék.
Zsoltee
 
Motor típusa: SV 1000 N K5
Motor extrák: Maga a motor...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.10.14. 08:37

sanyi írta:
Töki írta:És ezeknek utcán, halandó emberek között nagy jelentőségük van :D

Tényleg van.....ülj rá egy megírt sportdobos-szűrős gépre és rögtön feltűnik a különbség......addig csak motoroztál......utána félni is fogsz.....


Mentem ilyennel 650-el és nem igazán éreztem azt amit kéne... Biztos velem van a hiba :D
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.10.14. 09:55

Töki írta:Biztos velem van a hiba :D


Na ez biztos :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.14. 10:34

Töki írta: Biztos velem van a hiba :D


ezzel most nem vitáznék...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: BoBó Dátum: 2009.10.14. 15:17

leslie írta:Akkor mi a probléma?
Az, hogy a fix rendszerben csak egy helyen kell valamit megváltoztatni, a betáplált függvények máris nem lesznek helyesek, vagyis helytelen nyitási időket kapunk... eredmény: dúsulás vagy szegényedés... ez van ha kivesszük a gyári szűrőt, vagy lecseréljük a dobot, netán a kipufogócsövet... szóval a dolog csak addig működik jól, míg minden gyári...


Akkor miért van, hogy mindenki dobálja fel az utángyártott dobokat, semmi programozás, mégis pozitív a visszajelzés???

Én is szemezek egy Loe dobbal, de leginkább azért mert a gyáriban a katalizátor olyan iszonyat forró lesz, egy-egy túra után, hogy fél óra múlva sem lehet leponyvázni... :(
Avatar
BoBó
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.10.14. 15:19

Mentem énis sportdobos géppel, érdekesmód erősebbnek tűnt, pedig nem volt az. A válasz a hang és az érzés. De gyorsulhatunk :D
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2009.10.14. 15:25

Ha már lóerőtuning.Egy TL 1000 blokkját bele lehet rakni a 650-es vázába?Most lehet hülye kérdés de nem egyszerűbb mint turbót meg tudja mit rátenni a 650-esbe.
A TL meg azért mert régebbi és lehet kapni bontottan.
A váz és egyéb felfüggesztések vonatkozásában kérdem mert ha át kell szabni a vázat felejtős.
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: frpeter Dátum: 2009.10.14. 15:28

Nem egyszerűbb venni egy ezres motort???
Avatar
frpeter
Oldalgazda
Oldalgazda
 
Telefonszám: 30/3660311
Motor típusa: DL 1k
Motor extrák: SVmedia matrica :)

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: zoli32 Dátum: 2009.10.14. 15:30

frpeter írta:Nem egyszerűbb venni egy ezres motort???


De de a TL asszem nehezebb nagyobb és fura a futóműve.Plusz a meglévővel mit csináljon az ember.Rakjon rá turbót?
Avatar
zoli32
 
Telefonszám: 06302334496
Motor típusa: Triumph Street Triple 2009

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.14. 15:38

BoBó írta:
leslie írta:Akkor mi a probléma?
Az, hogy a fix rendszerben csak egy helyen kell valamit megváltoztatni, a betáplált függvények máris nem lesznek helyesek, vagyis helytelen nyitási időket kapunk... eredmény: dúsulás vagy szegényedés... ez van ha kivesszük a gyári szűrőt, vagy lecseréljük a dobot, netán a kipufogócsövet... szóval a dolog csak addig működik jól, míg minden gyári...


Akkor miért van, hogy mindenki dobálja fel az utángyártott dobokat, semmi programozás, mégis pozitív a visszajelzés???

Én is szemezek egy Loe dobbal, de leginkább azért mert a gyáriban a katalizátor olyan iszonyat forró lesz, egy-egy túra után, hogy fél óra múlva sem lehet leponyvázni... :(


mert mindenki erektál a csörgő-zörgő, durrogó doboktól...
egyébként egy végdob önmagában, nem sokat változtat a rendszeren, alig észrevehető a változás...
mikor nekem felkerült a Mastek dob a kis sv-re, igen elszomorodtam hazafelé... hangja volt, de egy picit elgyengült, főleg alacsony fordulaton...
utánna került be az 1000-es szívócsonk, a K&N l.szűrő, no meg az írás +10%...
nos ezután már nem voltam rosszkedvű, sőt!
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: pm Dátum: 2009.10.15. 09:47

+ a sportdob városban sokat segíthet...
Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot !
Avatar
pm
 
Motor típusa: gsx-r 750 k7

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Zsékettő Dátum: 2009.10.15. 16:39

pm írta:+ a sportdob városban sokat segíthet...


