Kakucsring

Euroring, Hungaroring, Pannóniaring, és egyéb nyíltnapok, valamint motor- és autóversenyzéssel kapcsolatos dolgok.

Moderátorok: kocamotoros, , LFS

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.07.29. 18:34

Hétvégén valaki Kakucsring???
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.07.29. 19:02

Odzsee írta:Hétvégén valaki Kakucsring???


Nekem a hétvége sajnos nem jó. Holnap Pannonia ring? ;)

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Redm4n Dátum: 2009.07.31. 14:12

Odzsee írta:Hétvégén valaki Kakucsring???


Én hétvégén nem érek rá, bestoppolom a ruhámon a lyukakat
Avatar
Redm4n
 
Motor típusa: SV 650S K7 Garázsból indítható rakéta

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.08.01. 19:36

Akkor holnap nem jön senki Kakucsra???
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.08.09. 21:06

Én holnap reggel legurulok kakucsra egy kicsit csiszolgatni a technikát... ha valaki hasonlóban gondolkodik a számom fent van...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2009.08.16. 12:09

Tegnapi Kakucsring, kicsit csámpás, de alakul:


1_1024.jpg
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.08.16. 19:59

Laller írta:Tegnapi Kakucsring, kicsit csámpás, de alakul:


1_1024.jpg

Ez teljesen jó! Szépen mégy. Ugyanezt kéne csinálni a Hringen is, csak egy kicsit gyorsabban. ;)
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Gyuszi Dátum: 2009.08.16. 21:51

Laller írta:Tegnapi Kakucsring, kicsit csámpás, de alakul:


1_1024.jpg


ez teljesen rendben van... már ha elfordult...
Nézd... menedzser...8)
Avatar
Gyuszi
LFS
LFS
 
Motor típusa: Monster650

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2009.08.17. 18:39

Köszi! Elfordult!
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2009.08.22. 16:56

holnap délután esetleg valaki?
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2009.08.23. 01:12

KZ írta:holnap délután esetleg valaki?



17:00-tól Hring, gyere inkább oda nem kell előre regisztrálni.
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2009.08.23. 16:39

Laller írta:
KZ írta:holnap délután esetleg valaki?



17:00-tól Hring, gyere inkább oda nem kell előre regisztrálni.

huhh, erről lemaradtam asszem. most értem csak a gép elé. nem esik arrafelé?
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2009.08.23. 23:05

KZ írta:
Laller írta:

17:00-tól Hring, gyere inkább oda nem kell előre regisztrálni.

huhh, erről lemaradtam asszem. most értem csak a gép elé. nem esik arrafelé?



nem esett, de elég nagy csalódás volt a mai nap. megszüntették a lassú-gyors csoportot és felosztották a bandát férfi nő csapatra. ennek az eredménye: a lányok 4-5-en köröztek, nálunk meg bazi tumultus a dobozos túragépektől kezdve a versenyzőkig.az időmön sajnos nem sikerült javítani, viszont többször megcsúsztam a pályán főleg az 1-es kanyarban. egyszer majdnem összejött a high side esés, marha nagy csikorgás közepette megindult a hátulja, gáz visszára megtapadt és átdobott a másik oldalra. amennyire emlékszem pár pillanatig csak a két kezem volt az öszes kapcsolatom a motorral, be is vertem a lábam vagy a kipuba vagy a kapaszkodóba, de óriási mákkal nem estem és sikerült visszamászni a motorra. Remélem valaki megörökítette a dolgot, marha kiváncsi lennék rá hogy nézett ki kivülről. ugyanez megtörtént még egyszer ugyanott az 1-es kanyarban, de akkor már óriási rutinnal belenyúltam a kuplungba és nagyon jól sikerült megfogni, megszünt a hajtás, de nem csapott át motorfékbe így simán csak abbahagyta a csúszást és tovagurultam
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.08.24. 07:55

Laller írta:nem esett, de elég nagy csalódás volt a mai nap. megszüntették a lassú-gyors csoportot és felosztották a bandát férfi nő csapatra. ennek az eredménye: a lányok 4-5-en köröztek, nálunk meg bazi tumultus a dobozos túragépektől kezdve a versenyzőkig.az időmön sajnos nem sikerült javítani, viszont többször megcsúsztam a pályán főleg az 1-es kanyarban. egyszer majdnem összejött a high side esés, marha nagy csikorgás közepette megindult a hátulja, gáz visszára megtapadt és átdobott a másik oldalra. amennyire emlékszem pár pillanatig csak a két kezem volt az öszes kapcsolatom a motorral, be is vertem a lábam vagy a kipuba vagy a kapaszkodóba, de óriási mákkal nem estem és sikerült visszamászni a motorra. Remélem valaki megörökítette a dolgot, marha kiváncsi lennék rá hogy nézett ki kivülről. ugyanez megtörtént még egyszer ugyanott az 1-es kanyarban, de akkor már óriási rutinnal belenyúltam a kuplungba és nagyon jól sikerült megfogni, megszünt a hajtás, de nem csapott át motorfékbe így simán csak abbahagyta a csúszást és tovagurultam


Még mindig túra gumin nyomod? Lassan el kéne gondolkodni hogy mi az olcsóbb. Egy garnitúra gumi, vagy egy garnitúra spoiler?

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Laller Dátum: 2009.08.24. 08:11

zotya_ írta:
Laller írta:
nem esett, de elég nagy csalódás volt a mai nap. megszüntették a lassú-gyors csoportot és felosztották a bandát férfi nő csapatra. ennek az eredménye: a lányok 4-5-en köröztek, nálunk meg bazi tumultus a dobozos túragépektől kezdve a versenyzőkig.az időmön sajnos nem sikerült javítani, viszont többször megcsúsztam a pályán főleg az 1-es kanyarban. egyszer majdnem összejött a high side esés, marha nagy csikorgás közepette megindult a hátulja, gáz visszára megtapadt és átdobott a másik oldalra. amennyire emlékszem pár pillanatig csak a két kezem volt az öszes kapcsolatom a motorral, be is vertem a lábam vagy a kipuba vagy a kapaszkodóba, de óriási mákkal nem estem és sikerült visszamászni a motorra. Remélem valaki megörökítette a dolgot, marha kiváncsi lennék rá hogy nézett ki kivülről. ugyanez megtörtént még egyszer ugyanott az 1-es kanyarban, de akkor már óriási rutinnal belenyúltam a kuplungba és nagyon jól sikerült megfogni, megszünt a hajtás, de nem csapott át motorfékbe így simán csak abbahagyta a csúszást és tovagurultam


Még mindig túra gumin nyomod? Lassan el kéne gondolkodni hogy mi az olcsóbb. Egy garnitúra gumi, vagy egy garnitúra spoiler?

Zotya


Diablo Corsa 3, elvileg track&street gumi. Nem volt már szerintem túl meleg a pálya és ez a gumi érzékeny erre, ráadásul már egy kis vályú is kopott a szélébe, én ennek tudom be a csúszkálást.Ezt is elértem, ez az első gumim aminek a szélén kevesebb a minta mint középen
Avatar
Laller
 
Motor típusa: SV1000S
Motor extrák: sk. fokozatkijelző, sk. köridőmérő, forgatható kerekek, SV1000 szívócsonk, 2 irányba elfordítható kormány, LED-es index, LED-es hátsólámpa

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.08.24. 08:48

Laller írta:
Diablo Corsa 3, elvileg track&street gumi. Nem volt már szerintem túl meleg a pálya és ez a gumi érzékeny erre, ráadásul már egy kis vályú is kopott a szélébe, én ennek tudom be a csúszkálást.Ezt is elértem, ez az első gumim aminek a szélén kevesebb a minta mint középen


Akkor szori. Az elvileg elég jó gumi.
Egyébként az első gumim nekem is olyan hogy a széle kopottabb mint a közepe. (a hátsó nem)

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2009.08.24. 10:46

ma 13:00-tól jönne valaki kakucsra?
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2009.08.24. 20:16

KZ írta:ma 13:00-tól jönne valaki kakucsra?