Ez biztos!Hiába terjednek hátrafelé a hullámok, azért vissza is verődnek.Persze, ha koppon mész, tök mindegy, mert látni se látnak
-nyomatékkal élő-
Avatar
Zsékettő
 
Motor típusa: SV 1000 S K6
Motor extrák: lezúzva...

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: tüdö650 Dátum: 2009.10.16. 16:40

Félreértés ne essék, elsősorban nem a lóerők miatt csinálom a turbós SV-t hanem mert az különleges és kiváncsi vagyok, hogy megtudom-e csinálni.
Eddig csináltam már Simsont 100 köbcentisre és nagyon jó volt! De hozzá kell tennem, hogy minden alkatrész otthon lett legyártva.
Most pedig elegem van a 2 ütemből és készül a 146 köbcentis Simson blokk ami 4 ütemü 2 szelepes.
Ezekből a dolgokból kiindulva gondoltam, hogy valamit kellene motorikusan tuningolni az SV 650 motorján és a turbó az elég különleges dolog lenne...
Tüdő
Avatar
tüdö650
 
Telefonszám: +36205145291
Motor típusa: SV 650 S K4

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: Töki Dátum: 2009.10.16. 23:48

tüdö650 írta:Félreértés ne essék, elsősorban nem a lóerők miatt csinálom a turbós SV-t hanem mert az különleges és kiváncsi vagyok, hogy megtudom-e csinálni.
Eddig csináltam már Simsont 100 köbcentisre és nagyon jó volt! De hozzá kell tennem, hogy minden alkatrész otthon lett legyártva.
Most pedig elegem van a 2 ütemből és készül a 146 köbcentis Simson blokk ami 4 ütemü 2 szelepes.
Ezekből a dolgokból kiindulva gondoltam, hogy valamit kellene motorikusan tuningolni az SV 650 motorján és a turbó az elég különleges dolog lenne...


Oké! f...sza! Ezennel kiérdemelted azt, hogy minden egyes projektedről beszámolj! Várjuk az irományokat! Köszönöm előre is!
2 henger, két kerék,
90°-ban a nyomaték vezér!
Avatar
Töki
Rendszeres túrázó
Rendszeres túrázó
 
Telefonszám: 20/464-0621
Motor típusa: Suzuki SV 650S Ky
Motor extrák: egyedi fényezéső idomok, indexek, hasidom, sárvédő, raptor kipufogó, fémfékcső,doboz

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.10.17. 11:49

tüdö650 írta:Félreértés ne essék, elsősorban nem a lóerők miatt csinálom a turbós SV-t hanem mert az különleges és kiváncsi vagyok, hogy megtudom-e csinálni.
Eddig csináltam már Simsont 100 köbcentisre és nagyon jó volt! De hozzá kell tennem, hogy minden alkatrész otthon lett legyártva.
Most pedig elegem van a 2 ütemből és készül a 146 köbcentis Simson blokk ami 4 ütemü 2 szelepes.
Ezekből a dolgokból kiindulva gondoltam, hogy valamit kellene motorikusan tuningolni az SV 650 motorján és a turbó az elég különleges dolog lenne...


lássuk!
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Lóerő tuning

HozzászólásSzerző: danihun Dátum: 2009.10.21. 14:29

Sziasztok, azthiszem már volt róla szó, de nem emlékszem a végkifejletre. 650-re rámegy az 1000-s légszűrőház fedele? Az 1000-nek mintha 2x akkora lenne a bemeneti nyílása. Vajon érezhető lenne valami, ha kicserélném érdemes ilyenen gondolkozni egyáltalán?
Avatar
danihun
 
Motor típusa: SV 650S K5

ElőzőKövetkező

Vissza: Technikai dolgok, problémák, kiegészítők, motorral kapcsolatos egyebek

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

Hirdetés