na megvolt a mai kakucsring. nem sokan voltunk, talán 6-7-en, ennek fele meg pitbike volt ;)

már-már majdnem feladtam, hogy nekem ezek a lassú kanyarok nem mennek, de végül annyira elfáradtam, hogy már nem görcsösen mentem. egyszercsak azon kaptam magam, hogy leért a bal térdkoptató, (most először). na ez nagyon megtetszett, és innentől nem volt megállás, szinte mindig karcoltattam :) kell ám rendesen nyújtózkodni hogy leérjen, jó fáradsztó. jobbra nehezebben megy a dolog, de a végén már az is leért többször is. az utolsó menetre annyira elfáradtam, hogy az egyenesben már nem is gyorsítottam ki, hogy pihenni tudjak a végén le se tudtam szállni a motorról, a szemem sarkában is vibrált a fény. azért kis pihenés után végül hazaértem...

király volt!
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.08.24. 20:26

Jövöhét szerdán valaki Kakucsrin pályamotoros oktatás?Én már feliratkoztam.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3047&session_id=
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Redm4n Dátum: 2009.08.27. 22:47

Odzsee írta:Jövöhét szerdán valaki Kakucsrin pályamotoros oktatás?Én már feliratkoztam.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3047&session_id=


Én erősen gondolkozom, csak addig kéne valami normális gumit szereznem, mert a d220 al többet nem megyek pályára...
Avatar
Redm4n
 
Motor típusa: SV 650S K7 Garázsból indítható rakéta

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.08.27. 23:08

Redm4n írta:
Odzsee írta:Jövöhét szerdán valaki Kakucsrin pályamotoros oktatás?Én már feliratkoztam.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3047&session_id=


Én erősen gondolkozom, csak addig kéne valami normális gumit szereznem, mert a d220 al többet nem megyek pályára...

Okos döntés...
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.08.28. 07:17

Redm4n írta:
Odzsee írta:Jövöhét szerdán valaki Kakucsrin pályamotoros oktatás?Én már feliratkoztam.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3047&session_id=


Én erősen gondolkozom, csak addig kéne valami normális gumit szereznem, mert a d220 al többet nem megyek pályára...


Én biztos ott leszek.
Nekem conti sportattack van,egyenlőre nem éreztem csúszkálást.
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.08.28. 07:19

kocamotoros írta:
Redm4n írta:

Én erősen gondolkozom, csak addig kéne valami normális gumit szereznem, mert a d220 al többet nem megyek pályára...

Okos döntés...


Koca szakmai kérdés.
Pályára sportattack jó,vagy hamar elmelegszik?Illetve guminyomás melegen elől és hátul mennyi legyen?
Köszi Mester
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.08.28. 08:17

Odzsee írta:
kocamotoros írta:
Okos döntés...


Koca szakmai kérdés.
Pályára sportattack jó,vagy hamar elmelegszik?Illetve guminyomás melegen elől és hátul mennyi legyen?
Köszi Mester


Bár a kérdés nem nekem szólt, viszont nekem volt fönt SportAttack ezért úgy gondoltam hátha az én véleményem is érdekel. Sőt még RoadAttack-al is voltam pályán, persze annak a profilja nem igazán oda lett kitalálva. A Sport szerintem kezdő szinten teljesen jó. 40 fokban lehet hogy elmelegszik, de melyik utcai gumi nem??? Persze a túlmelegedés függ a tempótól is, és azt nem tudom hogy Te milyen tempóval mész. A nyomás kezdésnek legyen 2,1/1,9 (elöl/hátul). (Ha nagyon nagyon kezdő vagy akkor 2,2/2,0) Persze alacsonyabb nyomáson hajlamos csúszkálni amíg be nem melegszik, ezt ne felejtsd el! Viszont ha nem engeded le akkor meg a fölmelegedett gumival szállsz el.

Üdv,
Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.08.28. 10:09

zotya_ írta:
Odzsee írta:

Koca szakmai kérdés.
Pályára sportattack jó,vagy hamar elmelegszik?Illetve guminyomás melegen elől és hátul mennyi legyen?
Köszi Mester


Bár a kérdés nem nekem szólt, viszont nekem volt fönt SportAttack ezért úgy gondoltam hátha az én véleményem is érdekel. Sőt még RoadAttack-al is voltam pályán, persze annak a profilja nem igazán oda lett kitalálva. A Sport szerintem kezdő szinten teljesen jó. 40 fokban lehet hogy elmelegszik, de melyik utcai gumi nem??? Persze a túlmelegedés függ a tempótól is, és azt nem tudom hogy Te milyen tempóval mész. A nyomás kezdésnek legyen 2,1/1,9 (elöl/hátul). (Ha nagyon nagyon kezdő vagy akkor 2,2/2,0) Persze alacsonyabb nyomáson hajlamos csúszkálni amíg be nem melegszik, ezt ne felejtsd el! Viszont ha nem engeded le akkor meg a fölmelegedett gumival szállsz el.

Üdv,
Zotya


Köszönöm az infókat
Nagyon kezdő vagyok.Kakucson pl. nem is szoktam váltani.Második fokozatban megyek végigÚgyhogy akkor a hátsóból leengedek 0,2bart,az elsőt meg hagyom,mert 2,2-vel járok utcán elől-hátul.

Üdv.
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.08.28. 15:03

Odzsee írta:
zotya_ írta:

Bár a kérdés nem nekem szólt, viszont nekem volt fönt SportAttack ezért úgy gondoltam hátha az én véleményem is érdekel. Sőt még RoadAttack-al is voltam pályán, persze annak a profilja nem igazán oda lett kitalálva. A Sport szerintem kezdő szinten teljesen jó. 40 fokban lehet hogy elmelegszik, de melyik utcai gumi nem??? Persze a túlmelegedés függ a tempótól is, és azt nem tudom hogy Te milyen tempóval mész. A nyomás kezdésnek legyen 2,1/1,9 (elöl/hátul). (Ha nagyon nagyon kezdő vagy akkor 2,2/2,0) Persze alacsonyabb nyomáson hajlamos csúszkálni amíg be nem melegszik, ezt ne felejtsd el! Viszont ha nem engeded le akkor meg a fölmelegedett gumival szállsz el.

Üdv,
Zotya


Köszönöm az infókat
Nagyon kezdő vagyok.Kakucson pl. nem is szoktam váltani.Második fokozatban megyek végigÚgyhogy akkor a hátsóból leengedek 0,2bart,az elsőt meg hagyom,mert 2,2-vel járok utcán elől-hátul.

Üdv.

SportAttack ügyben nem vagyok kompetens, soha nem használtam Contit és valszeg nem is fogom. Azt tudom, hogy RaceAttack-ot tavaly többen is használták.
Zotya, biztos, hogy a 2,1/1,9 melegen értendő? Odzsee ezt kérdezte, ha jól olvasom.
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: zotya_ Dátum: 2009.08.28. 15:37

kocamotoros írta:
Odzsee írta:

Köszönöm az infókat
Nagyon kezdő vagyok.Kakucson pl. nem is szoktam váltani.Második fokozatban megyek végigÚgyhogy akkor a hátsóból leengedek 0,2bart,az elsőt meg hagyom,mert 2,2-vel járok utcán elől-hátul.

Üdv.

SportAttack ügyben nem vagyok kompetens, soha nem használtam Contit és valószínűleg nem is fogom. Azt tudom, hogy RaceAttack-ot tavaly többen is használták.
Zotya, biztos, hogy a 2,1/1,9 melegen értendő? Odzsee ezt kérdezte, ha jól olvasom.


Én csak írni tudok, de látom van aki olvas is. A 2,1/1,9 hidegen értendő!!!

Zotya
Avatar
zotya_
Társ Admin
Társ Admin
 
Motor típusa: az nincsen :(

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2009.08.28. 17:03

Odzsee írta:
zotya_ írta:

Bár a kérdés nem nekem szólt, viszont nekem volt fönt SportAttack ezért úgy gondoltam hátha az én véleményem is érdekel. Sőt még RoadAttack-al is voltam pályán, persze annak a profilja nem igazán oda lett kitalálva. A Sport szerintem kezdő szinten teljesen jó. 40 fokban lehet hogy elmelegszik, de melyik utcai gumi nem??? Persze a túlmelegedés függ a tempótól is, és azt nem tudom hogy Te milyen tempóval mész. A nyomás kezdésnek legyen 2,1/1,9 (elöl/hátul). (Ha nagyon nagyon kezdő vagy akkor 2,2/2,0) Persze alacsonyabb nyomáson hajlamos csúszkálni amíg be nem melegszik, ezt ne felejtsd el! Viszont ha nem engeded le akkor meg a fölmelegedett gumival szállsz el.

Üdv,
Zotya


Köszönöm az infókat
Nagyon kezdő vagyok.Kakucson pl. nem is szoktam váltani.Második fokozatban megyek végigÚgyhogy akkor a hátsóból leengedek 0,2bart,az elsőt meg hagyom,mert 2,2-vel járok utcán elől-hátul.

Üdv.

én háromban mentem végig, mert két hely van, ahol nem elég a kettes ;)
20-22 fok volt talán, eléggé csúszkált az elején, nem bíztam benne. jópár kör kellett míg le mertem dönteni...
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.08.29. 09:15

zotya_ írta:
kocamotoros írta:
SportAttack ügyben nem vagyok kompetens, soha nem használtam Contit és valószínűleg nem is fogom. Azt tudom, hogy RaceAttack-ot tavaly többen is használták.
Zotya, biztos, hogy a 2,1/1,9 melegen értendő? Odzsee ezt kérdezte, ha jól olvasom.


Én csak írni tudok, de látom van aki olvas is. A 2,1/1,9 hidegen értendő!!!

Zotya


mint minden guminyomás érték...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.08.31. 07:37

Sziasztok!

Köszönöm az segítséget mindenkitől.

Szóval akkor jön valaki tőletek szerdán Pályamotoros Oktatásra Kakucsringre?Én megyek.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3047&session_id=
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.08.31. 10:02

leslie írta:
zotya_ írta:

Én csak írni tudok, de látom van aki olvas is. A 2,1/1,9 hidegen értendő!!!

Zotya


mint minden guminyomás érték...

Mert ugye guminyomást üzemmelegen állítunk. ;)
Hidegen kap valamilyen hozzávetőleges értéket, amire még rámérünk, mielőtt leveszük a melegítőt. Ez utóbbi érték pályától függően 1-3 tizeddel az üzemmeleg érték alatt van. 2-3 kör után lehet pontosan beállítani a meleg guminyomást.
Én persze ezt a cirkuszt csak akkor csinálom végig, ha nagyon vigyázni akarok a gumira, vagy verseny van. De az üzemmeleg értéket azért minden menet végén illik ellenőrizni (a gumiképpel együtt).
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.08.31. 20:30

kocamotoros írta:
leslie írta:

mint minden guminyomás érték...

Mert ugye guminyomást üzemmelegen állítunk. ;)
Hidegen kap valamilyen hozzávetőleges értéket, amire még rámérünk, mielőtt leveszük a melegítőt. Ez utóbbi érték pályától függően 1-3 tizeddel az üzemmeleg érték alatt van. 2-3 kör után lehet pontosan beállítani a meleg guminyomást.
Én persze ezt a cirkuszt csak akkor csinálom végig, ha nagyon vigyázni akarok a gumira, vagy verseny van. De az üzemmeleg értéket azért minden menet végén illik ellenőrizni (a gumiképpel együtt).


a gyári értékek hidegen értendők!! furcsán is nézne ki ha a benzinkúton paplannal melegíteném a gumikat mielőtt nekiállnék felfújni...
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.08.31. 21:51

leslie írta:
kocamotoros írta:
Mert ugye guminyomást üzemmelegen állítunk. ;)
Hidegen kap valamilyen hozzávetőleges értéket, amire még rámérünk, mielőtt leveszük a melegítőt. Ez utóbbi érték pályától függően 1-3 tizeddel az üzemmeleg érték alatt van. 2-3 kör után lehet pontosan beállítani a meleg guminyomást.
Én persze ezt a cirkuszt csak akkor csinálom végig, ha nagyon vigyázni akarok a gumira, vagy verseny van. De az üzemmeleg értéket azért minden menet végén illik ellenőrizni (a gumiképpel együtt).


a gyári értékek hidegen értendők!! furcsán is nézne ki ha a benzinkúton paplannal melegíteném a gumikat mielőtt nekiállnék felfújni...

Tényleg nem akadékoskodni szeretnék, de szerintem két különböző dologról beszélünk. Miről Te írsz, az az utcai guminyomás beállítása kirándulás előtt. Pályagumikhoz gyárilag kizárólag üzemmeleg értékeket adnak meg. Egyébnek nincs is értelme.
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: leslie Dátum: 2009.09.01. 07:35

kocamotoros írta:
leslie írta:

a gyári értékek hidegen értendők!! furcsán is nézne ki ha a benzinkúton paplannal melegíteném a gumikat mielőtt nekiállnék felfújni...

Tényleg nem akadékoskodni szeretnék, de szerintem két különböző dologról beszélünk. Miről Te írsz, az az utcai guminyomás beállítása kirándulás előtt. Pályagumikhoz gyárilag kizárólag üzemmeleg értékeket adnak meg. Egyébnek nincs is értelme.


most cserben hagyott a humorérzéked... tudom miről beszélsz, csak nem értem...

abban egyetérthetünk, hogy adott súlyterhelésnél, egy adott gumigeometriához, egy adott nyomásérték eredményezi a max. tapadófelület kialakulását.
nos ez pl. a banditnál olyan 2,6-2,7 bar lehet, hiszen a 2,5 hidegen mérendő (!!) javasolt guminyomás van megadva, mely indulás után mindenképpen melegszik, még utcán is, kb. 1-2 tizedet, így éri el az ideális állapotot...

ha most azt mondod, hogy 2,1 az abszolút üzemmeleg állapotban mért javasolt guminyomás érték, tehát ez már tovább nem melegszik terheléskor sem, akkor nem látom, hogy fogja ez (azonos gumigeometriáró beszélünk!!) elérni az ideális 2,6-2,7 bart, ahol a tapadófelület maximális... nos? rossz az okfejtés?
"Én is azt akarom, amit mindenki más. Csak én jobban..."
Avatar
leslie
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: KZ Dátum: 2009.09.01. 07:53

kocamotoros írta:
leslie írta:

a gyári értékek hidegen értendők!! furcsán is nézne ki ha a benzinkúton paplannal melegíteném a gumikat mielőtt nekiállnék felfújni...

Tényleg nem akadékoskodni szeretnék, de szerintem két különböző dologról beszélünk. Miről Te írsz, az az utcai guminyomás beállítása kirándulás előtt. Pályagumikhoz gyárilag kizárólag üzemmeleg értékeket adnak meg. Egyébnek nincs is értelme.

Koca, akkor Te végig a 2,1-1,9 nyomást meleg gumikra értetted? Tehát megyek mondjuk 5 kört a hring-en, lejövök, és ha a nyomás ennyi, akkor frankó?
A semmi az nem van, hanem nincs. Hát mer', hogy ha semmi van, az pont hogy nincs semmi! Na de, ha meg a semmi nincs, az meg már valami, ...az meg már nem semmi.
Avatar
KZ
 
Motor típusa: YZF-R6

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.09.01. 09:14

KZ írta:
kocamotoros írta:
Tényleg nem akadékoskodni szeretnék, de szerintem két különböző dologról beszélünk. Miről Te írsz, az az utcai guminyomás beállítása kirándulás előtt. Pályagumikhoz gyárilag kizárólag üzemmeleg értékeket adnak meg. Egyébnek nincs is értelme.

Koca, akkor Te végig a 2,1-1,9 nyomást meleg gumikra értetted? Tehát megyek mondjuk 5 kört a hring-en, lejövök, és ha a nyomás ennyi, akkor frankó?

NEEEEEEM!!! Hidegre! Kezdetnek ez teljesen jó, olyan "nagy baj nem lehet belőle" érték. A többi már (pályagumi, gumimelegítő, játék a tizedekkel pálya, levegő- és aszfalthőmérséklet függvényében, stb...) a határok feszegetéséről (vagy pont ennek az elkerüléséről) szól.
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: kocamotoros Dátum: 2009.09.01. 09:34

leslie írta:
kocamotoros írta:
Tényleg nem akadékoskodni szeretnék, de szerintem két különböző dologról beszélünk. Miről Te írsz, az az utcai guminyomás beállítása kirándulás előtt. Pályagumikhoz gyárilag kizárólag üzemmeleg értékeket adnak meg. Egyébnek nincs is értelme.


most cserben hagyott a humorérzéked... tudom miről beszélsz, csak nem értem...

abban egyetérthetünk, hogy adott súlyterhelésnél, egy adott gumigeometriához, egy adott nyomásérték eredményezi a max. tapadófelület kialakulását.
nos ez pl. a banditnál olyan 2,6-2,7 bar lehet, hiszen a 2,5 hidegen mérendő (!!) javasolt guminyomás van megadva, mely indulás után mindenképpen melegszik, még utcán is, kb. 1-2 tizedet, így éri el az ideális állapotot...

ha most azt mondod, hogy 2,1 az abszolút üzemmeleg állapotban mért javasolt guminyomás érték, tehát ez már tovább nem melegszik terheléskor sem, akkor nem látom, hogy fogja ez (azonos gumigeometriáró beszélünk!!) elérni az ideális 2,6-2,7 bart, ahol a tapadófelület maximális... nos? rossz az okfejtés?

Nyugi Cicám, értem én miről van szó! ;)
DE: a gyártók által megadott értékek az adott gumira vonatkoznak, nem pedig egy motortípusra! Annak a mondatnak, hogy a Banditnál... Nincs semmi értelme! A motorok gépkönyvében megadott értékeknek semmi közük nincs a sportosabb vezetési stílus által támasztott követelményekhez. Én még nem láttam olyan gumit, ami 2,7 bar nyomáson működött volna. Persze mint mondtam, a túragumikat nem ismerem, azokkal viszont nem is szívesen kanyarodnék lapon.
Az üzemmeleg guminyomásról meg annyit, hogy ez típus függvényében igen nagy szórást mutat. A D211 hátsó pl. 1,4-1,5 bar! Ezeknek az értékeknek még egyszer mondom semmi közük a motorgyártók által utcai gumikra és közúti közlekedésre magadott értékekhez!
THE PIG
Avatar
kocamotoros
Moderátor
Moderátor
 

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Redm4n Dátum: 2009.09.01. 13:47

Na úgy néz ki meglesz ma a sportattack úgyhogy ha fel tudok kelni (márpedig muszáj lesz) akkor találkozunk a pályán holnap....
KZ neked is ott a helyed...
Avatar
Redm4n
 
Motor típusa: SV 650S K7 Garázsból indítható rakéta

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Odzsee Dátum: 2009.09.01. 15:11

Redm4n írta:Na úgy néz ki meglesz ma a sportattack úgyhogy ha fel tudok kelni (márpedig muszáj lesz) akkor találkozunk a pályán holnap....
KZ neked is ott a helyed...


Én ott leszek.
Te a fradi pályához jössz vagy egyenesen Kakucsra teleportálod magad?
Avatar
Odzsee
 
Motor típusa: SV 650S K4
Motor extrák: PROP-TECH FOKOZATKIJELZŐ,TRAXXION DAMPER ROD KIT,LINEÁRIS ELSŐ RUGÓ SZETT,DUPLA DOBOS KIPUFOGÓRENDSZER,K&N SZŰRŐ,SV1000 SZÍVÓCSONK,SÖTÉT PÚPOS PLEXI,FULL IDOM,KORMÁNYGÁTLÓ,GSX-R HÁTSÓ GÁTLÓ.

Re: Kakucsring

HozzászólásSzerző: Redm4n Dátum: 2009.09.01. 15:26

Odzsee írta:
Redm4n írta:Na úgy néz ki meglesz ma a sportattack úgyhogy ha fel tudok kelni (márpedig muszáj lesz) akkor találkozunk a pályán holnap....
KZ neked is ott a helyed...


Én ott leszek.
Te a fradi pályához jössz vagy egyenesen Kakucsra teleportálod magad?


Fradihoz, mert úgyis útba esik...
A kék villámról és a cafatokra szakadt bőrruhámról megismersz majd :)
Avatar
Redm4n
 
Motor típusa: SV 650S K7 Garázsból indítható rakéta

ElőzőKövetkező

Vissza: Pályanapok, versenyek, motorsport

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég

Hirdetés